مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 13 شیائومی لو رفت !


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
تمام مشخصات گوشی های سری ردمی نوت 13 شیائومی لو رفت!

سری جدید شیائومی در حال آماده شدن برای ورود به بازار جهانی است و طبق اخبار اعلام شده از طرف این شرکت قرار است گوشی جدید ردمی نوت 13 شیائومی در ابتدای ماه آینده میلادی وارد بازار هند شود. اما پیش از عرضه رسمی این گوشی به بازار، یکی از افشاگران به نام Sudhanshu Ambhore اطلاعات کاملی از مشخصات این گوشی را با انتشار پستی در ایکس (توییتر سابق) فاش کرد. 

احتمال می‌رود گوشی Xiaomi Redmi Note 13 از صفحه نمایشی ۶.۶۷ اینچ از نوع AMOLED به ابعاد ۱۶۱.۱۱ میلی‌متر در ۷۴.۹۵ میلی‌متر با ضخامت ۷.۶ میلی‌متر برخوردار است. صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز بهره می‌برد که تجربه بصری مناسبی را برای کاربران به ارمغان آورد.

قیمت گوشی موبایل

بر اساس اطلاعات لو رفته از ردمی نوت ۱۳، در بخش سخت‌افزاری این گوشی شاهد تراشه Dimensity 6080 شرکت مدیاتک، پردازنده گرافیکی ARM Mail-G57 و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت خواهیم بود.

گوشی های سری ردمی نوت 13 شیائومی

همچنین به گوش می‌رسد شیائومی در بخش دوربین نخستین عضو خانواده ردمی نوت ۱۳، از یک حسگر سه‌گانه در پشت دوربین استفاده کند که حسگر اصلی آن وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل، حسگر دوم با لنز اولتراواید ۸ مگاپیکسل و در نهایت حسگر سوم از لنز ماکرو ۲ مگاپیکسل برخوردار می‌شود.

میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی شیائومی میان رده و مقرون‌به‌صرفه، ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که از شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده می‌کند.

برای کسب اطلاعات دقیق از گوشی‌های سری ردمی نوت 13 شیائومی باید تا زمان عرضه آن به بازار جهانی منتظر ماند تا ببینیم شیائومی برای گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ چه مشخصات دیگری را در نظر گرفته است.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.