غول پرچمدار سونی از راه می‌رسد | مشخصات لو رفته از Xperia Pro C


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
Xperia Pro C سونی با تغییرات زیادی در راه است و احتمالا جایگزین گوشی Xperia Pro-I خواهد شد.

شایعه شده که سونی در حال آماده سازی یک گوشی جمع و جور است که میتواند با عملکرد فوق‌العاده خود رقیب جدی برای پرچمداران سامسونگ و اپل باشد. برای آشنایی با Xperia Pro C، جدیدترین پرچمدار سونی، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

قیمت روز گوشی موبایل

بررسی مشخصات احتمالی Xperia Pro C

بر اساس گزارش‌های اعلام شده Insider@ سونی، این شرکت در طراحی گوشی Xperia Pro C از یک پنل ۶ اینچی استفاده می‌کند که نشان می‌دهد این گوشی نسبت به سایر محصولات پرچمدار مانند گلکسی S24 اولترا، آیفون ۱۵ پرومکس و گلکسی A55 که حداقل اندازه آنها ۶.۵ اینچ است، اندازه کوچکتری دارد. احتمال می‌رود که این گوشی جمع‌وجور محتوا را با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در اختیار کاربر قرار دهد.

گفته می‌شود که سونی در قلب تپنده گوشی Xperia Pro C مانند گلکسی S24 اولترا سامسونگ، از تراشه جدید اسنپدراگون نسل ۳ استفاده خواهد کرد تا ثابت کند که می‌تواند یک رقیب جدی برای این شرکت کره‌ای باشد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم ۱۲ گیگابایت به عنوان مدل پایه وارد بازار می‌شود و در این مورد هم از پرچمداران سامسونگ و اپل چیزی کم ندارد.

بررسی مشخصات احتمالی Xperia Pro C

اما چیزی که در گوشی Xperia Pro C توجه ما را به خود جلب می‌کند، دوربین‌های آن است که می‌تواند جای خالی یک دوربین حرفه‌ای را برای شما پر کند.

استفاده از لنز یک اینچی با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل با لرزشگیر اپتیکال در دوربین اصلی این گوشی نشان می‌دهد که این دوربین می‌تواند حتی در محیط‌های کم نور، تصاویر را با کیفیت بالا و جزئیاتی دقیق ثبت کند. همچنین این سنسور از فرمت‌های RAW 12 بیتی و DCG RAW 14 بیتی پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر آن در ماژول دوربین Xperia Pro-C، دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی دیگر هم قرار داده شده که هنوز اطلاعاتی در مورد نوع آن (فوق عریض، تله فوتو) منتشر نشده است. اما شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از این لنزها قابلیت فوکوس خودکار و پشتیبانی از فیلمبرداری 4K/120 فریم در ثانیه (فریم بر ثانیه) و JPG/60 فریم در ثانیه RAW را دارد.

در حالت کلی به نظر می‌رسد که Xperia Pro-C، از نظر دوربین شبیه به یک گوشی طراحی شده برای عکاسان باشد و بتواند مانند یک دوربین حرفه ای نیاز علاقمندان به عکاسی را رفع کند.

سونی برای تامین انرژی گوشی Xperia Pro-C از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این باتری قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی از طریق پروتکل Power Delivery (PD) را خواهد داشت.

تاریخ عرضه گوشی Xperia Pro-C

در مورد قیمت گوشی Xperia Pro-C و تاریخ عرضه آن  در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست و بنظر می‌رسد که باید در اواخر سال ۲۰۲۴ منتظر ورود آن به بازار جهانی موبایل باشیم.

پرسش های پرتکرار

گوشی Xperia Pro-C برای گیم مناسب است؟

بله. این گوشی به دلیل بهره‌مندی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ می‌تواند انواع بازی‌های سنگین روز را به راحتی اجرا کند.

قیمت گوشی Xperia Pro-C چقدر است؟

گوشی Xperia Pro-C هنوز وارد بازار نشده و فعلا هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت آن در دسترس نیست.

گوشی Xperia Pro-C را از کجا بخریم؟

به محض ورود گوشی Xperia Pro-C به بازار، می‌توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی کالاتیک خریداری کنید.

خرید آنلاین لوازم دیجیتال

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.