اکتیویژن برای کاهش حجم فایل بازی های Call of Duty راه حلی ارائه داد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
کمپانی اکتیویژن راه حلی برای رفع مشکل حجم بالای فایل های Call of Duty ارائه داد!

یکی از مهمترین مشکلاتی که علاقمندان به سری بازی‌های Call of Duty با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، حجم بالای فایل‌های بازی است که سبب می‌شود تا فضای زیادی از رایانه یا کنسول را اشغال کند. خوشبختانه صدای کاربران به گوش اکتیویژن، سازنده بازی‌های کال اف دیوتی، رسیده و اعلام کرده که در به‌روزرسانی‌هایی که طی ماه‌های آینده منتشر می‌کند، این مشکل را برطرف خواهد کرد.

رفع مشکل حجم بازی Call of Duty با بلک اپس ۶

اکتیویژن قصد دارد با اقداماتی مشکل حجم بالای بازی‌های کالاف دیوتی را برطرف کند تا کاربران بتوانند باحجم کمتری آن را دانلود کرده و روی دستگاه خود نصب کنند.

رفع مشکل حجم بازی Call of Duty با بلک اپس ۶

كمپانی Activision اعلام کرده که قصد دارد تغییرات خود را از نسخه Black Ops 6 آغاز کند. یکی از راه‌های اصلی رفع این مشکل، جداکردن Warzone (بازی بتل رویال) از نسخه اصلی است که به کم حجم‌تر شدن Black Ops 6 نسبت به Modern Warfare 3 که چندی پیش منتشر شد و حدود ۲۰۰ گیگابایت از فضای ذخیره‌سازی کاربران را اشغال کرد، کمک می‌کند.

اکتیویژن در این خصوص بیان کرد:‌ «بازیکنان می‌توانند هنگام دانلود یک عنوان جدید، برای دریافت Call of Duty: Warzone اقدام کنند یا به سادگی آن را در هر مقطع زمانی جداگانه دانلود کنند. انتخاب با شماست.»

رفع مشکل حجم بازی Call of Duty

جداسازی Warzone از نسخه اصلی باعث می‌شود تا کاربران نسخه اصلی کالاف دیوتی مجبور نباشند به صورت همزمان، وارزون را هم دانلود کنند؛ بنابراین هر زمان که تمایل به دریافت آن داشتند می‌توانند به صورت جداگانه به دانلود نسخه وارزون اقدام کنند. این کار باعث می‌شود تا هنگام دانلود بازی، حجم کمتری از هارد یا فضای ذخیر‌ه‌سازی دستگاه شما اشغال شود.

با این حال امیدواریم که ادعای اکتیویژن در خصوص کاهش حجم بازی Call of Duty به واقعیت بپیوندد و کاربران بتوانند این بازی محبوب را در حجم کمتری دریافت کرده و روی دستکاه خود نصب کنند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.