هوآوی در ۱۹ سپتامبر از جدیدترین ساعت هوشمند خود رونمایی می‌کند!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
احتمالا Watch GT5، جدیدترین ساعت هوشمند هواوی با قابلیت‌های پیشرفته در راه است.

طبق اعلام هواوی، این کمپانی قرار است در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) رویدادی بزرگ را در شهر بارسلون اسپانیا برگزار کند. تیزر منتشر شده نشان می‌دهد که هواوی تصمیم دارد در طی این رویداد رسمی، از دو ساعت هوشمند خود که احتمالا متعلق به سری Watch GT5 هستند، رونمایی کند.

نگاهی به ویژگی‌های احتمالی جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی

اخبار منتشر شده حاکی از آن است ک هوآوی در رویداد رسمی پیش رو، قصد دارد از ساعت هوشمند جدید سری Watch GT5 رونمایی کند. انتظار می‌رود که هواوی نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را با سیستم پایش سلامت TrueSense، که چندی پیش شاهد رونمایی از آن بودیم، وارد بازار کند.

ساعت هوشمند واچ جی تی ۵ (Watch GT5) هواوی با کمک این فناوری قادر است اطلاعات دقیقی از وضعیت سلامت کاربر مانند تشخیص تنفس، تشخیص سطح اکسیژن خون، دمای بدن، فشار خون و ضربان قلب را به صورت جامع و دقیق اندازه‌گیری کرده و در اختیار او قرار دهد.

ویژگی‌های احتمالی جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی

همچنین شایعه شده که هواوی در این مراسم، علاه بر ساعت هوشمند جدید سری Watch GT5، از جانشین Huawei Watch D با عنوان Watch D2 رونمایی خواهد کرد. این محصول نیز احتمالا به سنسور TrueSense مجهز خواهد شد و با ارائه اطلاعات دقیق از اندازه‌گیری فشار خون از طریق مچ بند قابل تعویض بادی و تست نوار قلب ECG وضعیت سلامت کاربر را کنترل خواهد کرد.

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند جدید هواوی، برای خاص پسندان طراحی شده و با صفحه نمایش هشت ضلعی و حداقل دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار خواهد شد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر اخبار منتشر شده از ساعت‌های جدید هواوی در حد شایعه است و انتظار داریم که طی هفته‌های آینده و منتهی به رویداد، به اطلاعات بیشتری در مورد این محصولات دسترسی داشته باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.