اولین گوشی بدون دکمه به زودی وارد بازار می‌شود!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
بر اساس گزارش‌ها، شیائومی در حال کار بر روی ساخت یک گوشی هوضشمند بدون دکمه است و به احتمال زیاد این محصول را تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که شیائومی در تلاش است تا به زودی اولین گوشی خود را بدون برخورداری از دکمه های فیزیکی پاور و مدیریت صدا وارد بازار کند. شایعات نشان میدهد که این گوشی در حال توسعه قرار دارد و انتظار میرود تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار جهانی گوشی هوشمند شود.

گوشی بدون دکمه شیائومی در راه است!

گفته می‌شود که شیایومی در حال توسعه گوشی بدون دکمه خود با نام رمز Zhuque است و به احتمال زیاد این محصول را تا سال آینده وارد بازار خواهد کرد. همانطور که از توضیحات این گوشی مشخص است، ویژگی برجسته این محصول عدم برخورداری از هرگونه دکمه فیزیکی مانند دکمه پاور و تنظیم صدا است. فعلا مشخص نیست که قرار است چه چیزی جایگزین این دکمه‌ها شود، اما احتمالا این کمپانی به جای این دکمه‌ها به کنترلرهای حرکتی، حسگرهای حساس به فشار و فرمان‌های صوتی تکیه خواهد کرد.

گوشی بدون دکمه شیائومی در راه است!

به گزارش اسمارت پریکس، احتمال می‌رود که گوشی بدون دکمه شیایومی از دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش بهره‌مند شود و همچنین این کمپانی برای بخش پردازشی آن از تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده کند.

شیایومی هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند بدون دکمه خود فاش نکرده، بنابراین ممکن است این دستگاه قبل از عرضه نهایی دستخوش تغییراتی شود؛ درست مثل آیفون ۱۵ پرو که قرار بود طراحی بدون دکمه داشته باشد اما اپل در مورد این موضوع تجدیدنظر کرد و این گوشی را با دکمه‌های فیزیکی مشابه مدل‌های قبلی خود وارد بازار کرد.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.