بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A25


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
سامسونگ گلکسی A25 میان رده اقتصادی این شرکت کره‌ای است که در سه ماهه اول سال 2024 رونمایی و عرضه خواهد شد. در این مقاله تمامی اخبار و حواشی و هر آنچه باید بدانید، بررسی کردیم.

طبق گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای عرضه یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید به نام گلکسی A25 5G است. پیش‌تر از این خبر، مشخصات Galaxy A25 در Geekbench منتشر شده بود وهم اکنون مشخصات و رندرهای رسمی گوشی سامسونگ گلکسی A25 5G پخش شده است. ظاهرا سامسونگ قرار است، گلکسی A25 5G را در چهاررنگ آبی روشن، مشکی، سبز لیمویی و خاکستری عرضه کند. 

خرید و مشاهده لیست قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی A25 5G 

یکی از اصلی‌ترین سوالاتی که می‌تواند برای شما به وجود بیاید این است که گلکسی A25 5G کی عرضه می شود؟ در جواب به این سوال باید گفت هنوز کمپانی سامسونگ اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان عرضه این گوشی تعیین نکرده، اما انتظار می‌رود این گوشی در 7 تا 19 دسامبر سال 2024 عرضه شود.

تاریخ عرضه گلکسی a25

قیمت گوشی a25 سامسونگ 

گلکسی A25 جزء گوشی های ارزان قیمت سامسونگ است؛ ظاهرا قیمت گوشی a25 سامسونگ قرار است با قیمتی معادل 289 یورو عرضه شود؛ با این حال بازهم نمی توان گفت آیا این قیمت، قیمت دقیق این گوشی است یا خیر و باید تا زمان عرضه گوشی منتظر بمانیم. 

 طراحی سامسونگ گلکسی A25 5G 

طبق رندرهای منتشر شده از این گوشی و عکس گوشی سامسونگ a25، این گوشی مانند سایر محصولات سامسونگ، دارای یک ناچ قطره‌ای در صفحه برای محل قرارگیری دوربین سلفی است. در پنل پشتی نیز، این گوشی از زبان طراحی رسمی سامسونگ بهره برده است و نمی‌توان انتظار تغییرات شگفت‌انگیزی در بخش طراحی داشت. در پشت گوشی یک دوربین سه‌گانه وجود دارد که به‌صورت عمودی قرار گرفته؛ علاوه بر این موارد، در Galaxy A25، شاهد گوشه‌های گرد و حاشیه‌های باریک خواهید بود.

صفحه نمایش گلکسی a25

صفحه نمایش گلکسی A25 

طبق اطلاعات فاش شده از گلکسی A25، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچ از نوع SuperAMOLED با وضوح +FullHD است. گفته می‌شود این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی کرده و دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت است. 

خرید گوشی سامسونگA25 ظرفیت 128/6 گیگ

سخت افزار و نرم افزار گلکسی A25 5G 

انتظار می‌رود، Galaxy A25 مجهز به تراشه Exynos 1280 در بخش سخت افزار باشد. این چیپ می‌تواند در کنار رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت عملکرد خوبی از خود نشان دهد. البته شایعاتی نیز منتشر شده که ظاهرا سامسونگ قرار است برای این گوشی، رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت را در نظر بگیرد. همچنین اخبار دیگری منتشر شده که طبق آن، گوشی هوشمند آینده سامسونگ، چهار سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

سخت افزار و نرم افزار گلکسی A25 5G 

دوربین گوشی سامسونگ A25 5G 

همان‌طور که در بخش طراحی گفتیم، این گوشی با دوربین سه‌گانه عرضه می‌شود؛ دوربین‌های این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی OIS، یک سنسور 8 مگاپیکسلی Ultrawide و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل و در بخش سلفی نیز مجهز به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند.

دوربین a25

باتری سامسونگ گلکسی A25 5G 

سامسونگ گلکسی A25 5G به احتمال زیاد مانند سایر گوشی‌های جدید به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز خواهد شد؛ علاوه بر این، انتظار می‌رود باتری این گوشی، از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی کند.

سخن آخر

با وجود پایین بودن قیمت گوشی سامسونگ گلکسی a25، ظاهرا این گوشی هوشمند قرار است در سال 2024 به یک گوشی میان‌رده امیدوارکننده تبدیل شود که در عین مقرون‌به‌صرفه بودن، ویژگی‌های جذابی را به کاربران ارائه می‌کند. این گوشی با طراحی جذاب، صفحه‌نمایش باکیفیت، عملکرد قوی، اتصال 5G، قابلیت‌های پیشرفته دوربین و عمر باتری بالا، می‌تواند تجربه خوبی از گوشی اقتصادی به کاربران دهد. 

پرسش‌های متداول

گوشی سامسونگ A25 چه خصوصیاتی دارد؟

گوشی سامسونگ گلکسی A25 با صفحه نمایش 6.5 اینچی سوپر AMOLED عرضه خواهد شد؛ این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اگزینوس 1280 سامسونگ با 6/8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت رام است و از سیستم عامل اندروید 14 پشتیبانی می کند.

آیا سامسونگ A25 دارای سنسور تشخیص اثر انگشت خواهد بود؟

طبق شایعات منتشر شده در رابطه گوشی سامسونگ A25، ظاهرا دکمه پاور در لبه سمت راست گوشی به عنوان حسگر اثرانگشت عمل می کند و این گوشی مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت خواهد بود.

ظرفیت باتری گوشی سامسونگ گلکسی a25 چقدر است؟

این گوشی مانند بیشتر گوشی‌های سامسونگ، مجهز به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.