مشخصات ظاهری و سخت افزاری هواوی میت ۷۰ پرو فاش شد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
طراحی و تغییرات سخت افزاری Huawei Mate 70 Pro توسط مجله تک‌بویلرز لو رفت.

مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری هواوی میت ۷۰ پرو در حالی فاش شد که این کمپانی چینی هنوز مشغول توسعه آن است. باتوجه به تاریخ عرضه سری میت ۶۰ هواوی، احتمال می‌رود که این کمپانی به زودی از جدیدترین پرچمدار خود رونمایی کند. اکنون پیش از آنکه نوبت به معرفی این محصول و رونمایی از آن برسد، مجله تک‌بویلرز جزییاتی از طراحی و تغییرات سخت افزاری Huawei Mate 70 Pro فاش کرده که نشان می‌دهد میت ۷۰ پرو نسبت به نسل قبل دست‌خوش تغییراتی شده است.

مشخصات فاش شده از گوشی میت ۷۰ پرو هوآوی

تصویر منتشر شده از گوشی Huawei Mate 70 Pro نشان می‌دهد که این کمپانی همچنان برای بخش دوربین از یک ماژول دایره‌ای‌-شکل استفاده کرده که به نظر می‌رسد ضخامت این ماژول نسبت به نسل قبل کمی بیشتر شده و فلش LED به پایین ماژول منتقل شده است. در بخش پایین ماژول دوربین، عبارت AI-DC را مشاهده می‌کنیم که احتمالا نشان می‌دهد که این دستگاه توانایی پردازش تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی را دارد.

شایعات منتشر شده حاکی از آن است که گوشی میت ۷۰ پرو در بخش پردازشی نیز بهبودهایی داشته و تراشه جدید کایرین ۹۱۰۰ را جایگزین تراشه Kirin 9000S خواهد کرد.

مشخصات فاش شده از گوشی میت ۷۰ پرو هوآوی

همچنین شایعه شده که هواوی در گوشی Huawei Mate 70 Pro به جای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی از دوربین ۶۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد؛ اما ظاهرا دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی بدون تغییر نسبت به نسل گذشته ظاهر خواهد شد. علاوه‌بر آن اخبار فاش شده نشان می‌دهد که میت ۷۰ پرو احتمالا به جای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که از حسگر ۳D ToF برای تشخیص چهره پیشرفته بهره می‌برد، مجهز خواهد شد.

در مورد تاریخ دقیق معرفی و قیمت Huawei Mate 70 Pro هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس قرار نگرفته و همچنان باید منتظر اعلام اخبار رسمی این شرکت در خصوص جدیدترین پرچمدار آن باشیم.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.