احتمالا شیائومی ۱۵ اولترا با دوربین تله فوتو پریسکوپ 200 مگاپیکسلی به بازار می‌آید!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
شایعه شده که شیائومی قصد دارد جدیدترین گوشی خود به نام Xiaomi 15 Ultra را زودتر از مدل‌های قبلی و با دوربین تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسل وارد بازار کند.

به زودی شاهد رونمایی از گوشی جدید سری شیائومی ۱۵ با نام Xiaomi 15 Ultra خواهیم بود. گفته می‌شود که این گوشی از دوربین تله فوتو ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری برخوردار خواهد بود. اگر صحت شایعات منتشر شده تایید شود، دوربین شیائومی ۱۵ اولترا می‌تواند تصاویری باکیفیت و بدون نویز را در شرایط نوری مختلف ثبت کند.

شیائومی ۱۵ اولترا با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی تله فوتو در راه است!

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی شیائومی ۱۵ اولترا با دوربین تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰مگاپیکسلی و زوم ۱۰ برابری به بازار عرضه خواهد شد. در ماه‌های اخیر شاهد معرفی گوشی vivo X100 Ultra با دوربین تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی بودیم. اکنون به نظر می‌رسد که این نوآوری به قدری مورد توجه مدیران شیائومی قرار گرفته که مایل است از آن پیروی کرده و گوشی Xiaomi 15 Ultra را با این قابلیت وارد بازار کند.

استفاده از دوربین تله فوتو پریسکوپ ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک پیشرفت بزرگ در بخش دوربین شیائومی ۱۵ اولترا به حساب می‌آید؛ چرا که این کمپانی در نسل قبل یعنی شیائومی ۱۴ اولترا از دوربین تله فوتو پریسکوپی با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۵ برابر استفاده کرده بود. گزارش‌ها حاکی از آن است که این برند چینی در نظر دارد تا از نسخه ارتقاء یافته حسگر سونی LYT 900 در بخش دوربین اصلی گوشی شیائومی ۱۵ اولترا استفاده کند. بنابراین در هنگام عکاسی در نور کم، از گوشی شیائومی ۱۵ اولترا عملکرد بهتری را نسبت به شیائومی ۱۴ اولترا مشاهده خواهیم کرد.

 دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی تله فوتو در شیائومی ۱۵ اولترا

علاوه بر آن احتمالا پشتیبانی از قابلیت فیلمبرداری سینمایی 4K و فیلمبرداری اسلوموشن با وضوح بالا از دیگر ویژگی‌های دوربین اصلی گوشی شیائومی ۱۵ اولترا خواهند بود.

شایعاتی دیگر بیانگر این است که شیائومی در نظر دارد تا دوربین جلویی Xiaomi 15 Ultra را از ۳۲ مگاپیکسل به ۵۰ مگاپیکسل ارتقا دهد که این موضوع می‌تواند خبری خوش برای آن دسته از کاربرانی باشد که در اکثر اوقات در حال ضبط ویدیو با ثبت تصاویر به صورت سلفی هستند.

در میان شایعات هیجان‌انگیز و جذاب در مورد دوربین‌ Xiaomi 15 Ultra و قابلیت‌های ارائه‌دهنده آن، یک خبر هم از صفحه نمایش این گوشی منتشر شده است. بر اساس این خبر احتمالا صفحه نمایش شیائومی ۱۵ اولترا از رزولوشن 2k برخوردار است و با بهره‌مندی از خمیدگی‌های اطراف صفحه نمایش و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک حس خوبی را هنگام استفاده از دستگاه به کاربر القا می‌کند.

احتمال می‌رود که شیائومی در گوشی Xiaomi 15 Ultra از تراشه جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده کند و عملکرد مناسبی را در اجرای برنامه‌ها بدون هیچ مشکلی را از خود به نمایش بگذارد.

همچنین شایعه شده که در این گوشی شیائومی از سیستم عامل اندروید ۱۵ به همراه رابط کاربری HyperOS 2.0، رم ۲۴ گیگابایتی و باتری ۶۲۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد شد. البته هنوز اطلاعات دقیق و رسمی در خصوص ویژگی‌های این گوشی منتشر نشده بنابراین باید منتظر ماند تا ببینیم چقدر از این اطلاعت لو رفته توسط منابع مختلف صحت دارد.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.