رونمایی از گوشی M35 سامسونگ + بررسی مشخصات


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
گوشی سامسونگ M35، جایگزین گلکسی M34 با امکانات متنوع و ارزش خرید بالا به زودی وارد بازار ایران می‌شود.

گوشی گلکسی M35 جدیدترین میان‌رده سامسونگ است که با مشخصات ارتقا یافته نسبت به گوشی‌های نسل قبل یعنی M34 وارد بازار می‌شود. سامسونگ این بار هم در ساخت گوشی‌های نسل M چیزی کم نگذاشته و با مجهز کردن این گوشی به مشخصات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و دوربین مناسب، این دستگاه را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید تبدیل کرده است. در این مقاله تصمیم داریم با معرفی مشخصات گوشی M35 شما را با میان‌رده جدید کره‌ای آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت گوشی موبایل

طراحی ساخت و صفحه نمایش گوشی سامسونگ M35

گوشی گلکسی M35 در ابعاد 78.6×162.3 و ضخامت 9.1 میلی‌متر طراحی شده است که در سه رنگ آبی تیره، آبی روشن و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی سامسونگ M35 به دلیل استفاده از متریال شیشه در پشت و جلوی دستگاه و همچنین باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از وزن بالایی برخوردار است و ممکن است شما را در استفاده طولانی مدت خسته کند. اما نکته قابل توجه در ساخت گوشی M35 این است که این دستگاه از طراحی ارگونومی برخوردار است و بافت مات آن از جذب اثر انگشت جلوگیری کرده و حس خوشایندی را به شما القا می‌کند.

طراحی ساخت و صفحه نمایش گوشی سامسونگ M35

این شرکت کره‌ای در طراحی کناره‌های گوشی سامسونگ M35 از فریم پلاستیکی استفاده کرده است که بخش سمت راست این فریم میزبان دکمه‌های تنظیم صدا و پاور است.

سامسونگ در بخش جلویی گوشی Galaxy M35 از یک پنل ۶.۶ اینچی از نوع سوپر امولد استفاده کرده است که این صفحه نمایش تصاویر را با کیفیت 2340×1080 پیکسل (+FHD) و شفافیت بالا به نمایش می‌گذارد. برخورداری از تراکم ۳۹۰ پیکسل در هر اینچ نیز باعث می‌شود تا تصاویر با جزئیات دقیقی به نمایش گذاشته شوند.

برخورداری از میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت در حالت HBM، به کاربر اجازه می‌دهد تا در محیط‌های آزاد و زیر نور مستقیم به محتوای داخل گوشی دسترسی داشته و با آن کار کند. نرخ نوسازی در نظر گرفته شده برای‌ گوشی ام 35 سامسونگ، ۱۲۰ هرتز است که سبب فراهم کردن تجربه کاربری روان‌تر و به دنبال آن پخش لذت‌بخش ویدیو و بازی‌ها خواهد شد.

مزایا:

  • صفحه‌نمایش Super AMOLED با کیفیت
  • باتری با ظرفیت بالا
  • دوربین‌ اصلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال

معایب:

  • عملکرد پردازنده در بازی‌های سنگین خوب نیست
  • کیفیت دوربین در نور کم ضعیف است

نرم افزار گوشی سامسونگ M35

گلکسی ام ۳۵ با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.1 از جعبه خارج می‌شود. این رابط کاربری امکانات متعددی چون صفحه نمایش همیشه روشن، حالت Dark Mode و قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و امکان استفاده آسان از منوهای گوشی را برای کاربر فراهم می‌کند.

نرم افزار گوشی سامسونگ M35

گوشی M35 سامسونگ طبق سیاست این شرکت تا ۴ سال از آپدیت نرم‌افزاری و تا ۵ سال آپدیت امنیتی بهره‌مند خواهد شد. همچنین Galaxy M35 با پشتیبانی از شبکه‌های 4G و 5G، امکان استفاده از اینترنت پرسرعت در هر منطقه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.

سخت افزار گوشی ام 35 سامسونگ

در بخش سخت افزار گوشی سامسونگ M35 از تراشه اختصاصی اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده شده که نسبت به نسل قبل، یعنی ام ۳۴ ارتقا یافته است. این پردازنده هشت هسته‌ای (4×2.4 GHz Cortex-A78 & 4×2.0 GHz Cortex-A55) در انجام کارهای روزمره و اجرای بازی‌های نیمه سنگین می‌تواند عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشته و مورد رضایت کاربران قرار گیرد. به این صورت در بخش پردازشی گوشی M35 سامسونگ شاهد پردازش دستورات بدون لگ و کندی خواهید بود.

سخت افزار گوشی ام 35 سامسونگ

استفاده از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP5 در بخش سخت افزار گوشی M35 نیز سبب می‌شود تا تصاویر با کیفیت مناسبی نمایش داده شوند. بنابراین این محصول گزینه مناسبی برای تماشای فیلم و سریال، انجام بازی‌ و کارهای طراحی به شمار می‌رود. طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی M35 سامسونگ با دو حافظه داخلی 125 و 256 گیگابایت و حافظه رم 6 و 8 گیگابایت وارد بازار خواهد شد که کاربران می‌توانند بر اساس نیاز خود، گوشی با حافظه مورد نظرشان را خریداری کنند.

دوربین گوشی سامسونگ Galaxy M35

ماژول دوربین گوشی M35 سامسونگ به سه دوربین واید، اولترا واید و ماکرو مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است که با بهره‌مندی از لرزشگیر و فوکوس خودکار، می‌تواند تصاویری باکیفیت و دقیق را در شرایط نوری مناسب ثبت کند.

دوربین دوم گوشی ام 35 سامسونگ، دارای یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به همراه اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه است که در شرایط نوری مناسب، می‌تواند تصاویر با کیفیتی گرفته و برای ثبت عکس‌های گروهی و منظره‌های گسترده مناسب باشد.

دوربین گوشی سامسونگ Galaxy M35

دوربین سوم گوشی M35 به سنسور ماکرو با کیفیت ۵ مگاپیکسل مجهز شده و می‌تواند از جزییات ریز و سوژه‌های بسیار نزدیک تصاویر مناسبی بگیرد. دوربین اصلی گوشی ام ۳۵ سامسونگ، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت حداکثر 4K را دارد و به دلیل وجود سنسور gyro-EIS می‌تواند ویدیوها را با حداقل لرزش ضبط کند.

در بخش جلویی گوشی M35 سامسونگ نیز، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی واید قرار گرفته که این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا تصاویر سلفی زیبا و با کیفیتی بگیرد. اگر دوربین برای شما اهمیت دارد، به مقاله بهترین دوربین گوشی برای عکاسی مراجعه کنید.

باتری گوشی ام 35 سامسونگ

تامین انرژی گوشی سامسونگ M35 به باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سپرده شده است. این باتری می‌تواند تا یک روز کامل و حتی بیشتر شما را همراهی کند و برای کاربرانی که از گوشی استفاده سنگین می‌کنند، مناسب باشد. یکی از مزایای این باتری، پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی است که گوشی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شارژ کامل می‌رساند. بنابراین اگر حین انجام کاری باتری گوشی رو به اتمام بود، می‌توانید با این قابلیت دستگاه را به سرعت شارژ کرده و به ادامه کارهای خود رسیدگی کنید.

آیا گوشی سامسونگ M35 ارزش خرید دارد؟

در حال حاضر، M35 جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ در سال 2024 است که به تازگی معرفی شده و نسبت به نسل قبل یعنی M34 از ویژگی‌های مناسب‌تری برخوردار است.

این گوشی با بهره‌مندی از صفحه نمایش مناسب، سخت افزار نسبتا قوی، دوربین باکیفیت و باتری با دوام می‌تواند تا حدود زیادی انتظارات کاربر را برطرف کند. طبق ادعای سامسونگ، M35 به سیستم خنک کننده پیشرفته برای دفع گرما مجهز شده و می‌تواند تا ساعت‌ها شما را در انجام کارهای نسبتا سنگین همراهی کند.

بنابراین گوشی M35 سامسونگ با برخورداری از امکانات قابل‌توجه می‌تواند به عنوان یک گوشی میان‌ رده عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته و ارزش خرید بالایی داشته باشد.

پرسش های متداول

قیمت گوشی M35 چقدر است؟

قیمت گوشی M35 سامسونگ ۲۹۵ دلار اعلام شده است.

آیا گوشی ام ۳۵ سامسونگ برای بازی مناسب است؟

تراشه استفاده شده در گوشی M35، امکان اجرای بازی‌های نیمه سنگین و گذراندن اوقاتی خوش را برای کاربر فراهم می‌کنند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.