پرچمدار احتمالی 2024 ؛ جدیدترین اطلاعات در مورد گوشی OnePlus 12R


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
اطلاعات و تاریخ عرضه‌ جدیدترین گوشی وان پلاس به نام OnePlus 12R، پیش از رونمایی فاش شدند.

پس از وان پلاس ۱۲، این بار نوبت به رونمایی از وان پلاس ۱۲R می‌رسد که به احتمال زیاد در ژانویه ۲۰۲۴ به همراه وان پلاس ۱۲ وارد بازار خواهد شد. OnePlus 12R به احتمال زیاد به عنوان یکی از گوشی های پرچمدار ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد و می‌تواند رقیبی سرسخت برای برندهای پرطرفدار سامسونگ و شیائومی باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده از Max Jambor در مورد گوشی وان پلاس ۱۲R، این گوشی به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز بوده و می‌تواند برنامه‌های کاربردی و حتی بازی‌های روز دنیا را به صورت خیلی روان و بدون هیچ مشکلی اجرا کند. 

عملکرد خوب این تراشه در گوشی OnePlus 12R و بازدهی بالای آن باعث می‌شود تا شارژ کمتری مصرف شده و عمر باتری افزایش یابد.  

خرید گوشی موبایل

بر اساس گفته‌های این منبع رسمی، گوشی OnePlus 12R به صفحه نمایش خمیده ۶.۷۸ اینچی از نوع LTPO 4.0 OLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز بوده و با لایه‌ای از جنس Gorilla Glass Victus 2 پوشیده شده است.

OnePlus12R

در بخش دوربین نیز گوشی وان پلاس ۱۲R از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین با لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی برخوردار است. از دوربین سلفی این گوشی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم تا ببینیم وان پلاس برای بخش جلوی گوشی وان پلاس چه کیفیتی را در نظر گرفته است. 

طبق بررسی‌های انجام شده روی گوشی OnePlus 12R انتظار می‌رود این شرکت در بخش باتری بهتر از قبل عمل کرده باشد و از یک باتری ۵۵۰۰ با ظرفیت میلی آمپر ساعتی استفاده کند. در مورد قیمت این گوشی هنوز چیزی اعلام نشده و باید منتظر عرضه این پرچمدار احتمالی ماند تا ببینیم وان پلاس چه مبلغی را برای آن در نظر گرفته است.


 

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.