شیائومی Redmi 14R با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و پنل ۱۲۰ هرتزی معرفی شد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
گوشی ردمی ۱۴R جدیدترین محصول اقتصادی شیائومی است که با تراشه اسنپدراگون 4 نسل ۲ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی وارد بازار می‌شود.

به تازگی شاهد رونمایی شیائومی از گوشی جدید خود به نام Redmi 14R بودیم. ردمی ۱۴ آر با اینکه یک محصول اقتصادی است و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد، اما با عملکرد قابل‌قبول خود می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران باشد.

نگاهی کلی به مشخصات شیائومی Redmi 14R

شیائومی در گوشی ردمی ۱۴ آر، نسبت به نسل قبل تغییراتی داشته و سعی کرده عملکرد خود را در این دستگاه بهبود ببخشد. یکی از تغییرات قابل توجه گوشی Redmi 14R نسبت به Redmi 13R، تراشه استفاده شده در آن است که از +Dimensity 6100 به اسنپدراگون ۴ نسل ۲ ارتقا یافته است.

صفحه نمایش Redmi 14R هم نسبت به نسل قبل بزرگتر شده و قادر است محتوا را با رزولوشن +HD و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت برای کاربر به نمایش بگذارد. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته در پنل گوشی Redmi 14R برخورداری از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز است که با نمایش نرم و سریع محتوا سبب بهبود رابط کاربری و تعاملی رضایت‌بخش بین کاربر و گوشی هوشمند خواهد شد.

با این تفاسیر می‌توانید برای انجام بازی‌های موبایلی و تماشای فیلم و سریال روی این گوشی حساب باز کنید. البته توجه داشته باشید که Redmi 14R یک گوشی اقتصادی است و نباید هنگام انجام بازی‌های موبایلی، انتظار یک گوشی بالارده را از آن داشته باشید. همچنین شنیده می‌شود که این شرکت چینی در نظر دارد تا گوشی ردمی ۱۴ آر را با حافظه داخلی با ظرفیت‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم با ظرفیت‌های ۴، ۶ و ۸ گیگابایت وارد بازار کند.

گوشی شیائومی ردمی 14R

گوشی ردمی 14R با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ از جعبه خارج خواهد شد و به احتمال زیاد تا دو سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت خواهد کرد. در بخش دوربین گوشی Redmi 14R و برای عکاسی ، شما یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی را در اختیار خواهید داشت. شاید دوربین‌ها کیفیت چندان بالایی نداشته باشند اما می‌توانید تصاویر قابل‌قبولی را با دوربین‌های این گوشی ثبت کنید.

تامین انرژی گوشی ردمی ۱۴ آر نیز به باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی سپرده شده که می‌تواند تا یک روز کامل دوام آورده و مورد استفاده قرار بگیرد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما شارژری که شرکت درون جعبه قرار داده، تنها توان ۱۰ وات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به وجود حسگر اثر انگشت در لبه کناری، برخورداری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری، وجود بلندگو و پشتیبانی از دو سیم کارت و یک کارت microSD اشاره کرد. قیمت گوشی Redmi 14R شیائومی حداقل ۱۵۵ دلار اعلام شده و در رنگ‌های سبز با جنس چرم، مشکی و ارغوانی با جنس شیشه‌ای و رنگ آبی با جنس پلاستیکی به بازار عرضه خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.