طراحی ردمی نوت 14 پرو فاش شد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
طراحی زیبا و متفاوت ردمی نوت 14 پرو با انتشار یک تصویر لو رفت!

احتمالا در ماه آینده شاهد رونمایی از جدیدترین سری گوشی های ردمی به نام Redmi Note 14 در چین خواهیم بود. باتوجه به تصویر لو رفته از  ردمی نوت 14 پرو، به نظر می‌رسد که زیر برند شیایومی این بار سری جدید گوشی های خود را با ظاهری متفاوت وارد بازار خواهد کرد

طراحی متفاوت پنل پشتی ردمی نوت 14 پرو

این روزها تصویری از گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو در اینترنت منتشر شده که نشان‌دهنده طراحی متفاوت و زیبای این گوشی نسبت به سایر گوشی‌های میان‌رده این برند است. در پنل پشتی گوشی Redmi Note 14 Pro، دوربین آن را مشاهده می‌کنیم که وسط پنل و درون یک ماژول مربعی شکل با حالت خمیده قرار گرفته و این طراحی، یک تغییر بزرگ در میان رده‌های ردمی محسوب می‌شود.

طراحی متفاوت پنل پشتی ردمی نوت 14 پرو

شایعات حاکی از آن است که پنل دوربین گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو، میزبان یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو سنسور دیگر خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی در بخش پردازشی نیز به تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۳ مجهز خواهد شد. علاوه بر آن شایعه شده که ردمی برای جدیدترین گوشی خود یعنی ردمی نوت ۱۴ پرو یک صفحه نمایش اولد خمیده با وضوح 1.5k در نظر گرفته است.

در حال حاضر اطلاعات دیگری از Redmi Note 14 Pro در دسترس نیست و باید تا ماه آینده که به احتمال زیاد در چین معرفی خواهد شد منتظر رونمایی از ان و سایر قابلیت های درنظر گرفته شده برای این گوشی باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.