سامسونگ در حال ساخت شارژر ۵۰ واتی جدید با دو درگاه است


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
امروزه ناگزیر همزمان به گجت‌های متعددی در زندگی روزمره نیاز پیدا می‌کنیم. خبرهایی به گوش رسیده است که سامسونگ شارژرهایی با دو عدد پورت تولید خواهد کرد. به‌علاوه گمانه‌زنی‌هایی درباره ویژگی و مدل‌های این دو شارژر شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

این روزها نبرد ارائه بالاترین سرعت شارژ در عرصه گوشی‌های هوشمند برندهای مختلف داغ است. سامسونگ در حال تلاش است تا در عرصه این رقابت جایگاه خود را حفظ کند. برخی از شرکت‌ها به سرعت بیش از ۱۰۰ وات می‌بالند در حالیکه سامسونگ برای شارژر گوشی‌های پرچمدار خود سرعت ۴۵ وات را در نظر گرفته است. با این حال خبرها حاکی از آن است که سامسونگ در آینده نزدیک، یک شگفتی جدید برای طرفداران خود در نظر گرفته است. این غول فناوری کره‌ای در پی آن است تا دو شارژر جدید به بازار عرضه کند.

شارژ راحت و کارآمد با شارژ دوگانه با شارژ DUO 5W

اولین شارژر جدید شرکت کره‌ای سامسونگ با نام Charger Duo 50W معرفی خواهد شد. این شارژر با مجموع توان خروجی ۵۰ وات توانایی این را خواهد داشت که دو دستگاه را به‌صورت همزمان شارژ کند.

این انقلابی در تولید شارژهای تک‌پورتی موجود در بازار خواهد بود که تقاضاهای متعدد برای شارژ همزمان بیش از یک دستگاه را اجابت می‌کند. چه بخواهید تلفن و تبلت خود را به‌صورت همزمان روشن کنید یا فورا به گوشی و هدفون خود نیاز داشته باشید، شارژر جدید Charger DUO 50W نوید شارژ راحت و کارآمد را به شما می‌دهد.

شارژر سامسونگ با دو پورت

افزایش سرعت شارژ با شارژر جدید ۴۵ واتی

مدل شارژر بعدی که هنوز نام آن به‌صورت دقیق مشخص نیست، نسخه به‌روزشده شارژر ۴۵ واتی سامسونگ به نظر می‌رسد. با این حال کاربران انتظار دارند که شارژر جدید سامسونگ عملکرد بهتری داشته باشد و سرعت شارژ آن از نسخه قبلی‌اش، EP-T4510 بالاتر باشد.

شارژر جدید همراه سامسونگ S24

با اینکه سامسونگ هنوز تولید این شارژرها را به‌صورت رسمی تایید نکرده، پیش‌بینی شده است که این محصولات در ژانویه ۲۰۲۴ به همراه گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S24 به بازار عرضه شود.

با این حال به خاطر داشته باشید که S24 همچون سایر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با یک شارژ استاندارد ۲۵ واتی برای مدل‌های پایه و یک شارژر ۴۵ واتی برای مدل‌های پلاس و اولترا عرضه خواهد شد. علاوه بر آن خرید شارژهای مورد بحث برای کسانی که به شارژ با سرعت بالا نیاز دارند، اختیاری خواهد بود.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.