سریال های کره ای 2024؛ معرفی 11 سریال پرطرفدار


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
سریال های کره ای در ایران و البته جهان بسیار محبوب هستند و طرفداران پروپاقرصی دارند. در این مقاله به معرفی 11 اثر از بهترین سریال های کره ای 2024 می‌پردازیم.

نتفلیکس به تازگی اعلام کرده است که حدود 60% از مخاطبان این شبکه حداقل یک فیلم یا سریال کره ای در این شبکه تماشا کرده‌اند. همین موضوع نشان‌دهنده محبوبیت فیلم و سریال های کره ای در میان مخاطبان است؛ این محبوبیت با تولید و انتشار بهترین سریال کره ای 2024 روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

قیمت انواع لپ تاپ

در سال‌های اخیر سریال های کره ای جدید نسبت به مجموعه‌های قدیمی‌تر، از لحاظ داستان، شخصیت‌پردازی و کیفیت ساخت بسیار حرفه‌ای‌تر شده‌اند. در سپتامبر سال 2021، سریال کره ای Squid Game از شبکه نتفیلکس برای مخاطبان جهانی پخش شد و در هفته اول به یکی از پربیننده‌ترین سریال های نتفلیکس در بسیاری از کشورها تبدیل شد و بعد از گذشت 28 روز عنوان پربیینده‌ترین سریال این شبکه را به دست آورد. فصل دوم سریال Squid Game در دسامبر سال 2024 منتشر خواهد شد. اگر علاقه دارید سریال های جدید را دنبال کنید به مقاله سریال های خارجی 2024 مراجعه کنید.

بهترین سریال های کره ای 2024

اگر از طرفداران سریال های کره ای هستید یا به تازگی می‌خواهید شروع به تماشای این سریال‌ها کنید، ما لیستی از بهترین سریال های کره ای 2024 تهیه کرده‌ایم که تماشای آن‌ها برایتان لذت‌بخش خواهد بود. پیش از آشنایی با این سریال های جدید کره ای، اگر هنوز بهترین سریال های کره ای 2023 را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای این مجموعه‌ها هم در لیست برنامه‌های خود بگذارید.

1. سریال Lovely Runner

  • ژانر: کمدی، فانتزی، موزیکال
  • کارگردان: بو سونگ چول، کیم ته یونگ
  • امتیاز IMDb مخاطبان: 9

سریال Lovely Runner داستان ایم سول را به تصویر می‌کشد که از دوران کودکی طرفدار آهنگ‌های ریو سون (هنرمند معروف) است. بعد از خودکشی ریو سون، ایم سول به طرز عجیبی به 15 سال گذشته سفر می‌کند و خود را کنار ریو سون در دبیرستان می‌بیند. حالا ایم می‌خواهد از ریو مراقبت کند تا سرنوشتش به خودکشی ختم نشود. سریال دونده دوست داشتنی، قصه‌ای تامل‌برانگیز و تاثیرگذار دارد که طرفداران سریال های کره ای قطعا از تماشای آن لذت خواهند برد. سریال Lovely Runner که براساس یک رمان ساخته شده، 8 آوریل 2024 از نتفلیکس منتشر شد و در لیست بهترین سریال های کره ای 2024 قرار دارد.

سریال کره ای Lovely Runner

2. سریال Queen of Tears

  • ژانر: درام، خانوادگی، عاشقانه 
  • کارگردان: جانگ یونگ وو، کیم هی وون
  • امتیاز IMDb مخاطبان: 8.3

سریال Queen of Tears مجموعه‌ای دارم، عاشقانه است که به زیبایی بحران‌ها و مسائل زناشویی را به تصویر می‌کشد. سریال کره ای ملکه اشک‌ها، داستان زن و شوهری است که در یک بحران گیج‌کننده گرفتار می‌شوند تا اینکه به طور معجزه‌آسایی عشق مجدد بینشان شکل می‌گیرد. این مجموعه از 9 آوریل 2024 منتشر شد و ببیندگان بسیاری هم به دست آورد و به همین دلیل در فهرست بهترین سریال های کره ای جدید قرار دارد.

سریال کره ای جدید Queen of Tears

3. سریال A Shop for Killers

  • ژانر: اکشن، معمایی، درام
  • کارگردان: لی کوون
  • امتیاز IMDb مخاطبان: 8.1

اگر به دنبال تماشای یک سریال کره ای جدید هستید که با آن هیجان را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن سریال A Shop for Killers را از دست ندهید. این سریال داستان دختری را روایت می‌کند که بعد از مرگ پدر و مادرش با عمویش زندگی می‌کند. با مرگ ناگهانی عمو، داستان وارد ماجراهایی پیچیده و هیجان‌انگیر می‌شود که باید خودتان به تماشای آن بنشینید. سریال فروشگاهی برای قاتلان که براساس رمان ساخته، 7 ژانویه 2024 منتشر شد و اکنون جز بهترین سریال های کره ای 2024 محسوب می‌شود.

سریال های جدید 2024 کره ای

4. سریال Chief Detective 1958

  • ژانر: جنایی، درام، معمایی
  • کارگردان: کیم سونگ هون
  • امتیاز IMDb مخاطبان: 8

داستان Chief Detective 1958 همانطور که از نامش مشخص است در سال 1958 روایت می‌شود. این سریال داستان کارآگاه جوانی را ده سال پیش از اینکه بازرس شود، به تصویر می‌کشد و باید بگوییم که این مجموعه یکی از بهترین سریال های جدید کره ای 2024 است که می‌توانید تماشا کنید. سریال بازرس ارشد 1958 که پیش‌درآمدی بر سریال Chief Detective (بازرس ارشد) است در 19 اوریل 2024 منتشر شد.

سریال کره ای Chief Detective 1958

5. سریال Marry My Husband

  • ژانر: کمدی، درام، فانتزی
  • کارگردان: پارک وون گوک، هان جین سون
  • امتیاز IMDb مخاطبان: 7.9

سریال Marry My Husband داستان زنی به نام جی وون را روایت می‌کند که بعد از اینکه از رابطه پنهانی شوهرش با بهترین دوستش مطلع می‌شود، توسط شوهرش به قتل می‌رسد. بعد از مرگ جی وون مجموعه‌ای از اتفاقات عجیب روی می‌دهد که منجر به این می‌شود که او فرصت دوباره‌ای برای زندگی کردن پیدا کند. اولین قسمت سریال با شوهرم ازدواج کن، 22 ژانویه 2024 پخش شد و مورد استقبال خوب مخاطبان قرار گرفت.

سریال های جدید کره ای

6. سریال Wonderful World

  • ژانر: اکشن، درام، هیجان‌انگیز
  • کارگردان: لی سونگ یونگ
  • امتیاز IMDb مخاطبان: 7.8

یکی از بهترین سریال های 2024 کره ای، Wonderful World است که به موضوعاتی چون از دست دادن عزیزان، گناه، غم و رستگاری اشاره دارد. این سریال که در 1 مارس 2024 منتشر شد، داستان نویسنده و استادی را به تصویر می‌کشد که پس از کشته شدن پسرش در یک تصادف، زندگی‌اش از هم می‌پاشد. او در پی از دست دادن پسرش به دنبال عدالت است اما در نهایت خودش هم مرتکب جنایت می‌شود! مجموعه‌ای جذاب که با داستان تاثیرگذار خود، ذهن مخاطبان را درگیر مفاهیم مهم زندگی می‌کند.

سریال های کره ای جدید

7. سریال Flex X Cop

  • ژانر: اکشن، کمدی، معمایی
  • کارگردان: کیم جه هونگ
  • امتیاز IMDb مخاطبان: 7.8

داستان سریال Flex X Cop در مورد جوانی ثروتمند و خوشگذران به نام جین یی سو است که طی اتفاقی به تیم کارآگاهی جرایم خشن می‌پیوندد. جین یی سو تلاش دارد تا با کمک هوش، ثروت و ارتباطات شخصی خود، مجرمان را دستگیر کند. این سریال کره ای جدید که در 26 ژانویه 2024 منتشر شد، با داستان جالب و درگیرکننده خود، رضایت مخاطبان را جلب کرد و به همین دلیل ما این مجموعه را به عنوان یکی از بهترین سریال های کره ای 2024 به شما معرفی می‌کنیم.

سریال کره ای Flex X Cop

8. سریال Missing Crown Prince

  • ژانر: تاریخی، عاشقانه، کمدی
  • کارگردان: کیم جی سو
  • امتیاز IMDb مخاطبان: 7.6

اگر به سریال های تاریخی کره ای علاقه دارید که رگه‌های از کمدی - رمانتیک هم در آن دیده می‌شود، سریال Missing Crown Prince گزینه خوبی برای تماشاست. این داستان در مورد ولیعهدی است که توسط زنی که قصد ازدواج با او را دارد، ربوده می‌شود. این اتفاق شروع ماجراهای جالب سریال ولیعهد گمشده است که با پیش رفتن هر چه بیشتر داستان بر جذابیت آن افزوده می‌شود. سریال ولیعهد گمشده، 13 آوریل 2024 منتشر شد و تاکنون امتیاز 7.6 را از سوی مخاطبان در سایت IMDb به دست آورده است.

سریال کره ای ولیعهد گمشده

9. سریال Parasyte: The Grey

  • ژانر: اکشن، تخیلی، ترسناک
  • کارگردان: یون سانگ هو
  • امتیاز IMDb مخاطبان: 7.2

اگر به ژانر وحشت و اکشن علاقه دارید، سریال انگل: خاکستری یکی از بهترین سریال های کره ای جدید است که می‌توانید تماشا کنید. این سریال در مورد دورانی است که انگل‌هایی ناشناخته با خشونت بر انسان‌ها مسلط شده‌اند و قدرت را به دست آورده‌اند. در این سریال ترسناک کره ای، ماجرای مبارزه مردم با این موجودات ناشناخته را می‌بینیم که بسیار تماشایی و نفس‌گیر است. داستان سریال Parasyte: The Grey که از یک مانگا ژاپنی اقتباس شده، 5 آوریل 2024 از شبکه نتفلیکس منتشر شد.

سریال Parasyte The Grey

10. سریال Blood Free

  • ژانر: درام، معمایی، هیجان‌انگیز
  • کارگردان: پارک چول هوان
  • امتیاز IMDb مخاطبان: 7

سریال Blood Free دورانی را به تصویر می‌کشد که انسان‌ها میلیون‌ها سال است که از خوردن گوشت حیوانات دست کشیده‌اند. در این دوران شرکتی بیوتکنولوژی به نام BF، گوشت‌هایی مصنوعی تولید می‌کند و کم‌کم به بازار مسلط می‌شود. اقدامات مدیرعامل این شرکت شک عده‌ای را برمی‌انگیزد و به همین دلیل محافظی به نام وو چا وون استخدام می‌شود تا از او محافظت کند. اگر می‌خواهید یک سریال کره ای جدید نگاه کنید که از داستانی متفاوت و نو برخودار باشد، پیشنهاد می‌کنیم سریال بدون خون را حتما در لیست تماشای خود بگذارید. این مجموعه 10 آوریل 2024 منتشر شد.

سریال کره ای Blood Free

11. سریال Squid Game (فصل دوم)

  • ژانر: اکشن، معمایی، درام
  • کارگردان: دیوید لهر، سسار مانزا، کایل توماس اشمیت
  • امتیاز IMDb مخاطبان: نامخشص

یکی از مورد انتظارترین سریال های کره ای 2024، فصل دوم اسکووید گیم است. چه اهل دیدن سریال کره ای باشید یا نه، احتمالا تاکنون نام سریال Squid Game را شنیده‌اید؛ فصل اول این سریال یکی از پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال های نتفلکیس محسوب می‌شود و حالا خبرها حاکی از آن است که فصل دوم این سریال هم در دسامبر 2024 منتشر خواهد شد. داستان فصل اول این سریال درباره گروهی از آدم‌هاست که برای پول هنگفتی در مسابقه‌ای مرگبار شرکت می‌کنند. باید منتظر بمانیم و ببینیم فصل دوم Squid Game چه ماجرایی را پیش می‌گیرد و آیا مانند فصل اول با استقبال خوب مخاطبان و منتقدان مواجه خواهد شد یا خیر؟

فصل دوم اسکویید گیم

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک، شما را با 11 مجموعه از بهترین سریال های کره ای 2024 آشنا کردیم و تلاش داشتیم تا آثار معرفی شده در ژانرهای متفاوتی باشند تا همه سلایق از تماشای این سریال‌ها لذت ببرند. محبوبیت فیلم‌ها و سریال های کره ای روزبه‌روز در حال افزایش است و البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که صنعت فیلم‌سازی کره بسیار حرفه‌ای است و عمده محصولات هنری این کشور از استاندارد بالایی برخوردارند.

پرسش‌های متداول

کدام یک از سریال های جدید کره ای تاریخی است؟

سریال سریال Missing Crown Prince ژانری تاریخی - عاشقانه دارد که رگه‌هایی از کمدی هم در آن دیده می‌شود.

کدام یک از سریال های کره ای 2024 ژانری معمایی - کارآگاهی دارند؟

Flex X Cop و Chief Detective 1958 سریال های معمایی کره ای هستند که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده‌اند.

فصل دوم سریال Squid Game چه زمانی منتشر می‌شود؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که فصل دوم اسکویید گیم در دسامبر 2024 آماده پخش خواهد شد.

خرید آنلاین گوشی موبایل لپ تاپ و لوازم جانبی

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.