احتمالا ایرپاد پرو ۳ با قابلیت حذف نویز بهبود یافته به زودی معرفی می‌شود!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
طبق اعلام اپل، احتمالا نسل سوم ایرپاد پرو با قابلیت ANC یا حذف نویز پیشرفته در رویداد 'It's Glowtime' معرفی خواهد شد.

جدیدترین رویداد اپل در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۹ شهریور ۱۴۰۳) و در آمفی‌تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک برگزار خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که در رویداد It's Glowtime شاهد رونمایی از محصولات شگفت‌انگیزی چون سری جدید آیفون، ساعت هوشمند، ایرپاد، مک بوک، هوم پاد، ویژن پرو و احتمالا آیپد مینی خواهیم بود. یکی از موارد قابل اهمیت در این رویداد، معرفی ایرپاد پرو ۳ است که نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.

احتمال معرفی ایرپاد پرو ۳ با ANC پیشرفته در رویداد It's Glowtime

نکات مثبت:

  • مدیریت آسان
  • دارای شارژ بی‌سیم MagSafe
  • قابلیت کار با iOS، Siri و Apple Music
  • عمر باتری خوب
  • کیفیت صدا و عملکرد بسیار خوب در تماس

نکات منفی:

  • قیمت بالا
  • عدم بهره‌مندی از عایق صدا

بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده از رویداد It's Glowtime اپل قصد دارد در این مراسم از نسل سوم ایرپاد پرو خود با قابلیت حذف نویز پیشرفته رونمایی کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که AirPods Pro 3 از ANC دیجیتال برخوردار است و می‌تواند با کمک بهبودهای نرم‌افزاری و پردازش صوتی، به خوبی از پس صداهای مزاحم با فرکانس بالا برآمده و با حذف آن‌ها صدایی واضح و شفاف را به گوشی مخاطب برساند.

ایرپاد پرو ۳ بیشتر برای کسانی مفید است که در طول شبانه‌روز در محیط‌های شلوغ حضور دارند و صدای بیش از حد محیط آن‌ها را آزار می‌دهد. به لطف قابلیت ANC یا نویز کنسلینگ استفاده شده در AirPods Pro 3، تمام صداهای آزاردهنده اطراف شما حذف خواهد شد و می‌توانید با دوستان‌تان بدون هیچ مزاحمتی صحبت کنید یا به موزیک‌های مورد علاقه خود گوشی دهید.

احتمال معرفی ایرپاد پرو ۳ با ANC پیشرفته

مارک گرمن که پیش از این خبرهایی مبنی بر تاریخ معرفی نسل جدید ایرپاد پرو را منتشر کرده بود، معتقد است که ایرپاد پرو نسل سوم احتمالا با تراشه صوتی جدید و قابلیت‌های پایش سلامت در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. علاوه بر آن منبع دیگری نیز ادعا کرده که در رویداد It's Glowtime اپل، احتمالا این کمپانی علاوه بر ایرپاد پرو ۳، ایرپاد ۴ را هم معرفی خواهد کرد.

همچنین شایعه شده که ایرپاد ۴ نیز به قابلیت نویز کنسلینگ مجهز است و احتمالا در ۲ نسخه به بازار عرضه خواهد شد. به هر حال باید تا روز برگزاری رویداد It's Glowtime منتظر بمانیم تا ببینیم اپل برای ایرپادهای جدید خود چه برنامه‌ای دارد و آن‌ها را با چه امکاناتی وارد بازار خواهد کرد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.