اولین لپ تاپ بدون صفحه نمایش به نام Spacetop معرفی شد!


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله درباره یکی از جدیدترین محصولات دنیای تکنولوژی یعنی لپ تاپ بدون صفحه نمایش Spacetop صحبت می‌کنیم.

هر روزه لپ‌تاپ‌هایی با ضخامت و عرض کم، طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. این ویژگی در لپ‌تاپ، حمل و استفاده از آن‌ها را بسیار راحت می‌کند. با این حال کوچک شدن صفحه نمایش و لپ‌تاپ مسئله چندوظیفگی را کمی با مشکل مواجه می‌کند.

از همین رو به یک مانیتور بسیار بزرگ احتیاج دارید که محصول جدید برند Sightful این نیاز را برطرف می‌کند. در ادامه این مقاله درباره یکی از جدیدترین محصولات دنیای دیجیتال یعنی لپ تاپ بدون صفحه نمایش Spacetop صحبت می‌کنیم.

معرفی لپ تاپ Spacetop

دنیای تکنولوژی دائما در حال پیشرفت و به‌روز شدن است. شرکت‌های مختلف در تلاش هستند که با طراحی و تولید محصولات مختلف عرصه رقابت را از دست ندهند. Spacetop یکی از همین محصولات جدید در عرصه تکنولوژی است که کامپیوتری جمع‌وجور محسوب می‌شود و فقط یک پد لمسی، یک صفحه کلید و یک جفت عینک واقعیت افزونده HD دارد. این لپ تاپ از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و به جای کنترلر باید از حرکت دست، کیبورد و صفحه لمسی استفاده کنید.

قیمت لپ تاپ

ویژگی‌های لپ تاپ بدون صفحه نمایش Spacetop

با این لپ‌تاپ در هر جایی که باشید، می‌توانید عینک را روی چشمان خود بگذارید و با ۱۰۰ اینچ صفحه مجازی مقابل چشمانتان روبه‌رو شوید. کل صفحه‌ای که به‌عنوان صفحه نمایش در اختیارتان قرار می‌گیرد برای باز کردن چندین پنجره با وضوح بالا مناسب خواهد بود. کسانی که با لپ تاپ بدون صفحه نمایش Spacrtop کار کرده‌اند، معتقدند که کار کردن با این سیستم به طرز شگفت‌آوری طبیعی به نظر می‌رسد.

لپ تاپ spacetop

حافظه لپ تاپ Spacetop

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در یک لپ‌تاپ اهمیت دارد، حافظه آن است. این محصول با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی می‌تواند در شرایط مختلف عملکردی روان و سریع داشته باشد. علاوه بر آن فضای نسبتا کافی برای ذخیره‌سازی اطلاعات و برنامه‌های مختلف در لپ‌تاپ را خواهید داشت.

عینک واقعیت افزوده در لپ تاپ بدون صفحه نمایش Spacetop

برای اینکه بتوانید از ۱۰۰ اینچ فضای صفحه مجازی استفاده کنید باید عینک واقعیت مجازی آن را روی چشم خود قرار دهید. با اینکه عینک لپ تاپ Spacetop زاویه دید را کمی محدود می‌کند، ولی در کل کار شما را راحت‌تر خواهد کرد.

سخن آخر

در نهایت ورود لپ تاپ بدون صفحه نمایش Spacetop انقلابی در عرصه تولید لپ تاپ به حساب می‌آید. این محصول اندازه صفحه نمایش را به‌صورت مجازی افزایش داده است تا به‌راحتی برای چند کار را با هم انجام دهید. 

پرسش‌های متداول

قیمت لپ تاپ بدون صفحه نمایش Spacetop چقدر است؟

قیمت این لپ تاپ بدون صفحه نمایش ۲۰۰ دلار در نظر گرفته شده است.

سیستم عامل این لپ تاپ چیست؟

سیستم عامل لپ تاپ بدون صفحه نمایش Spacetop اندروید است.
خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.