ایرپادز ۴ در دو مدل جدید وارد بازار می‌شود!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
طبق اعلام اپل، در ماه آینده ایرپادز۴ در دو مدل پایه و میان رده وارد بازار خواهد شد. این دو مدل شاید در طراحی شبیه یکدیگر باشند، اما از لحاظ فنی تفاوت هایی با هم دارند.

آخرین خبرهای منتشر شده از ایرپادز ۴ نشان می‌دهد که این محصول در دو مدل پایه و میان‌رده به عنوان جایگزین Airpods 2 و Airpods 3 تا ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

ایرپادز ۴، جایگزینی مناسب برای نسل های قبل!

بر اساس اخبار منتشر شده از مارک گورمن، اپل قصد دارد در ماه آینده جدیدترین ایرپادز هدفون TWS خود یعنی Airpods 4 را به بازار عرضه کند. در این ایرپاد از درگاه USB-C استفاده خواهد شد که پیش از این فقط در سری‌های پرو شاهد آن بوده ایم. خبرها حاکی از آن است که ایرپادز ۴ در دو نسخه پایه و میان‌رده وارد بازار می‌شود که این دو مدل با یکدیگر تفاوت‌هایی خواهند داشت.

ایرپادز ۴، جایگزینی مناسب برای نسل های قبل!

نسخه پایه که از قیمت کمتری هم برخوردار است، عملکردی معمولی دارد اما نسخه میا‌ن‌رده آن، از قابلیت حذف نویز (ANC) پشتیبانی می‌کند و می‌تواند در محیط‌های پر سر و صدا عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. همچنین مدل پایه ایرپادز ۴ فاقد هرگونه شارژ بی‌سیم خواهد بود؛ در صورتی که مدل میان‌رده Airpods 4 از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد.

به گفته گورمن، اپل در حال آماده‌سازی تغییراتی در طراحی هر دو مدل ایرپادز ۴ جهت متمایز کردن آن‌ها با مدل‌های قبلی است؛ اما در حاضر در مورد اینکه قرار است چه تغییراتی را در ظاهر جدیدترین ایرپادز خود اعمال کند، خبری منتشر نکرده است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.