پرچمدار جدید وانپلاس OnePlus 12 معرفی شد


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
وان پلاس جدیدترین گوشی خود به نام OnePlus 12 را برای رقابت با پرچمداران بزرگ دنیا وارد بازار کرد.

وان پلاس در تاریخ سوم بهمن ماه از جدیدترین و بهترین پرچمدار خود به نام وانپلاس ۱۲ در سطح جهانی رونمایی کرد و از ورود این گوشی به بازارهای بین المللی خبر داد.  
در گوشی OnePlus 12 نسبت به نسل‌های گذشته شاهد تغییرات چشمگیر و قابل توجهی هستیم که این موضوع در سخت‌افزار، نرم‌افزار و باتری کاملا حس خواهد شد. این گوشی که قرار است به عنوان جایگزین OnePlus 11 وارد بازار شود، با توجه به دارا بودن مشخصات فنی توجه برانگیز می‌تواند در لیست بهترین گوشی های پرچمدار بازار قرار گرفته و در لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها قرار بگیرد.
تا انتهای معرفی گوشی وان پلاس ۱۲ همراه ما باشید تا با تغییرات این گوشی نسبت به نسل‌های گذشته به صورت کامل آشنا شوید.

مشاهده لیست قیمت گوشی موبایل

طراحی و کیفیت ساخت گوشی OnePlus 12

گوشی OnePlus 12 دارای بدنه‌ شیشه‌ای است که با بهره‌مندی از گواهی IP65 در برابر پاشیدن آب و نشستن گرد و غبار مقاومت خوبی را از خود نشان می‌دهد. در بالای گوشی OnePlus 12 شاهد اسپیکر، مادون قرمز و میکروفون و در پایین آن هم شاهد میکروفون، تایپ C، اسپیکر و اسلات کارت حافظه خواهید بود.
همچنین این شرکت چینی در سمت چپ گوشی وان پلاس ۱۲ از کلید mute (سوییچ سایلنت) و در سمت راست آن هم از کلیدهای پاور و تنظیم صدا بهره برده است. در پنل پشت صفحه این گوشی نیز مانند نسل‌های گذشته شاهد ماژول دوربین به همراه فلش LED هستیم. به صورت کلی می‌توان گفت که گوشی OnePlus 12 از طراحی ارگونومی و کیفیتی بسیار مناسب بهره‌مند است و می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گوشی های پرچمدار سال شناخته شود.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی OnePlus 12

بدنه و صفحه نمایش گوشی وان پلاس 12

صفحه نمایش OnePlus 12 از تمام معیارهای یک گوشی فوق‌العاده مثل وضوح قابل توجه، میزان روشنایی مناسب، نرخ تازه‌سازی بالا و بسیاری موارد دیگر برخوردار است. گوشی OnePlus 12 از ابعاد ۱۶۴.۳ میلی‌متر در ۷۵.۸ میلی‌متر با ضخامت ۹.۲ میلی‌متر تشکیل شده است. لازم به ذکر است که وزن این گوشی نسبت به وان پلاس ۱۱ افزایش داشته و به ۲۲۰ گرم رسیده است. 
وان پلاس برای گوشی OnePlus 12 یک صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی از نوع AMOLED را در نظر گرفته است که با ۹۰.۸ درصد نسبت به بدنه، می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای تماشای فیلم و سریال به شمار رود. وضوح تصویر در گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲، ۱۴۴۰ پیکسل در ۳۱۶۸ پیکسل است و می‌تواند محتوا را با کیفیت 2K ‌به نمایش بگذارد. 
یکی از امکانات قابل‌توجه این گوشی بهره‌مندی از فناوری محافظت از چشم است. این قابلیت از نور آبی و سایر عواملی که ممکن است برای چشم مضر باشند، محافظت می‌کند. برخورداری از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر میزان روشنایی ۴۵۰۰ نیت، پوشش گوریلا گلس ویکتوس ۲ و فناوری دالبی ویژن از دیگر قابلیت‌های صفحه نمایش جدیدترین گوشی وان پلاس به شمار می‌روند.

بدنه و صفحه نمایش گوشی وان پلاس 12

نرم افزار و سخت افزار گوشی وانپلاس 12

گوشی وان پلاس ۱۲، جدیدترین پرچمدار این شرکت چینی به سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری OxygenOS 14 (بازار جهانی) و ColorOS 14 (بازار چین) مجهز شده است که امکان شخصی‌سازی و استفاده آسان را برای کاربر فراهم می‌کند.
قلب تپنده گوشی OnePlus 12 تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است که مصرف انرژی آن بسیار پایین است و می‌تواند بدون لگ و کندی برنامه‌ها را پردازش کند.همچنین این گوشی با بهره‌مندی از پردازنده گرافیکی Adreno 750 تصاویر را با کیفیتی قابل‌قبول به کاربران ارائه خواهد داد و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای تماشای فیلم و سریال باشد. 
همچنین OnePlus 12 با بهره مندی از تراشه قدرتمند و گرافیک عالی، گزینه ای خوب برای اجرای روان بازی های پیشرفته و حرفه ای همچون Honour of Kings باشد.

نرم افزار و سخت افزار گوشی وانپلاس 12

حافظه گوشی OnePlus 12

وان پلاس در بخش حافظه گوشی OnePlus 12 پرچمدار جدید خود سنگ تمام گذاشته و آن را در چهار نسخه مختلف  256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و 24 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد کرد. 
این قابلیت سبب می‌شود تا کاربر هنگام نصب برنامه‌های سنگین و حجم بالا با مشکل کمبود حافظه مواجه نشود و بتواند با آسودگی خاطر اپلیکیشن مدنظر خود را خریداری کند.

دوربین گوشی وان پلاس 12

در پنل پشت گوشی OnePlus 12 شاهد یک ماژول دوربین هستیم که شامل ۳ دوربین اصلی، اولترا واید و تله فوتو می‌شود که به ترتیب از کیفیت‌های 50 مگاپیکسل، 48 مگاپیکسل و ۶۴ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر با کیفیت بسیار بالا برخوردار است.
عملکرد دوربین این گوشی پرچمدار بسیار دقیق و باکیفیت گزارش شده و می‌تواند حس فضای نور و سایه را در تصاویر به خوبی به کاربر منتقل کند. همچنین در گوشی وان پلاس ۱۲ می‌توانید از محتوای مدنظرتان با کیفیت 8K فیلمبرداری کنید. Auto HDR، لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی و فیلم‌برداری دالبی ویژن از دیگر مزایای دوربین این گوشی برای فیلمبرداری است.

دوربین گوشی وان پلاس 12

باتری و شارژ گوشی OnePlus 12

گوشی OnePlus 12 برای تامین انرژی از یک باتری 5400 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری بهره می‌برد که از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل و 100 درصدی این گوشی پرچمدار از طریق سیم ۲۶ دقیقه و بدون سیم ۵۵ دقیقه اعلام شده است.
باتری استفاده شده در گوشی وان پلاس ۱۲ شارژ دهی مناسبی داشته و می‌تواند تا ساعت‌ها کاربر را در انجام بازی‌های طولانی مدت یا کارهای روزمره همراهی کند.

باتری و شارژ گوشی OnePlus 12

سخن آخر

گوشی OnePlus 12 جدیدترین گوشی پرچمدار شرکت وانپلاس است که پس از مدت‌ها انتظار به بازار جهانی موبایل معرفی شد. این گوشی با بهره‌مندی از قابلیت‌های مختلفی چون تراشه قدرتمند، حافظه کافی، طراحی ارگونومی، صفحه نمایش بزرگ و مواردی دیگر توانست امتیاز قابل قبولی را در بین پرچمداران کسب کند و به عنوان بهترین گوشی وان پلاس شناخته شود.

پرسش های متداول

قیمت گوشی OnePlus 12 چقدر است؟

قیمت گوشی وان پلاس ۱۲ تا این لحظه از حدود ۴۲ میلیون تا ۵۳ میلیون تومان اعلام شده است.

گوشی OnePlus 12 را از کجا بخریم؟

با مراجعه به صفحه محصول گوشی OnePlus 12 در کالاتیک می‌توانید این گوشی را با کمترین قیمت بازار خریداری کنید.

حسگر اثر انگشت گوشی OnePlus 12 کجا واقع شده است؟

حسگر اثر انگشت در گوشی وان پلاس ۱۲ زیر صفحه نمایشگر قرار گرفته است.

خرید گوشی هوشمند

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.