با قابلیت جدید واتساپ می‌توانید به استوری واتساپ دوستان خود واکنش نشان دهید!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
بر اساس اعلام متا، به زودی واتساپ قابلیت لایک کردن را به بخش Status خود اضافه می‌کند.

تاکنون در واتساپ فقط می‌توانستید با ارسال پیام به استاتوس (Status) دوستان خود پاسخ دهید؛ اما به زودی نسخه جدیدی از واتساپ برای کاربران اندرویدی منتشر می‌شود که در آن می‌توانند پس از مشاهده Status، برای مخاطبان خود ایموجی قلب ارسال کنند. 

چه قابلیتی به بخش Status واتساپ اضافه می‌شود؟

متا اعلام کرده که در حال آزمایش قابلیت جدیدی بر روی واتساپ است تا کاربران این پلتفرم بتوانند در استاتوس‌های واتساپ نیز مانند استوری اینستاگرام، برای دوستان خود اموجی قلب ارسال کنند.

چه قابلیتی به بخش Status واتساپ اضافه می‌شود؟

پس از چندین ماه آزمایش، بالاخره متا تصمیم گرفت تا نسخه بتای واتساپ اندروید version 2.24.17.21 را برای کاربران منتشر کند. در جدیدترین آپدیت واتساپ، هنگام مشاهده وضعیت (Status)، یک دکمه قلبی شکل را در کنار کادر متنی (پاسخ) مشاهده می‌کنید که با ارسال ایموجی قلب برای مخاطب خود، می‌توانید بدون تایپ پاسخ، به Status او واکنش نشان داده و او را لایک کنید.

هنگامی که فردی به Status شما واکنش نشان می‌دهد و لایک‌تان می‌کند، می‌توانید کاملا مشابه اینستاگرام او را در لیست بینندگان وضعیت مشاهده کنید. یکی دیگر از امکاناتی که این شرکت در خصوص لایک اینستاگرام به کاربران خود ارائه می‌دهد، امکان روشن و خاموش کردن دریافت نوتیفیکیشن لایک کردن مخاطبان است. بنابراین با فعال کردن این قابلیت می‌توانید به محض اینکه که مخاطبی استوری شما را لایک کرد، اعلان آن را در بالای گوشی خود دریافت کنید.

بلاک کرن پیام های اکانت ناشناس

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که متا در حال اضافه کردن آن به پلتفرم واتساپ است، مسدود کردن مخاطبان ناشناس به صورت خودکار است. برای استفاده از این قابلیت باید به بخش advanced مراجعه کرده و دکمه block unknown accounts messages  را روشن کنید. البته این قابلیت هنوز در دسترس کاربران بتا هم قرار نگرفته و مشخص نیست که چه زمانی به طور رسمی معرفی شود.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.