فصل دوم سریال Squid Game


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله درباره جزئیات فصل دوم سریال پرطرفدار Squid Game می‌پردازیم تا به سوال‌های شما درباره آن پاسخ دهیم.

سریال Squid game یکی از محبوب‌ترین سریال‌های غیرانگلیسی از شبکه بزرگ Netflix است. این سریال توانست در مدت کمی پس از انتشار فصل اول، تماشاگران زیادی را جذب کند و حالا عوامل آن، با فصل دوم سریال Squid game به Netflix بازمی‌گردند.

طبق گفته کارگردان و دیگر عوامل فیلم، این فصل سریال با حساسیت و دقت بیشتری تولید خواهد شد. برای اینکه از داستان و زمان پخش فصل دوم سریال Squid Game باخبر شوید، این مقاله را ترتیب داده‌ایم.

دلایلی که سریال Squid Game ارزش تماشا کردن را دارد

بدون شک سریال Squid Game یکی از موفق‌ترین سریال‌ها در بزرگ‌ترین سرویس استریم کشور کره است. آمار نشان می‌دهد بیشتر مشترکین شبکه Netflix این سریال را تماشا کرده‌اند. پیش از اینکه درباره فصل دوم Squid Game صحبت کنیم، کمی به دلایل ارزش تماشای این سریال می‌پردازیم تا از جذابیت دیدن آن مطمئن شوید.

۱. بازی‌های جذاب و تماشایی

شاید اصلی‌ترین دلیل تماشای این سریال، بازی‌های معرفی‌شده در آن باشد. در واقع بسیاری از جوانان مجذوب همین بازی‌های تماشایی و هیجان‌انگیز می‌شوند. چالش‌های مرگبار این سریال شما را برای تماشای ادامه آن ترغیب خواهد کرد.

۲. هیجان بالا در زمان تماشای سریال

هیجان بالای سریال Squid game دلیل دیگری برای محبوبیت و تماشای آن است. سرعت بالای روایت داستان و تعلیق موجود در آن، سریال را به یک اثر هیجان‌انگیز تبدیل کرده است.

۳. داستان مرموز و جذاب

یکی دیگر از دلایل جذابیت این سریال، روایت مرموز و خیره‌کننده آن است. در این سریال، شخصیت‌ها با دنیای بی‌رحم بیرون در ارتباط هستند. آن‌ها برای زنده ماندن و رسیدن به پول و برنده شدن، اخلاق را نادیده‌ می‌گیرند. تلاش برای بقای شخصیت‌ها در این سریال به شکلی متفاوت به نمایش گذاشته می‌شود.

۴. بازی عالی بازیگران

با وجود همه دلایلی که شما را به تماشای این سریال ترغیب می‌کند، باید به بازی فوق‌العاده بازیگران تیم هم اشاره کنیم. هر یک از بازیگران، صرف‌نظر از میزان نقشی که در سریال دارند، عالی عمل کرده‌اند.

بازیگران سریال squid game

۵. تولید خوب سریال

همه عوامل تولید سریال Squid Game سهم زیادی در جذابیت بصری آن داشته‌اند. به عنوان مثال طراحی لباس و طراحی صحنه با مانورهای جسورانه باعث بهتر شدن کیفیت سریال و جذابیت آن شده‌اند.

۶. تجربه احساسات متنوع در حین تماشای سریال

به طور کلی فیلم و سریال برای شما امکانی فراهم می‌کند تا احساسات مختلف را در حین تماشا تجربه کنید. دوستی، درد، خیانت، اعتماد، فداکاری، مبارزه، حرص، تنهایی و ایثار از جمله احساساتی هستند که در سریال Squid game تجربه خواهید کرد.

فصل اول سریال Squid game درباره چیست؟

این سریال به کارگردانی Hwang Dong-Hyuk در شبکه نتفلیکس نمایش داده شد. در فصل اول سریال بازیکنان به یک بازی برای رقابت در ازای پول دعوت می‌شوند. بازیکنان بازی در ازای پول نقد، شرکت در بازی را پذیرفته‌اند و به مکان نامعلومی برده شده‌اند. در نهایت ۴۵۶ بازیکن با شخصیت اصلی شماره ۴۵۶ وارد رقابت می‌شوند ولی در قسمت اول تعدادی از بازیگران از ادامه بازی انصراف می‌دهند.

چرا به آن بازی مرکب می‌گویند؟

در واقع نام بازی مرکب از یکی از بازی‌های واقعی کودکانه محله شخصیت اصلی سریال گرفته شده است. این بازی در یک زمین به شکل ماهی مرکب انجام می‌شد. به طور کلی در این سریال چند بازی انجام می‌شود که همگی نمونه بیرونی کره‌ای دارند.

تاریخ انتشار فصل دوم سریال اسکویید گیم

با توجه به موفقیت خوبی که فصل اول سریال Squid Game داشت، نتفلیکس حدودا خرداد ماه خبر تمدید این سریال را اعلام کرد. برنده بازی سریال Squid Game در این فصل برمی‌گردد تا ماجراجویی جدیدی را رقم بزند.

علاوه بر معرفی بازیگران جدید، برخی دیگر از ستارگان سریال فصل اول در فصل بعدی سریال برمی‌گردند. طبق گفته عوامل سریال، فصل دوم بازی مرکب در اواخر سال ۱۴۰۳ پخش می‌شود ولی به طور دقیق مشخص نیست که چه زمانی باید منتظر فصل دوم سریال Squid Game باشیم.

نکات جالب درباره سریال Squid game

سریال Squid Game از زمان انتشار به موفق‌ترین سریال غیر انگلیسی زبان تبدیل شده است. حقایق شگفت‌انگیزی درباره این سریال وجود دارد که احتمالا از آن‌ها خبر ندارید.

۱. سریال در سال ۲۰۰۸ نوشته شد

کارگردان این سریال ابتدا یک فیلمنامه در سال ۲۰۰۸ نوشت؛ زیرا او ابتدا به ساخت یک فیلم بلند تمایل داشت. با  این حال فیلمنامه بین شرکت‌های سازنده و بازیگران چندان مورد استقبال قرار نگرفت. خوشبختانه Ted Sarandos در سال ۲۰۱۹ با این فیلمنامه آشنا شد و آن را تولید کرد.

فصل دوم سریال Squid game

۲. کارگردان هوانگ در زمان ساخت سریال، دندان‌های خود را از دست داد

کارگردان Squid Game به دلیل مشکلات مالی در طی نوشتن فیلمنامه استرس زیادی را تحمل می‌کرد. او به دلیل فشار زیاد در این زمان دندان‌های خود را از دست داد. Hwang Dong-Hyuk کل سریال را خودش نوشت که نگارش ۲ قسمت اول سریال حدودا ۶ ماه طول کشید.

۳. شماره تلفن‌ها واقعی هستند

در سریال بازیکنان با یک کارت طلایی به رقابتی مرگبار دعوت می‌شوند. متاسفانه شماره‌ای که روی این کارت قرار دارد، واقعی است. ۲ تا صاحبان این شماره تلفن‌ها ناراحتی خود را از این موضوع اعلام کردند. این دو نفر بیش از هزار تماس برای درخواست شرکت در مسابقه بازی مرکب داشتند. شرکت نتفلیکس با ویرایش صحنه‌هایی مربوط به شماره تلفن، وعده حل این مشکل را داده بود.

۴. برخی از زیرنویس‌ها اشتباه هستند

گاهی اوقات زیرنویس فیلم اشتباه ترجمه شده و این طبیعی است. یک مترجم مسلط کره‌ای در این باره توضیح داده است که به‌عنوان مثال شخصیتی که سعی می‌کند بازیکنان را برای شرکت در مسابقه مجاب کند می‌گوید: من نابغه نیستم، با این حال به این نتیجه رسیدم، در حالی که دیالوگ اصلی این است: من بسیار باهوش هستم ولی هرگز فرصتی برای مطالعه نداشتم.

۵. بازیکن ۲۴۰ قرار بود پسر باشد

Lee Yoo-Mi در نقش Ji-Yeong به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال Squid Game تبدیل شده است. Hwang، کارگردان سریال برنامه‌ریزی کرده بود که بازیگر شخصیت Ji-Young یک مرد باشد. با این حال در طی کار کردن روی این شخصیت، کارگردان به این نتیجه رسید که یک زن بهتر می‌تواند زندگی و متقاعدسازی را به سریال تزریق کند.

۶. سریال Squid Game اولین اثر جونگ هو یون است

شاید این نکته شما را متعجب کند که بازیگر نقش Kang Sae-Byeok یعنی Jung Sae-byeok اصلا تجربه بازیگری نداشته است. هوانگ با دیدن تست بازیگری او به این نتیجه رسید که شخص مورد نظر را برای این نقش پیدا کرده است.

سریال اسکویید گیم

۷. سایر بازیگران فصل اول می‌توانند به فصل دوم برگردند

کارگردان این سریال اعلام کرده است که Jung Ho-Yeon ستاره بازی مرکب می‌تواند در فصل دوم برگردد. Jung در فصل اول نقش یک فراری از کره شمالی را بازی می‌کند که با هدف جمع کردن پول برای خانواده‌اش وارد بازی می‌شود. به طور کلی Hwang ادعا کرده است که در فصل دوم سریال Squid Game بازیگران مرده را باز می‌گرداند.

۸. احتمالا فصل دوم، پایان داستان نیست

رقابت مرگبار Squid Game احتمالا در فصل دوم تمام نخواهد شد و به فصل سوم هم می‌رسد. خالق این سریال اعلام کرده است که برای فصل سوم سریال در حال مذاکره با نتفلیکس شد. تا به امروز نتفلیکس ساخت فصل سوم Squid Game را تایید نکرده است ولی این احتمال وجود دارد که سریال ادامه داشته باشد.

۹. عروسک بازی اول، واقعی است

عروسک بزرگ و ترسناک قسمت اول واقعی است و می‌توانید در شهرستان Jincheon در یک منطقه روستایی نزدیک Seoul آن را پیدا کنید. عروسک مذکور برای فیلمبرداری سریال Squid Game از موزه کالسکه آبی قرض گرفته شده است.

۱۰. بازی مرکب به محبوبیت سریال‌های مشابه Netfilix کمک کرد

سریال بازی مرکب به محبوبیت سریال‌های مشابه زبان انگلیسی کمک می‌کند. از زمان انتشار این سریال هم سریال آلیس در سرزمین مرزی و هم سریال کره‌ای خانه شیرین که شباهت زیادی با اسکویید گیم دارند، در نتفلیکس پرطرفدار اعلام شده‌اند.

۱۱. یونیفرم‌های شرکت‌کنندگان بی‌کیفیت بود

عوامل سریال اعلام کرده‌اند که یونیفرم‌های سبزرنگ شرکت‌کنندگان، از مواد اولیه بی‌کیفیت ساخته شده‎‌اند و برای ورزش مناسب نیستند. به گفته عوامل سریال لباس‌ها به‌شدت گردوخاکی بودند و باعث قرمز شدن صورت برخی از بازیگران به خاطر آلرژی شدند.

فصل دوم سریال کره ای اسکویید گیم

۱۲. سریال Squid Game در ابتدا عنوان دیگری داشت

در سال ۲۰۱۹ نام سریال، راند ششم معرفی شد. این نام به ۶ بازی اشاره داشت که شرکت‌کنندگان در طول سریال آن را انجام می‌دادند. بعدا در سال ۲۰۲۱ عوامل سریال بدون اطلاع قبلی نام آن را به بازی مرکب تغییر دادند.

۱۳. برای بازی در یکی از قسمت‌ها، از شیشه سکوریت استفاده شد

در قسمت آخر فصل ۱ شرکت‌کنندگان باید از روی یک شیشه سکوریت بالای پل قدم بزنند. در مسیر عبور از این صفحات شیشه‌ای، برخی از آن‌ها می‌شکنند و برخی دیگر پایدار باقی می‌مانند.

ماجرای سریال Squid Game در فصل دوم

فصل اول این سریال هیجان‌انگیر کره‌ای تماشاگران زیادی داشت و به‌راحتی چندین رکورد را شکست. طبق گزارش عوامل سریال، فصل دوم بازی مرکب در ۱۰ قسمت و به‌صورت هفتگی پخش خواهد شد. این بار ۴۵۶ بازیکن برای دریافت ۴.۵۶ میلیون دلار با یکدیگر رقابت می‌کنند. همانطور که گفتیم از بازگشت بازیگران محبوب فصل اول سریال خیالتان راحت باشد.

شخصیت‌های جدید فصل دوم سریال Squid Game

عوامل سریال اعلام کرده‌اند که پارتنر Young-Hee را در فصل دوم Squid Game معرفی می‌کنند. طبق توضیحاتی که شبکه Netfilix مطرح کرد، پیش از بازی مرگ این دو، داستانی عاشقانه را تماشا خواهید کرد.

Hwang، کارگردان سریال درباره معرفی شخصیت جدید می‌گوید فشار زیادی برای بهتر کردن کیفیت سریال روی عوامل آن وجود دارد. Si-WanYim، Kang Ha-Neul، Park Sung-Hoon و Yang Dong-Geun از بازیگران فصل دوم بازی مرکب هستند.

سخن آخر

در نهایت با توجه به محبوبیت بالای سریال Squid game در فصل اول، انتظار بالایی از آن می‌رود. طبق گفته‌های کارگردان، کیفیت و جذابیت سریال بسیار بیشتر خواهد بود. در فصل دوم سریال Squid game باز هم شاهد یک رقابت نفسگیر بر سر پول و بقا خواهید بود.

پرسش‌های متداول

فصل دوم سریال Squid Game چه زمانی منتشر می‌شود؟

اینطور به نظر می‌رسد که فصل دوم اسکویید گیم در سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود ولی تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

آیا سریال Squid Game در فصل دوم به پایان می‌رسد؟

این احتمال وجود دارد که فصل دوم پایان ماجرای سریال Squid Game نباشد.

آیا همه بازیگران فصل اول، در فصل دوم سریال Squid Game حضور دارند؟

برخی از بازیگران دوباره به فصل دوم برمی‌گردند ولی برخی دیگر کاملا حذف می‌شوند.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.