هفتمین نسخه بتای ios 18 منتشر شد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
با منتشر شدن هفتمین نسخه بتای ios 18، یک قدم به انتشار نسخه نهایی این سیستم عامل نزدیک‌تر شدیم.

اپل در حال توسعه‌ی نسخه‌ی هجدهم سیستم عامل خود است و پس از انتشار نسخه‌های آزمایشی مختلف، ios 18 را در ماه سپتامبر همزمان با رونمایی از آیفون های جدید خود به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. این شرکت با انتشار هر نسخه بتای ios 18، از خطاهای این سیستم عامل مطلع شده و سعی می‌کند در هر نسخه بتا آنها را رفع کرده و نسخه نهایی را عاری از هرگونه مشکلی در اختیار کاربر قرار دهد.

انتشار نسخه 7 بتای ios 18

تنها چند هفته دیگر تا معرفی آیفون 16 و انتشار عمومی iOS 18 توسط اپل باقی مانده است. اپل به تازگی هفتمین نسخه بتا را برای iOS 18 منتشر کرد و به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، این نسخه می‌تواند آخرین نسخه آزمایشی منتشر شده از این سیستم عامل باشد. هنوز یک هفته از انتشار ششمین نسخه آزمایشی سیستم عامل ios18 نگذشته که 9to5Mac اعلام کرد هفتمین نسخه بتای ios 18 با شماره 22A5346a منتشر کرد.

انتشار هفتمین نسخه بتای ios 18

در نسخه قلبی، شاهد تغییراتی چون کلید جدید در کنترل سنتر، تغییراتی در اپلیکیشن Photos، بهبودهایی در حالت تیره و صفحه‌ی اصلی بودیم. اما هنوز در بتای هفتم iOS 18،  اطلاعات دقیقی در مورد تغییرات جدید اعمال شده و عملکرد آن در دسترس قرار نگرفته است. به هرحال تست کنندگان باید انتظار هرگونه مشکلات عملکردی را هنگام اجرای این نسخه آزمایشی ios18 روی گوشی خود داشته باشند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.