سرعت شارژ باتری گلکسی S24 FE فاش شد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
با انتشار جزییات شارژ گلکسی S24 FE سامسونگ مشخص شد که این شرکت کره‌ای در زمینه شارژ باتری روند رو به بهبودی نداشته است.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از جدیدترین فن ادیشن سامسونگ یعنی گوشی Galaxy S24 FE، سرعت شارژ باتری این گوشی فاش شد. بررسی‌های انجام شده روی باتری گوشی اس ۲۴ اف ای نشان می‌دهد که سامسونگ در این زمینه هیچ پیشرفتی نداشته و تقریبا کاربران را کمی ناامید کرده است.

ویژگی های فاش شده از گلکسی S24 FE

بر اساس شایعات منتشر شده، سامسونگ قصد دارد تا حداکثر ماه اکتبر از گوشی جدید Galaxy S24 FE رونمایی کند. به این منظور اخیرا این گوشی توسط کمیسیون ارتباطات فدرال تایید شده و گواهی FCC را دریافت کرده است. این گواهی نشان می‌دهد که گوشی Galaxy S24 FE از شارژ بی‌سیم معکوس ۹ وات پشتیبانی می‌کند. اگرچه پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس قابلیتی مفید است اما نمی‌تواند به تنهایی جایگزین مناسبی برای شارژ سریع سیمی باشد.

ویژگی های فاش شده از گلکسی S24 FE

از طرف دیگر دریافت گواهی TUV نیز نشان می‌دهد که گوشی اس ۲۴ اف ای مانند نسل قبل، از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی خواهد کرد و این خبر خوبی برای طرفداران سامسونگ نیست؛ چراکه انتظار می‌رفت S24 FE از حداقل توان ۴۵ وات که در حال حاضر حداکثر توان سامسونگ است، پشتیبانی کند.

سامسونگ برای بخش پردازشی گلکسی S24 FE هم از نسخه ضعیف‌شده تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ (Exynos 2400) استفاده کرده است که وجود این چیپست ممکن است به دلیل برخورداری از فرکانس پایین، روی عملکرد Galaxy S24 FE نسبت به سایر پرچمداران، تاثیر منفی بگذارد.

از نظر ظاهری هم احتمالا گوشی گلکسی S24 FE بسیار شبیه به گلکسی S24 طراحی شده و ممکن است تنها تفاوت ظاهری این دو گوشی در رنگ‌های آن‌ها باشد؛ البته اگر سامسونگ، Galaxy S24 FE را با رنگ‌های جدیدی وارد بازار کند!

با این حال باید تا زمان رونمایی از Galaxy S24 FE منتظر ماند و دید که سامسونگ این گوشی را با چه تغییراتی در رنگ‌بندی و طراحی به بازار عرضه خواهد کرد.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.