آموزش رفع ریپورت اینستاگرام


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله راه‌حل هایی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید توسط آنها پیج اینستاگرام خود را از ریپورت خارج کرده و به امور روزمره خود رسیدگی کنید. همچنین متن انگلیسی برای رفع بلاک اینستاگرام نیز گفته شده است.

اینستاگرام قوانینی را برای کاربران لحاظ کرده که اگر از این قوانین پیروی نکنید، این پلتفرم برای امنیت سایر کاربران خود، پیج شما را در بخش‌های مختلفی چون پست، استوری، کامنت، دایرکت و اکانت ریپورت خواهد کرد. اگر پیج شخصی شما به هر دلیلی ریپورت شود، ممکن است مشکل بزرگی برای شما ایجاد نکند اما اگر مسئله ریپورت شدن برای پیج کاری شما به وجود آید، می‌تواند کسب‌و‌کار و درآمدتان را به خطر بی‌اندازد.

قیمت گوشی موبایل

اکنون برای اینکه بدانید به چه دلایلی ممکن است در اینستاگرام ریپورت شوید و چگونه می‌توانید از طریق روش‌های مختلف به رفع ریپورت اینستاگرام بپردازید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

روش های رفع ریپورت اینستاگرام فوری

برای رفع ریپورت اینستاگرام روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با انجام آن‌ها حساب اینستاگرام خود را از ریپورت خارج کنید. البته توجه داشته باشید که از میان این روش ها ممکن است یکی از آن‌ها در رفع ریپورت اینستاگرام جواب‌گو باشد و ممکن است هیچ‌کدام هم موثر نباشند. در حقیقت رفع این مشکل به دلایلی که باعث ریپورت شدن حساب شما شده است، بستگی دارد.

روش های رفع ریپورت اینستاگرام

در قسمت زیر به آموزش چگونگی رفع ریپورت اینستاگرام در کمترین زمان ممکن می‌پردازیم:

روش اول: تغییر شماره تلفن و ایمیل صفحه اینستاگرام

یکی از روش‌هایی که به شما کمک می‌کند تا مشکل ریپورت شدن خود را در اینستاگرام را رفع کنید، تغییر دادن شماره تلفن همراه و ایمیل وارد شده در اینستاگرام است. به این منظور لازم است به ترتیب مراحل زیر عمل کنید:

- مرحله اول: ابتدا وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به قسمت پروفایل بروید.

- مرحله دوم: اکنون روی گزینه ویرایش پروفایل (Edit Profile) کلیک کنید.

- مرحله سوم: در پایین صفحه گزینه Personal information settings را لمس کنید.

- مرحله چهارم: وارد بخش contact info شوید تا بتوانید شماره تلفن همراه و ایمیل خود را تغییر دهید.

- مرحله پنجم:‌ در صورت تغییر شماره تلفن، برای شماره جدید شما، یک کد پیامک می‌شود که باید آن را وارد کنید. همچنین در صورت تغییر ایمیل نیز، به آدرس ایمیل جدیدتان یک کد ارسال خواهد شد.

تغییر شماره تلفن و ایمیل صفحه اینستاگرام

روش دوم: کمک گرفتن از فالورها از طریق کامنت انگلیسی

یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید پیج خود را از مشکل ریپورت شدن نجات دهید، دریافت کامنت انگلیسی است. اینستاگرام از طریق گذاشتن کامنت‌ انگلیسی توسط کاربران متوجه می‌شود که صفحه شما در حال فعالیت است و اسپم نیست. بنابراین بعد از گذشت مدت زمانی کوتاه پیج شما را از حالت ریپورت خارج خواهد کرد.

کمک گرفتن از فالورها از طریق کامنت انگلیسی

 البته لازم به ذکر است که اگر پیج اینستاگرام شما مخصوص کسب و کارتان است، درخواست کامنت انگلیسی از مشتریان امری کاملا اشتباه است و ممکن است به کسب و کار شما آسیب بزند. به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم که برای انجام این کار از دوستان و نزدیکان خود کمک بگیرید تا به اعتبار پیج شما خدشه‌ای وارد نشود.

روش سوم: تماس با پشتیبانی

روش دیگر رفع ریپورت اینستاگرام که کارسازترین راه هم هست، برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام است. در این روش با گزارش مشکل پیج خود به بخش پشتیبانی، می‌توانید مشکل ریپورت شدن اینستاگرام خود را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید. در بخش زیر به متن رفع ریپورت اینستاگرام اشاره شده است.

۱- یکی از راه‌های درخواست رفع ریپورت اینستاگرام از پشتیبانی ارسال متن زیر به آدرس ایمیل Info@instagram.com است:

Hi Instagram; I noticed that my Instagram account reported by mistake and I did not do anything that is against Instagram Terms and policy. Please consider my request and fix my account. Thank you

۲- راه دوم برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام نیز پروفایل اینستاگرام‌تان است که باید به صورت زیر عمل کنید:

- مرحله اول: وارد پروفایل خود شوید و روی دکمه سه نقطه بالا کلیک کنید.

- مرحله دوم: به پایین صفحه رفته و گزینه Help را انتخاب کنید.

- مرحله سوم: اکنون وارد بخش Report a problem شوید و متن بالا را به اینستاگرام ارسال کنید.

به این ترتیب به درخواست شما رسیدگی خواهد شد و پیج اینستاگرامتان پس از مدت‌زمانی کوتاه به روال عادی باز خواهد گشت.

متن انگلیسی برای رفع بلاک اینستاگرام

این مطلب را هم بخوانید:
چگونه در اینستاگرام حساب بسازیم؟

چرا در اینستاگرام ریپورت می‌ شویم؟

اولین سوالی که هنگام ایجاد این مشکل با آن مواجه می‌شوید، این است که چه دلایلی باعث ریپورت شدن من در اینستاگرام شده است؟ موارد زیر دلایلی هستند که سبب می‌شوند تا حساب کاربری اینستاگرام شما ریپورت شود:

  • استفاده از ابزار ربات‌گونه برای لایک کردن
  • کامنت گذاشتن بیش از اندازه زیر پست ها
  • فالو و آنفالو کردن بیش از اندازه کاربران در یک روز
  • خرید لایک و فالوور جعلی
  • خرید و فروش اکانت
  • ایجاد حساب‌های کاربری تکراری
  • انتشار مطالب نامناسب و غیر اخلاقی
  • ارسال پیام در دایرکت و ایجاد مزاحمت برای کاربران
  • تبلیغ و فروش محصولات یا ارائه خدمات غیرقانونی
  • استفاده از هشتگ‌های ممنوعه

لازم به ذکر است هنگامی که کاربر می‌خواهد یک پیج را ریپورت کند، باید حتما دلیل خود را از انجام این کار ذکر کند تا توسط اینستاگرام مورد بررسی قرار بگیرد. اگر تا به حال با خطا Try Again Later در اینستاگرام مواجه شدید، مقاله مورد نظر را مطالعه کنید تا این ارور را به آسانی حل کنید.

چرا در اینستاگرام ریپورت می‌ شویم؟

سخن آخر

یکی از مشکلاتی که ممکن است در اینستاگرام برای هر کاربر اتفاق بیفتد، ریپورت شدن است. در حقیقت اینستاگرام هیچ کاربری را بدون بررسی دلایل گزارشات ریپورت نمی‌کند و ممکن است کاربری که با این مشکل مواجه شده، یکی از قوانین اعمال شده توسط این پلتفرم را نقض کرده باشد.

در این مقاله از کالاتیک به آموزش روش های رفع ریپورت اینستاگرام پرداختیم. هرکدام از این روش‌ها می‌توانند برای حل مشکل شما امری کاربردی به شمار روند. فراموش نکنید که در صورت استفاده از هر کدام از این روش‌ها باید صبوری خود را حفظ کنید تا اینستاگرام در فرصت مناسب به مشکل شما رسیدگی کند.

شما چه روش دیگری را برای حل مشکل ریپورتی اینستاگرام می‌شناسید؟ نظر خود را در قسمت دیدگاه کاربران با ما درمیان بگذارید.

پرسش های متداول

از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟

حذف شدن لایک‌ها، عدم توانایی در کامنت گذاشتن، فالو کردن و ارسال دایرکت و موارد این‌چنینی از عواملی هستند که نشان می‌دهند پیج اینستاگرام شما ریپورت شده است.

چه مدت زمان می‌برد تا از ریپورت خارج شویم؟

ریپورت اینستاگرام بسته به علت آن، می‌تواند از یک هفته شروع شده و تا بیش از یک ماه طول بکشد.

آیا می‌توان فهمید که چه کسی ما را ریپورت کرده است؟

خیر. شما نمی‌توانید متوجه شوید که چه کسی شما را ریپورت کرده است، زیرا پس از ریپورت شدن هیچ اعلانی برای کاربر ارسال نمی‌شود.

احتمال ریپورت دائمی در اینستاگرام وجود دارد؟

بله. اگر پس از اینکه از ریپورت موقت خارج شدید، باز هم به فعالیت‌های ربات‌گونه و خلاف مقررات اینستاگرام ادامه دهید، به احتمال زیاد پیج شما به صورت دائمی ریپورت خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.