اولین تصویر شیائومی 14T Pro منتشر شد!


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
اولین تصویر از گوشی قاتل پرچمدار Xiaomi 14T Pro منتشر شد. وجود لوگوی Leica در ماژول دوربین این گوشی نشان می‌دهد که شیائومی در بخش دوربین ۱۴ تی پرو با این برند معروف همکاری داشته است.

احتمال می‌رود که تا آخر ماه شیائومی از جدیدترین قاتل پرچمدار خود با نام ۱۴T Pro رونمایی کند. به تازگی تصویری از این محصول منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی در پنل پشتی، میزبان ماژول دوربین سه گانه برند لایکا است.

نگاهی کلی به ویژگی‌های شیائومی 14T Pro

تصویری که به تازگی از قاتل پرچمدار شیائومی به نام 14T Pro در سایت PassionateGeekz منتشر شد. با نگاهی به تصویر منتشر شده خواهیم دید که شیائومی برای عکاسی این گوشی از دوربین قدرتمند برند لایکا استفاده کرده و قرار است این محصول را به زودی به عنوان جانشین گوشی ۱۳T Pro وارد بازار کند.

گوشی 14T P پرو شیائومی دارای یک پنل ۶.۶۷ اینچی از نوع امولد است که محتوا را با رزولوشن +FHD به نمایش می‌گذارد. نرخ به‌روزرسانی در پنل این گوشی ۱۴۴ هرتز درنظر گرفته شده که سبب می‌شود تا تصاویر به صورت یکپارچه و روان در اختیار کاربران قرار بگیرند.

برخی شایعات حاکی از آن است که شیائومی در میزان روشنایی گوشی 14T Pro سنگ تمام گذاشته و آن را به حداکثر میزان روشنایی ۴۰۰۰ نیت مجهز کرده است. بنابراین کاربران در زیر نور مستقیم دید بسیار خوبی به محتوای درون گوشی دارند و می‌توانند در محیط‌های مختلف با گوشی کار کنند. 

نگاهی کلی به ویژگی‌های شیائومی 14T Pro

شیائومی در بخش سخت‌افزاری ۱۴ تی پرو، به نسبت Xiaomi 14T بهبودهایی داشته و این دستگاه را به تراشه دایمنسیتی +9300 مجهز کرده است. همچنین برای مدل پرو گوشی ۱۴T فضای ذخیره سازی بیشتری را در نظر گرفته و به جای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از ۵۱۲ گیگابایت استفاده کرده است. بنابراین گوشی شیائومی 14T Pro با فضای ذخیره‌سازی داخلی ۵۱۲ گیگابایت و حافظه رم ۱۲ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

تصویر منتشر شده نشان می‌دهد که این گوشی به سه دوربین مجهز شده است. دوربین اصلی 1/1.31 اینچی با سنسور Light Fusion 900 که امکان تصویربرداری بهتر در نور کم و محدوده دینامیکی وسیع‌تر را فراهم می‌کند. همچنین شایعه ها حاکی از آن است که دو دوربین دیگر به لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 50 مگاپیکسلی تله فوتو مجهز خواهند شد تا بتوانند در کنار دوربین اصلی به تمام نیازهای عکاسی کاربران پاسخ دهند.

در پنل جلویی گوشی 14T Pro شیائومی هم یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار داده شده است که در ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی عملکردی فوق‌العاده خواهد داشت.

یکی از نکات مثبت در Xiaomi 14T Pro، همکاری شیائومی با برند لایکا است که سبب می‌شود تا دوربین این دستگاه به دوربینی مناسب برای یک گوشی سطح بالا تبدیل شود.

با توجه به مطالب گفته شده، گوشی Xiaomi 14T Pro با بهره‌مندی از صفحه نمایش عالی، دوربین حرفه‌ای و قدرتمند، عملکرد سریع و فوق‌العاده، قابلیت‌های فنی بالا و طراحی جدید یک محصول رده‌بالا به شمار می‌رود که باید همین روزها منتظر معرفی آن توسط شیائومی باشیم. به علاوه، اطلاعات موجود نشان می‌دهند که Xiaomi 14T Pro با قیمت حدودی 899 یورو وارد بازار خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.