پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL گوگل از پنل LTPO بهره می‌برند!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
آخرین اخبار منتشر شده از فروش گوشی های پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL در هند، مالزی و سنگاپور نشان می‌دهد که این محصولات به پنل‌های LTPO OLED مجهز شده‌اند.

اخیرا پس از فروش گوشی های پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL گوگل در سه کشور هند، مالزی و سنگاپور مشخص شد که این کمپانی در جدیدترین گوشی‌های خود از پنل LTPO، مانند همان پنل‌های Super Actua که بقیه جهان دریافت می‌کنند، استفاده کرده است. اکنون ویژگی‌های بیشتری از این صفحه نمایش را با هم بررسی می‌کنیم.

استفاده از پنل LTPO در سری جدید گوشی های پیکسل

ویژگی Google Pixel 9 Pro XL Google Pixel 9 Pro
نوع صفحه نمایش LTPO OLED ,120Hz, HDR10+, 2000 nits (HBM), 3000 nits (peak) LTPO OLED, 120Hz, HDR10+, 2000 nits (HBM), 3000 nits (peak)
ابعاد صفحه نمایش ۶.۸ اینچ ۶.۳ اینچ
رزولوشن 2992*1344 پیکسل 2856*1280 پیکسل 
گلس محافظ Corning Gorilla Glass Victus 2 Corning Gorilla Glass Victus 2

گوشی گوگل پیکسل ۹ پرو به یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن 2856*1280 پیکسل و گوشی پیکسل ۹ پرو XL به یک پنل ۶.۸ اینچی با رزولوشن 2992*1344 پیکسل مجهز شده‌اند. این دو گوشی با برخورداری از حداکثر میزان روشنایی ۳۰۰۰ نیت، می‌توانند امکان دسترسی آسان به محتوا و کار با گوشی در زیر نور مستقیم را برای کاربر فراهم کنند.

استفاده از پنل LTPO در سری جدید گوشی های پیکسل

طبق اطلاعات اعلام شده، گوشی‌های پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند و سرعت بالایی در به‌روز کردن تصاویر و ارائه سریع محتوای آپدیت شده به کاربر را دارند. یکی دیگر از ویژگی‌های صفحه نمایش گوشی‌های سری پیکسل ۹، اسکنر اثر انگشت است که برخلاف سری‌های نسل گذشته، به اسکنر اولتراسونیک مجهز شده که طبق ادعای گوگل عملکرد این اسکنر ۵۰ درصد سریع‌تر از اثر انگشت اپتیکال خواهد بود.

محافظت صفحه نمایش هر دو گوشی پیکسل ۹ پرو و پیکسل ۹ پرو XL نیز به گلس شیشه‌ای گوریلا گلس ویکتوس ۲ (Corning Gorilla Glass Victus 2) سپرده شده که در برابر ضربه‌های سخت و سقوط از ارتفاع ۱ متری مقاوم بوده و دچار شکستگی نخواهد شد.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.