گوشی های ایسوس ROG Phone 8 و ROG Phone 8 Pro معرفی شدند


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
اگر درباره ویژگی‌های سری جدید گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone کنجکاو هستید، در ادامه به معرفی امکانات و قابلیت های دو گوشی جدید ایسوس به صورت کلی خواهیم پرداخت.

گوشی های ایسوس طی سال‌های اخیر با طراحی و ویژگی‌های متفاوت خود سهمی از بازار موبایل را در اختیار داشته اند. حالا شرکت ایسوس از آخرین و جدیدترین گوشی های هوشمند گیمینگ خود در نمایشگاه CES 2024 پرده‌برداری کرده است. گوشی های سری راگ فون ایسوس از بهترین پیشنهادها برای گیمرهای موبایلی محسوب می‌شوند که این خانواده شامل گوشی های ROG Phone 8 و ROG Phone 8 Pro هستند.

خرید گوشی موبایل

ویژگی های گوشی سری ROG Phone برای گیمینگ

همانطور که گفتیم، طراحان ایسوس در ساخت گوشی های راگ بیشتر گیمرها را مورد هدف قرار داده‌اند؛ به همین خاطر این گوشی‌‌ها از یک سیستم خنک‌کننده پیشرفته برخوردارند تا به‌صورت مستقیم گرما را از تراشه اسنپدراگون گرفته و سپس از قاب گوشی خارج کنند. با این سیستم خنک‌کننده نگران داغ کردن گوشی هنگام بازی کردن نخواهید بود. وجود المان‌های گیمینگ در طراحی بدنه یکی دیگر از فاکتورهایی است که نشان می‌دهد این خانواده برای گیمرها پیشنهاد خوبی خواهد بود.

پنل جلویی گوشی ROG

در بخش جلویی هر دو گوشی ROG صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی از نوع LTPO AMOLED قرار دارد که وضوح آن 1080 در 2400 پیکسل است و محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس ویکتوس ۲ هم از صفحه نمایش باکیفیت گوشی های گیمینگ ایسوس محافظت می‌کند.

طراحی گوشی موبایبل ایسوس ROG Phone 8 و Rog Phone 8 Pro

دوربین گوشی 8 ROG Phone و ROG Phone 8 Pro

در پنل پشتی راگ فون سه دوربین وجود دارد که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‌شود. علاوه بر دوربین، در پنل پشتی گوشی ROG Phone 8 Pro صدها چراغ ریز LED وجود دارد که قابل شخصی‌سازی هستند و به زیبایی بیشتر پنل پشتی گوشی کمک می‌کنند. در دوربین سلفی گوشی های جدید گیمینگ ایسوس هم از سنسوری 32 مگاپیکسلی استفاده شده است.

حافظه گوشی ROG Phone 8

یکی از فاکتورهایی که در گوشی های گیمینگ مورد توجه قرار می‌گیرد، بخش حافظه آن‌ها است؛ چرا که برای نصب بازی‌های مختلف به فضای ذخیره‌سازی قابل توجهی نیاز خواهید داشت. گوشی ROG Phone 8 با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و گوشی ROG Phone 8 Pro با ۲۴ گیگابایت حافظه رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه خواهند شد.

سخن آخر

در نهایت گوشی های جدید ایسوس با باتری‌هایی در ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی وارد بازار می‌شوند. همانطور که گفتیم گوشی‌های ROG Phone 8 و ROG Phone 8 Pro برای گیمینگ طراحی شده‌اند ولی کاربران عمومی هم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

پرسش‌های متداول

تفاوت گوشی ایسوس ROG Phone 8 و ROG Phone 8 Pro چیست؟

چراغ LED پنل پشتی اصلی‌ترین تفاوت این دو گوشی است؛ در مدل پرو چراغ‌هایی وجود دارد که AniMe Vision نامیده می‌شوند.

قیمت گوشی ایسوس ROG Phone 8 چقدر است؟

شرکت ایسوس مدل ROG Phone 8 را ۱۱۰۰ دلار و قیمت ROG Phone 8 Pro را ۱۵۰۰ دلار اعلام کرده است.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.