تاریخ عرضه احتمالی وان پلاس ۱۳ فاش شد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
یکی از افشاگران معتبر، تاریخ عرضه و برخی از مشخصات احتمالی OnePlus 13 را فاش کرد.

اکنون پس از گذشت یک‌سال از عرضه وان پلاس ۱۲، طرفداران این برند منتظر هستند تا هرچه زودتر پرچمدار نسل جدید این کمپانی یعنی OnePlus 13 وارد بازار شود. به گزارش Tipster Digital Chat Station، زمان زیادی تا ورود گوشی وان پلاس ۱۳ به بازار نمانده و به احتمال زیاد این دستگاه ظرف چندماه آینده در چین عرضه خواهد شد.

اطلاعات فاش شده از گوشی OnePlus 13

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی وان پلاس ۱۳، احتمالا در اکتبر یا نوامبر امسال وارد بازار خواهد شد. افشاگر Digital Chat Station معتقد است که این گوشی با قیمت مشابه نسل قبلی خود وارد بازار می‌شود که این موضوع می‌تواند خبری خوش برای طرفداران این برند باشد.

در مورد مقاومت OnePlus 13 هم شایعاتی شنیده شده و احتمالا این گوشی به استاندارد IP69 مجهز خواهد شد و مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و آب از خود نشان خواهد داد.

اطلاعات فاش شده از گوشی OnePlus 13

اخبار منتشر شده از گوشی  OnePlus 13 حاکی از آن است که این گوشی با تراشه کوالکام اسنپدراکون ۸ نسل ۴ وارد بازار خواهد شد. بنابراین باید در این گوشی منتظر ارائه قابلیت‌های جذاب‌تری نسبت به پرچمدارانی چون S24 سامسونگ باشیم. شایعات احتمالی نشان می‌دهد که دوربین اصلی گوشی وان پلاس ۱۳ مانند نسل قبل، از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است. همچنین احتمال می‌رود که دوربین اولترا واید و تله فوتو نیز به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز شوند.

همچنین طبق اطلاعات فاش شده از گوشی OnePlus 13، این شرکت چینی در نظر دارد تا جدیدترین پرچمدار خود را با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی سوپر سیلیکونی با پشتیبانی از شارژ ۱۰۰ واتی روانه بازار کند.

با این حال باید منتظر ماند و دید که وان پلاس چه قابلیت‌هایی را برای پرچمدار جدید خود درنظر خواهد گرفت و آیا اطلاعات فاش شده به حقیقت خواهد پیوست یا خیر.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.