گوشی Redmi 14C با تراشه جدید وارد بازار می‌شود!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی با صفحه نمایش بسیار سریع و تراشه کاملا جدید معرفی شد.

پس از منتشر شدن شایعات فراوان در مورد جدیدترین و ارزان‌ترین گوشی شیائومی، بالاخره Redmi 14C در تاریخ ۳۰ آگوست (۹ شهریور ماه) به صورت رسمی معرفی شد.

مشخصات گوشی Redmi 14C

گوشی جدید ردمی ۱۴C یک محصول مقرون‌به‌صرفه اما همه‌کاره است که می‌تواند در انجام همه امور عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. شیائومی در طراحی این گوشی کاملا متفاوت عمل کرده و آن را به صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی با رزولوشن +HD به حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت مجهز کرده است. نکته قابل توجه در طراحی صفحه نمایش این گوشی، وجود نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که تاکنون در پنل‌های +HD نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دیده شده است.

مشخصات گوشی Redmi 14C

در بخش پردازنده گوشی ردمی ۱۴C، این شرکت چینی از تراشه جدید مدیاتک به نام Helio G81 Ultra استفاده کرده است که عملکرد بسیار خوبی در پردازش دستورات و اجرای برنامه‌ها خواهد داشت. همچنین در گوشی Redmi 14C، انجام وظایف گرافیکی به پردازنده گرافیکی GPU Mali G52 سپرده شده که سبب می‌شود تا تصاویر با کیفیت بالایی به کاربر نمایش داده شوند. علاوه‌ بر آن ردمی ۱۴C در حافظه داخلی با ظرفیت ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم ۴/۶/۸ گیگابایت وارد بازار می‌شود.

گوشی Redmi 14C در ماژول دایره‌ای شکل فریم پشتی، میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز اضافه است که هنوز اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده است. شیائومی برای تامین انرژی گوشی ردمی ۱۴C هم از یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند و شارژدهی مناسبی برای انجام کارهای روزمره دارد.

گوشی ردمی ۱۴C در چهار رنگ‌ مشکی، سبز، ارغوانی و آبی به فروش خواهد رسید. در مورد قیمت و تاریخ عرضه گوشی ردمی ۱۴C اطلاعات دقیقی در دسترس قرار نگرفته اما در حال حاضر این گوشی در جمهوری چک با قیمت پایه ۱۳۰ دلار موجود است و به زودی وارد بازارهای دیگر خواهد شد.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.