دومین رویداد گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ با جزئیات کامل


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله اطلاعات کاملی از Galaxy Unpacked Summer 2024، از زمان برگزاری تا محصولات معرفی شده در اختیار شما قرار می‌دهیم.

کمپانی سامسونگ معمولا هر سال دو رویداد گلکسی آنپکد برگزار می‌کند؛ رویداد اول مربوط به رونمایی گوشی‌های جدید سری Galaxy S و رویداد دوم که در تابستان برگزار می‌شود، تمرکزش بر گوشی‌های تاشو سامسونگ است.

اکنون مدتی است که از رویداد اول گلکسی آنپکد سامسونگ در ژانویه 2024 می‌گذرد و حال زمان آن رسیده که به رویداد Unpacked Summer 2024 بپردازیم. طبق شایعات به نظر می‌رسد سامسونگ در 10 جولای (5 مرداد 1403) مراسم گلکسی آنپکد 2024 را برگزار کند.

قیمت گوشی موبایل

سامسونگ در مراسم Galaxy Unpacked 2024 قصد دارد از گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 رونمایی کند تا سهم از دست رفته‌اش در بازار گوشی‌های تاشو را جبران کند. طبق گزارش‌ها، سامسونگ در تلاش است تا جدیدترین محصولاتش را قبل از المپیک پاریس 2024 معرفی کند. المپیک 2024 پاریس در 26 جولای (5 مرداد 1403) آغاز می‌شود و سامسونگ یکی از حامیان این رویداد ورزشی بزرگ است.

در حال حاضر شایعاتی در مورد تمام محصولات سامسونگ در تابستان 2024 شنیده می‌شود؛ مانند هر سال گوشی‌های تاشو سامسونگ سهم زیادی در این مراسم دارند اما به نظر می‌رسد که ساعت‌های هوشمند سامسونگ هم در رویداد سامسونگ 2024 سهم قابل توجهی داشته باشند.

رویداد گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ چه زمانی برگزار می‌شود؟

سامسونگ در مورد مراسم گلکسی آنپکد در تابستان 2024 هنوز صحبتی نکرده است. انتظار ما هم بر این است که هیچ خبر رسمی از سوی سامسونگ در مورد جزییات این مراسم تا اواسط ژوئن 2024 اعلام نشود.

معمولا رویدادهای Galaxy Unpacked در ماه آگوست برگزار می‌شد؛ برای مثال، رویداد گلکسی آنپکد 2022 که در آن گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 معرفی شدند، در 10 آگوست 2022 برگزار شد و سال پیش از آن هم Summer Unpacked 2021 سامسونگ در 11 آگوست برگزار شده بود.

اما چندی است که سامسونگ تارخ رویدادهای خود را تغییر داده و Summer Unpacked 2024 در 26 جولای برگزار خواهد شد تا سامسونگ گلکسی Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 و دیگر محصولات جدیدش را به ما معرفی کند.

برخی شایعات هم حاکی از آن است که شاید رویداد گلکسی آنپکد 2024 سامسونگ زودتر از تاریخ 26 جولای یعنی در 10 جولای برگزار شود. برای صحت این تاریخ باید بیشتر منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ دقیقا کدام تاریخ را برای برگزاری رویداد گلکسی آنپکد تابستان 2024 انتخاب می‌کند.

رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2024 کجا قرار است برگزار شود؟

بیشتر اوقات رویدادهای Unpacked سامسونگ در نیویورک و سانفرانسیسکو برگزار می‌شود. با این حال، سامسونگ در گلکسی آنپکد سال گذشته (2023) کمی این رویه را تغییر داد و این مراسم در سئول کره جنوبی که از دفتر مرکزی سامسونگ هم چندان دور نیست، برگزار شد.

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ 2024

شایعات به برگزاری مراسم آنپکد سامسونگ این بار هم در خارج از کشور کره جنوبی اشاره داشتند. حالا سامسونگ به صورت رسمی اعلام کرده که به‌عنوان یکی از از حامیان مالی المپیک پاریس قصد دارد رویداد گلکسی آنپکد 2024 خود را در همین کشور برگزار کند.

چه محصولاتی در سامسونگ گلکسی آنپکد 2024 عرضه خواهند شد؟

به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 در راس محصولات معرفی شده در این مراسم باشند. اما جدیدترین مدل‌های گلکسی زد فولد و فلیپ، احتمالا تنها محصولاتی نخواهند بود که سامسونگ در این مراسم به آن‌ها بپردازد و تقریبا مطمئن هستیم شاهد معرفی دیگر محصولات از جمله Galaxy Watch 7، حلقه هوشمند، Galaxy Book4 Edge و گلکسی بادز 3 هم خواهیم بود.

Galaxy Z Fold 6

سامسونگ به احتمال خیلی زیاد نسخه جدیدی از گوشی تاشو اصلی خود یعنی Galaxy Z Fold را در مراسم آنپکد گلکسی 2024 عرضه خواهد کرد. بزرگترین غافلگیری Unpacked امسال این است که احتمال دارد چند مدل Fold وجود داشته باشد! اما قبل از اینکه به این سوال بپردازیم، اجازه دهید به محتمل‌ترین تغییرات Galaxy Z Fold 6 بپردازیم.

این گوشی تاشو جدید سامسونگ احتمالا دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و مصرف باتری گوشی هم بسیار بهینه می‌کند. قدرت تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 با گوشی گلکسی S24 اولترا ثابت شده است. گوشی گلکسی زد فولد 6 هم ممکن است مانند گلکسی S24 دارای قاب تیتانیومی با طراحی نازک‌تر باشد.

رویداد جولای گلکسی 2024

گوشی‌های سری قبلی فولد، در حالت باز صفحه‌نمایشی بلند و باریک دارند که استفاده از آن با یک دست کمی دشوار است. بر اساس شایعات به گوش رسیده، به نظر می‌رسد که Z Fold 6 دارای نسبت تصویر مربعی بیشتری است، بسیار شبیه به گوشی OnePlus Open، که در حال حاضر جزو بهترین گوشی های تاشو حال حاضر بازار است. انتظار نمی‌رود دوربین‌های گوشی‌های جدید سری Z سامسونگ تغییرات سخت‌افزاری زیادی را داشته باشند، اما به هر حال فناوری هوش مصنوعی سامسونگ (Galaxy AI) در سری جدید گوشی‌های گلکسی، احتمالا ویژگی‌های ویرایش عکس بسیاری ارائه خواهند داد.

در مورد مدل‌های دیگر گوشی، صحبت‌هایی در مورد Galaxy Z Fold 6 Ultra وجود دارد که ممکن است از دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده کند و در کنار سایر ویژگی‌ها، S Pen (قلم سامسونگ) را هم اضافه کند. (البته باید بگوییم که گلکسی زد فولد 6 اولترا در لیست محصولات احتمالی آینده سامسونگ که توسط افشاگر منتشر شده است، قرار ندارد.) به نظر می‌رسد سامسونگ به عرضه گلکسی زد فولد 6 FE بسیار نزدیکتر است و احتمالا گوشی گلکسی زد فولد 6 FE نسخه‌ای ارزا‌ن‌تر از گوشی تاشوی 1799 دلاری سامسونگ خواهد بود. 

با این حال، گزارش دیگری ادعا می‌کند که سامسونگ از طرح‌های Galaxy Z Fold 6 FE به دلیل نگرانی در مورد نازک بودن گوشی و اینکه آیا به اندازه کافی تفاوت با مدل اصلی وجود دارد یا خیر، عقب‌نشینی می‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy Z Flip 6

هر جا که یک مدل جدید گلکسی زد فولد نشان داده شود، تقریبا باید مطمئن باشیم که یک گلکسی زد فلیپ هم معرفی خواهد شد. از این‌رو، در Galaxy Unpacked 2024، هم باید منتظر رونمایی Galaxy Z Flip 6 باشیم.

مراسم سامسونگ گلکسی آنپکد 2024

در حالی که رندرهای اولیه همان طراحی کلی نسخه‌های قبلی سری زد سامسونگ را نشان می‌‌دهند، گلکسی زد فلیپ 6 کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسد و احتمالا باتری بزرگتری را در خود جای داده است. به طور کل تا الان ظرفیت باتری برای مدل‌های Flip کمتر از حد متوسط بوده است؛ همچنین می‌توانیم شاهد تغییر سنسور دوربین اصلی گوشی از 12 مگاپیکسل به 50 مگاپیکسل باشیم؛ چرا که سامسونگ قصد دارد دوربین گوشی Flip را بهبود بخشد. مانند Galaxy Z Fold 6، احتمالا شاهد استفاده از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 در Galaxy Z Flip 6 هم خواهیم بود.

تغییر بزرگ گلکسی Z Flip 5 در سال گذشته شامل افزایش صفحه‌نمایش بیرونی گوشی به 3.4 اینچ بود. یکی از شایعات حاکی از آن است که گلکسی Z Flip 6 دارای صفحه‌نمایش 3.9 اینچی است که به شما امکان می‌دهد بدون باز کردن گوشی، صفحه‌نمایش بزرگتری داشته باشید.

حلقه هوشمند سامسونگ Galaxy Ring

رویداد گلکسی Unpacked در ژانویه 2024 با نمایشی از حلقه گلکسی، بسیاری را شگفت‌زده کرد. سامسونگ هنوز تاریخ عرضه حلقه یا جزئیاتی از ویژگی‌های آن را اعلام نکرده است، اما رویداد Unpacked در تابستان امسال فرصتی عالی برای مطرح کردن جزییات بیشتر از حلقه به نظر می‌رسد.

رویداد Samsung Galaxy Unpacked

سامسونگ بعد از رویداد ژانویه، حلقه هوشمند خود را در چند نمایشگاه تجاری به نمایش گذاشته است؛ به همین دلیل می‌دانیم که می‌توانیم حلقه را در ۹ اندازه و 3 رنگ انتخاب کنیم. ویژگی‌های شایعه شده از این حلقه شامل قابلیت‌های پایش سلامت مانند سنسور ECG، ابزار بررسی خواب و راهی برای اندازه‌گیری جریان خون است.

همچنین می‌توانیم انتظار ویژگی‌هایی هوشمند را از Galaxy Ring برای کنترل سایر دستگاه‌های سامسونگ داشته باشیم. بنابراین احتمالا قطعات پازل Galaxy Ring در رویداد گلکسی آنپکد 2024 کامل خواهد شد و سامسونگ بالاخره به ما اعلام خواهد کرد که چقدر باید برای حلقه گلکسی بپردازیم. (گمانه‌زنی‌ها برای قیمت گلکسی رینگ حدود 300 دلار است.)

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 7

در رویداد 2023 Unpacked شاهد حضور ساعت‌های هوشمند سامسونگ در کنار گوشی‌های تاشو بودیم و احتمالا این روند امسال هم ادامه خواهد داشت. در حال حاضر صحبت‌هایی برای معرفی گلکسی واچ 7 در ماه جولای شنیده‌ایم که باید تا زمان برگزاری رویداد منتظر بمانیم.

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ 2024

شایعات حاکی از آن است که مدل‌های گلکسی واچ 7 از تراشه اگزینوس W940 استفاده می‌کنند که عملکرد بهتر و راندمان انرژی بالاتری را ارائه خواهند داد. تشخیص آپنه خواب از ویژگی‌های احتمالی گلکسی واچ 7 خواهد بود که بسیار جالب توجه است.

در مورد ظاهر گلکسی واچ 7 هم ظاهرا سامسونگ برخلاف مدل‌های گذشته از طراحی مربعی برای این ساعت‌ها استفاده کرده است.این احتمال وجود دارد که سامسونگ ترکیبی از این ظاهر را برای گلکسی واچ 7 اولترا، نسخه قدرتمندتر ساعت سامسونگ، با قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون، ارائه دهد. سامسونگ اساسا تایید کرده است که  روی نسخه Ultra در حال کار است، اگرچه ویژگی‌های دقیق و قیمت آن هنوز مشخص نیست.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Ultra

احتمالا در همه محصولات سامسونگ گلکسی، یک چیپست جدید به کار رود که پردازش و راندمان انرژی آن‌ها را افزایش دهد و در نتیجه عمر باتری هم طولانی‌تر شود. ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا محصول دیگری از سامسونگ است که در رویداد آنپکد 10 جولای 2024 از آن رونمایی می‌شود و از این چیپست 3 نانومتری با نام اگزینوس W1000 در آن استفاده شده است. بررسی گلکسی واچ اولترا نشان می دهد باتری آن تا 100 ساعت می‌تواند دوام آورد. این ساعت هوشمند 47 میلیمتری با یک صفحه نمایش 1.5 اینچی OLED و وضوح 480 در 480 پیکسل مجهز می‌شود.

آنپکد سامسونگ 2024

هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds 3 Pro

گلکسی بادز 2 در سال 2021 عرضه شد و سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو را در سال 2023 روانه بازار کرد. شایعات در مورد هدفون‌های جدید سامسونگ در حد حلقه هوشمند و گوشی‌های تاشو نیستند. اما می‌توانیم امیدوار باشیم که شاهد ویژگی‌های Galaxy AI، در هدفون‌های جدید سامسونگ یعنی گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو هم باشیم.

گلکسی بادز 3 پرو

سخن آخر

مراسم گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ از مهم‌ترین رویدادهای تکنولوژی سال جاری است که از محصولات جدیدی در آن از جمله گوشی‌های Galaxy Z Flip و Galaxy Z Fold، گلکسی واچ 7 و غیره رونمایی خواهد شد. در این مقاله از مجله کالاتیک، هر آنچه باید از رویداد گلکسی آنپکد در تابستان 2024 بدانید را در اختیار شما قرار دادیم؛ باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ امسال هم می‌تواند رقیبی قدرتمند برای شرکت‌های دیگر تکنولوژی باشد یا خیر؟

شما چه انتظاراتی از رویداد سامسونگ در جولای 2024 دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

رویداد گلکسی آنپکد تابستان 2024 سامسونگ در چه تاریخی برگزار خواهد شد؟

طبق شایعات احتمالا سامسونگ در 10 جولای (5 مرداد 1403) مراسم گلکسی آنپکد 2024 را برگزار کند.

کدام گوشی‌ها در Samsung Galaxy Unpacked 2024 معرفی خواهند شد؟

گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 مهم‌ترین گوشی‌هایی هستند که در این رویداد از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

خرید آنلاین گوشی موبایل لپ تاپ و لوازم جانبی

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.