6 ترفند برای کاهش کرایه اسنپ که باید بدانید!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
این روزها با توجه به شلوغی وسایل نقلیه عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی‌های خطی، بازار استفاده از تاکسی‌های اینترنتی حسابی داغ شده و افراد ترجیح می‌دهند با پرداخت مبلغ بیشتری با آرامش تردد کنند.

آیا می‌دانستید که می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف، کرایه اسنپ خود را کاهش دهید؟ افرادی که برای ترددهای روزانه و سفرهای درون شهری خود از اسنپ استفاده می‌کنند، شاهد افزایش روزافزون کرایه اسنپ خواهند بود که این موضوع سبب نارضایتی کاربران بسیاری شده است.

اما نگران نباشید؛ ما در این مقاله 6 ترفند کاهش کرایه اسنپ را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها هزینه اسنپ خود را کاهش داده و با مبلغی مناسب‌تر به سمت مقصد حرکت کنید.

سفر در ساعات غیر پیک

یکی از روش های کاهش کرایه اسنپ، سفر در ساعات غیر پیک روز است. یعنی چی؟ یعنی اینکه اسنپ از سیستم قیمت گذاری پویا استفاده می‌کند و ممکن است قیمت مسیری که قصد پیمودن آن را دارید در ساعات مختلف روز متفاوت باشد.

عواملی چون ترافیک، شرایط آب و هوا، تعطیلات و مراسم‌های مختلف می‌توانند روی هزینه اسنپ تاثیر گذاشته و سبب افزایش قیمت‌ها شوند.  به این صورت پیشنهاد می‌کنیم تا اگر سفرتان ضروری نیست، برای کاهش نرخ کرایه اسنپ، آن را به ساعات خلوت‌تر موکول کرده، تا با هزینه‌ای ارزان و مقرون به صرفه‌تر به سمت مقصد حرکت کنید.

سفر در ساعات غیر پیک

استفاده از کدهای تخفیف اسنپ

یکی دیگر از روش‌ های کاهش کرایه های اسنپ، استفاده از کدهای تخفیفی است که توسط اسنپ برای ما ارسال می‌شود. کدهای تخفیفی که می‌توانید در سفرهای خود استفاده کنید و هزینه سفرتان را تا حد مطلوبی کاهش دهید. بنابراین سعی کنید از صندوق پیامکی تلفن همراهتان غافل نشوید تا بتوانید از کدهای تخفیف ارسال شده به اینباکس خود استفاده کرده و هزینه سفرتان را کاهش دهید.

یکی از روش‌هایی که اخیرا مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته، اسنپ لاین است. اسنپ لاین که یکی از ترفندهای کاهش کرایه اسنپ محسوب می‌شود، بیشتر مناسب افرادی است که هر روز مسیر مشترکی را در زمانی معین طی می‌کنند. با بهره‌مندی از این روش می‌توانید هزینه‌های سفر خود را تا ۵۰ درصد کاهش داده و در کرایه رفت و آمد خود به صورت ماهانه، مبلغ قابل‌توجهی را صرفه‌جویی کنید.

اسنپ لاین در واقع همان تاکسی‌های خطی است که به صورت آنلاین آن را رزرو کرده و در روز و ساعت مقرر از آن استفاده می‌کنید. یعنی شما به همراه چند نفر دیگر می‌توانید مسیر مشترکی که از پیش تعیین کرده‌اید را با یک خودرو طی کنید، بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه‌های بسیار بالا باشد.

استفاده از اسنپ لاین

برای استفاده از اسنپ لاین باید وارد برنامه اسنپ شده و روی صفحه اصلی برنامه، گزینه Snapline را انتخاب کنید. در قدم بعد باید مبدا و مقصد خود را از لیست مسیرهایی که در اختیار شما گذاشته می‌شود را انتخاب کنید. سپس روز و زمان دلخواه‌تان را از میان لیست سفرها انتخاب کنید و دیگر نگران نیافتن خودرو در ساعات پرترافیک نباشید.

مرحله آخر هم پرداخت هزینه سفر به صورت آنلاین و اعتباری است که باید همان لحظه انجام شود. برای هماهنگی‌های بیشتر با راننده و آشنایی با او، ۳۰ دقیقه پیش از شروع سفر، اطلاعات نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب می‌توانید با نصف هزینه سفرهای عادی به مقصد مورد نظر رفته و در پرداخت کرایه اسنپ صرفه‌جویی کنید.

کاهش مسیر سفر

یکی از روش‌هایی که می‌تواند در کاهش کرایه اسنپ موثر باشد، این است که مسیر سفرتان را کمی کوتاه‌تر کنید. یعنی اگر مبدا شما داخل یک کوچه فرعی است، مسیری را پیاده تا خیابان اصلی طی کنید و از آنجا برای اسنپ درخواست دهید.

یا زمانی پیش می آید که شما در سمتی از خیابان هستید و راننده برای رسیدن به شما باید مسافت زیادی را طی کرده و از طریق دوربرگردان به مبدا شما برسد. بنابراین بهتر است مبدا سفر را در نقطه‌ای انتخاب کنید که در مسیر راننده باشد و مسیر برای او کوتاه شود.

در مواقعی هم ممکن است مبدا شما در خیابان‌های شلوغ و پر ترددی باشد که شرکت‌ها در آن محیط واقع شده‌اند و در پایان ساعت کاری به شدت ترافیک خواهد بود. بنابراین بهتر است برای رهایی از ترافیک و پرداخت هزینه کمتر به اسنپ، مسیری را به صورت پیاده طی کرده و سپس برای درخواست اسنپ اقدام کنید.

این کار باعث می‌شود که هم در هزینه سفر صرفه‌جویی کرده باشید و هم در زمان‌تان. استفاده از ترفند کاهش مسیر سفر یکی از روش‌های تضمینی برای کاهش نرخ کرایه اسنپ است و پیشنهاد می‌کنیم که به این مورد بیش از سایر روش‌ها توجه کنید.

کاهش مسیر سفر 

استفاده از خدمات ارائه دهنده اسنپ

اسنپ برای مشتریان خود یک باشگاه مشتریان به نام اسنپ کلاب درنظر گرفته است که در آن قسمت امتیازهایی ذخیره و ثبت می‌شود. از این امتیازها هم می‌توانید برای شرکت در قرعه‌کشی‌های اسنپ کلاب استفاده کنید و هم آن را به دلخواه خود برای امور مختلف استفاده کنید.

استفاده از امتیازهای اسنپ کلاب به این صورت است که شما بابت هر سفر یا خرید در آن امتیازی را کسب می‌کنید. بعد از رسیدن به امتیازهای بالا می‌توانید هنگامی که خواستید از اسنپ استفاده کنید، کد تخفیف را وارد کرده و هزینه آن را تا حد چشمگیری کاهش دهید.

لازم به ذکر است که این تخفیف فقط شامل اسنپ خودرو نمی‌شود و می‌توانید برای استفاده از خدمات دیگر اسنپ نیز از آن استفاده کنید. بنابراین همیشه حواستان به اسنپ کلاب باشد تا از این تخفیف‌ها جا نمانید.

دریافت اعتبار اسنپی با دعوت دوستان

یکی دیگر از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید به کاهش هزینه های اسنپ خود کمک کنید، دریافت کد تخفیف با دعوت دوستان و آشنایان‌تان به اسنپ است. این روش به این صورت است که شما با دعوت دوست‌تان به اسنپ، هم به او تخفیف اسنپی هدیه می‌دهید و هم خودتان از مبلغی به عنوان هدیه برای سفر بعدی بهره‌مند می‌شوید.

برای استفاده از این تخفیف باید وارد برنامه اسنپ شده و سپس از قسمت سمت چپ بالای صفحه، وارد منو شوید. اکنون در این صفحه گزینه‌ای به نام دعوت از دوستان را خواهید دید. روی آن کلیک کرده و وارد صفحه شوید. سپس روی نوار سبز کلیک کرده و با ارسال لینک اشتراک گذاری کد، آن به دوستانتان آنها را به اسنپ دعوت کنید.

استفادذه از کد تخفیف اسنپ برای کاهش هزینه ها

سخن آخر

در این مقاله 6 ترفند کاهش کرایه اسنپ را به صورت کامل توضیح دادیم و امیدواریم با استفاده از این ترفندها بتوانید هزینه های اسنپ خود را تا حد چشمگیری کاهش دهید. به‌نظر شما کدام یک از این روش‌ها در کاهش نرخ کرایه اسنپ تاثیر بیشتری دارد؟

نظر و تجربه خود را در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

پرسش‌های متداول

هزینه کرایه اسنپ چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه کرایه بر اساس ساعت سفر، مدت سفر، مقصد، استهلاک خودرو، مبلغ ورودی و سایر موارد این چنینی اعلام می‌شود.

روش‌ های پرداخت در اسنپ چگونه است؟

در اسنپ پرداخت هزینه‌های سفر به دو روش پرداخت آنلاین و اسنپ‌کارت امکان‌پذیر خواهد بود.

امتیازهای اسنپ کلاب منقضی می‌شوند؟

امتیازهای اسنپ کلاب دوبار در سال (پایان آذر و پایان خرداد) منقضی می‌شوند و مهلت استفاده مشخصی دارند.

چگونه می‌توانم امتیازهایی که در اسنپ کلاب گرفتم را ببینم؟

با مراجعه به قسمت اسنپ کلاب واقع در صفحه اصلی و کلیک روی گزینه تاریخچه امتیازها می‌توانید امتیازهای گرفته شده و تبدیل شده خود را مشاهده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.