رونمایی سامسونگ از Galaxy AI قبل از رویداد Unpacked 2024

content-main-img
همانطور که می‌دانید سامسونگ جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود را در مراسمی به نام Unpacked رونمایی می‌کند که هر ساله بدون استثنا در اوایل سال جدید میلادی برگزار می‌شود.

بر اساس جدیدترین افشای اطلاعات، رویداد Unpacked 2024 سامسونگ در تاریخ 18 ژانویه 2024 برگزار خواهد شد. با این حال رویداد جدید سامسونگ فقط برای معرفی جدیدترین پرچمدارهای سامسونگ یعنی گلکسی S24 نخواهد بود و براساس نشر اطلاعات جدید، هوش مصنوعی هم در آن قرار خواهد گرفت.

تیزر مراسم آنپکد 2024 سامسونگ لو رفت و بر اساس آن متوجه زمان دقیق برگزاری آن شدیم؛ در واقع رویداد سامسونگ در تاریخ 18 ژانویه 2024 در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد که بسته به مناطق زمانی کشورها متفاوت خواهد بود.

هوش مصنوعی Galaxy AI

تیزر رونمایی از Galaxy AI

در این تیزر لو رفته، لوگویی مشاهده شد که از نظر بصری شباهت بسیاری به لوگوی چت بات هوش مصنوعی گوگل Bard دارد و برخی از کارشناسان بر این باور هستند که سامسونگ قصد رونمایی از هوش مصنوعی اختصاصی خود را دارد. با این حال استفاده مستقیم کره‌ای‌ها از Bard در گوشی های گلکسی این شرکت بعید به‌نظر نمی‌رسد، اما این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ فقط در طراحی لوگوی هوش مصنوعی خود از گوگل پیروی کرده باشد.

در آخر تیزر و بعد از پایان نمایش لوگو شاهد عبارت «Galaxy AI is Coming» بودیم که باعث دامان زدن به شایعات قرار گرفتن هوش مصنوعی در گوشی های گلکسی S24 شد. از جدیدترین اطلاعات در دسترس درباره پرچمدارهای جدید سامسونگ می‌توان به مجهز شدن گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا به تراشه اسنپدراگون هشت نسل سه و برخورداری گلکسی S24 معمولی به چیپ اگزینوس 2400 اشاره کرد.

همچنین نسخه اولترای گلکسی S24 از بدنه‌ای تیتانیومی ساخته خواهد شد و دیگر نسخه‌ها همچنان از فریم سنگین‌تر آلومینیومی به تولید خواهند رسید. برای اطلاعات تکمیلی و نحوه عملکرد هوش مصنوعی سامسونگ Galaxy AI باید تا زمان رویداد گلکسی آنپکد 2024 منتظر ماند.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.