بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
معرفی چند مدل از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار تا ۳۵ میلیون تومان که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند.

بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان شامل کدام محصولات می‌شود؟ در دنیای محصولات دیجیتال لپ‌تاپ‌های مختلف با ویژگی‌ها و برند‌های متنوع وجود دارند. هر یک از آن‌ها متناسب با ویژگی‌هایی که دارند، در بازه قیمتی خاصی قرار می‌گیرند.

پس از اینکه بودجه خود را برای خرید این دستگاه مهم و کاربردی مشخص کردید، باید با مدل‌های آن آشنا شوید. در ادامه به معرفی چند دسته از کاربران لپ‌تاپ و لیست خرید بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان می‌پردازیم.

لیست قیمت انواع لپ تاپ

معرفی بهترین مدل لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان

پس از اینکه کاربری لپ‌تاپ را مشخص کردیم، باید در دنیای انواع لپ‌تاپ یکی از آن‌ها را انتخاب کنید که کاملا پاسخگوی نیازهای شما باشد. در ادامه چند مدل از بهترین لپ‌ تاپ‌ تا ۳۵ میلیون تومان را به شما معرفی می‌کنیم.

۱. لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivaBook R565EP-EJ629

اولین محصولی که در لیست راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان به شما معرفی می‌کنیم، از برند ایسوس است. برند ایسوس یکی از شرکت‌های سخت‌افزاری کامپیوتری و الکترونیکی است که محصولات باکیفیتی تولید می‌کند. لپ تاپ Asus Vivabook R565EP-EJ629 از یک تاچ‌پد با پشتیبانی از فرمان‌های چندلمسی برخوردار است که کار با لپ‌تاپ را لذت‌بخش‌تر و راحت‌تر می‌کند.

وزن این محصول فقط ۱.۸ کیلوگرم و ابعاد آن ۳۶۰.۲ در ۲۳۴.۹ در ۱۹.۹ میلیمتر است. یک صفحه نمایش مات Wide View Display با اندازه ۱۵.۶ اینچ برای این محصول در نظر گرفته شده که تصاویر را با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل نمایش می‌دهد. این لپ‌تاپ کاربردی از یک پردازنده Core i7 از نوع ۶۴ بیتی برند Intel قدرت می‌گیرد. یکی از بخش‌های مهم در لپ‌تاپ GPU است که باید از قدرت کافی بهره‌مند باشد.

خرید بهترین لپ تاپ ۳۵ میلیون

هر چقدر پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ قدرتمندتر باشد، دستگاه شما برای ویرایش عکس و تولید محتوا بهتر عمل خواهد کرد. پردازنده گرافیکی در لپ تاپ ایسوس مدل Asus VivaBook R565EP-EJ629 با حافظه ۲ گیگابایت و مدل NVIDIA MX330 است. ظرفیتی که این لپ‌تاپ در اختیار شما قرار می‌دهد ۵۱۲ گیگابایت از نوع SSD است. علاوه بر آن ۶ گیگابایت حافظه رم برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

شبکه‌های ارتباطی که با این لپ‌تاپ از آن بهره‌مند خواهید شد، شبکه Wifi و Blutooth هستند. یک درگاه USB-C، یک درگاه HDMI، یک درگاه USB-3 و دو درگاه USB-2 برای اتصال انواع دستگاه روی بدنه لپ‌تاپ قرار گرفته‌اند. در ضمن یک جک ۳.۵ میلیمتری هم برای اتصال هدفون و هندزفری وجود دارد که می‌توانید در زمان فیلم تماشا کردن یا موسیقی گوش کردن از آن استفاده کنید.

علاوه بر امکان اتصال هدفون می‌توانید از اسپیکرهای دستگاه با تکنولوژی Asus SonicMaster برای پخش صدا بهره ببرید. در نهایت باید به باتری لیتیوم یونی ۲ سلولی این لپ‌تاپ ایسوس اشاره کنیم که از ۳۷ وات ساعت ظرفیت برخوردار است.

قیمت ایسوس Asus VivaBook R565EP-EJ629

۲. لپ تاپ ایسوس مدل Vivabook M1603QAR5600H

یکی دیگر از لپ‌تاپ‌ها از برند مشهور و بزرگ ایسوس، VivaBook M1603QA است که در لیست راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان قرار می‌گیرد. این محصول هم برای کاربران عمومی و مالتی مدیای لپ‌تاپ که کارهای معمولی با لپ‌تاپ دارند، یک گزینه ایده‌آل است.

با توجه به اینکه بدنه این محصول از فلز است، مقاومت خوبی در برابر ضربه و آسیب دارد و وزن آن ۱.۸۸ کیلوگرم است. در ضمن ابعاد آن به ۳۵۸.۴ در ۲۴۷.۷ در ۱۹.۹ میلیمتر می‌رسد. پشتیانی از فرمان‌های چندلمسی در این لپ‌تاپ استفاده از آن را در بسیاری از موارد، راحت می‌کند. صفحه نمایش ۱۶ اینچی این محصول از نوع Wva Display است که تصاویر را با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل نمایش می‌دهد.

با توجه به اینکه نرخ نوسازی لپ‌تاپ ایسوس Vivabook M1603QA شصت هرتز است، برای کاربری عمومی و کارهای معمولی مناسب به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه عموما در فضای بسته از لپ‌تاپ استفاده می‌کنید، شدت روشنایی ۳۰۰ نیت در لپ‌تاپ مورد بحث ما یک ویژگی قابل قبول محسوب می‌شود.

خرید بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان

این لپ‌تاپ به یک پردازنده AMD با مدل 5600H مجهز شده است. پردازنده گرافیکی AMD Radeon Graphics آن با ۲ گیگابایت حافظه، وظیفه پردازش آن را بر عهده دارد. با توجه به اینکه پردازنده گرافیکی آن از نوع یکپارچه است، وزن سبک‌تری دارد و برای کارهای رایج و معمولی در لپ‌تاپ یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

ظرفیت حافظه SSD لپ تاپ ایسوس Vivabook M1603QA با ۵۱۲ گیگابایت برای بسیاری از کابران کافی است. در ضمن حافظه رم آن از نوع DDR4 و 8 گیگابایت است. یک درگاه USB-2، سه درگاه USB-3، یک درگاه USB-C و یک درگاه HDMI روی بدنه این محصول قرار دارد تا به‌راحتی انواع دستگاه‌ها را به آن متصل کنید.

یک جک ۳.۵ میلیمری و اسپیکر دوگانه هم در طراحی این محصول در نظر گرفته شده است تا با خیال راحت فیلم ببینید و موسیقی گوشی کنید. یک باتری یونی پلیمری ۳ سلولی هم برای تغذیه در این لپ‌تاپ وجود دارد که ظرفیت آن ۵۰ وات ساعت است. در نهایت یک دفترچه راهنما و شارژر اقلامی هستند که در جعبه این لپ‌تاپ وجود دارد. اگر به لپ تاپ های ASUS علاقه دارید، به مقاله بهترین لپ تاپ ایسوس مراجعه کنید تا محصولات بیشتری از این برند را مشاهده کنید.

قیمت ایسوس Vivabook M1603QAR5600H

۳. لپ تاپ ایسر مدل TravelMate P2TMP215

ایسر یکی از شرکت‌های تولیدکننده برتر لپ‌تاپ در جهان است که سابقه طولانی در این زمینه دارد و لپ‌تاپ‌هایی با رنگ، اندازه و مشخصات مختلف تولید کرده است. در این برند می‌توانید لپ‌تاپ‌هایی سبک با کاربری معمولی تا محصولاتی قدرتمند برای گیمینگ و کارهای سنگین پیدا کنید.

یکی از محصولات این برند لپ تاپ ایسر مدل TravelMate P2TMP215 است که در لیست بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان قرار می‌گیرد. این محصول با فقط ۱.۸ کیلوگرم وزن و یک تاچ‌پد عرضه شده است. صفحه نمایش IPS این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچ اندازه دارد و تصاویر را با کیفیت Full HD نمایش می‌دهد. پوشش سطح صفحه نمایش آن مات است و با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز که برای وب‌گردی و اجرای بازی‌های معمولی غیررقابتی یک گزینه مناسب محسوب می‌شود.

خرید لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان

یک پردازنده 1165G7 از سری Core i7 با سرعت ۲.۸ تا ۴.۷ گیگاهرتز به آن قدرت می‌دهد. در ضمن پردازند گرافیکی آن NVIDIA MX330 و از نوع GDDR5 است. علاوه بر آن حافظه رم DDR4 با ۸ گیگابایت به عملکرد بهتر دستگاه کمک شایانی می‌کند. ظرفیت داخلی این لپ‌تاپ هم ۱ ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت است که برای ذخیره‌سازی انواع اطلاعات شما کافی خواهد بود.

شبکه Wifi، شبکه Ethernet و بلوتوث از امکاناتی هستند که در این لپ‌تاپ وجود دارد. برای اتصال انواع دستگاه‌ها به لپ‌تاپ می‌توانید از درگاه USB-C، USB-3 و HDMI استفاده کنید. در نهایت باید به باتری غیر قابل تعویض ۳ سلولی آن اشاره کنیم که ۴۸ وات ساعت ظرفیت دارد.

قیمت ایسر TravelMate P2TMP215

این مطلب را هم بخوانید:
بهترین لپ تاپ های لمسی

۴. لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6

یکی دیگر از گزینه‌هایی که در لیست بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان قرار می‌گیرد، لنوو IdeaPad 3 15ITL6 است. لنوو یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لپ‌تاپ در سراسر جهان است که محصولات خود را در سری‌های متنوع و برای کاربرهای مختلف تولید می‌کند. یکی از محصولات این برند با نام IdeaPad 3 15ITL6 عرضه شده است که بدنه‌ای از جنس پلی‌کربنات و پلاستیک مقاومت خوبی در برابر آسیب‌ها دارد و برای استفاده روزمره یک انتخاب ایده‌ال است.

ابعاد این محصول به 359.2 در 236.5 در 19.9 میلیمتر می‌رسد. صفحه نمایش TN آن ۱۵.۶ اینچ اندازه دارد و با رزولوشن Full HD فیلم و تصاویر را با کیفیت خوبی نمایش می‌دهد. شدت روشنایی ۲۵۰ نیتی این لپ‌تاپ آن را برای استفاده داخل منزل و فضای بسته مناسب کرده است. لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 15ITL6 از یک پردازنده Intel مدل 1155G7 از سری Core i5 با محدوده سرعت ۲.۵ تا ۴.۵ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد.

خرید لپ تاپ تا ۳۵ میلیون

پردازنده گرافیکی آن هم NVIDIA MX350 از نوع GDDR5 است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها در یک لپ‌تاپ با کاربری عمومی، حافظه آن است که در لپ‌تاپ مورد بحث ۱ ترابایت + ۲۵۶ گیگابایت است. با ظرفیتی که در این لپ‌تاپ دارید، می‌توانید به‌راحتی اطلاعات خود را در آن ذخیره کنید. حافظه داخلی آن SSD و HDD است که قابلیت ارتقا هم دارد.

درگاه‌های USB-2، USB-3، USB-C و HDMI در این لپ‌تاپ امکان اتصال دستگاه‌ها و انتقال داده‌ها را به شما می‌دهند. در زمان تماشای فیلم یا گوش کردن به موسیقی هم می‌توانید از جک ۳.۵ میلیمتری یا اسپیکر دوگانه آن بهره ببرید. در نهایت باتری لیتیوم پلیمری لپ‌تاپ IdeaPad 3 15ITL6 سی و هشت وات ظرفیت دارد که برای استفاده روزمره عموم کاربران کافی خواهد بود. به طور کلی اگر از علاقمندان به این برند و محصولات آن هستید، باید راهنمای خرید بهترین لپ تاپ لنوو را مطالعه کنید.

قیمت لنوو IdeaPad 3 15ITL6

۵. لپ تاپ ایسر مدل Aspire 3 A315-59G-52KM

یکی دیگر از محصولاتی که در لیست خرید بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان به شما معرفی می‌کنیم، ایسر Aspire 3 A315-59G-KM است. این لپ‌تاپ برای کاربران عمومی و مالتی مدیا یکی از بهترین گزینه‌هاست. تاچ‌پد لپ‌تاپ Aspire 3 A315-59G-52KM از فرمان‌های چندلمسی پشتیبانی می‌کند. وزن ۱.۷۹ کیلوگرمی آن برای شما امکانی فراهم می‌کند تا در صورت لزوم آن را به‌راحتی با خود حمل کنید.

صفحه نمایش IPS آن اندازه‌ای ۱۵.۶ اینچی دارد و تصاویر را با کیفیت Full HD به شما نشان می‌دهد. نرخ نوسازی تصویر در این محصول ۶۰ هرتز و نسبت ابعاد آن ۱۶:۹ است. پردازنده یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک لپ‌تاپ به حساب می‌آید و باید در انتخاب آن دقت بالایی داشته باشید. در واقع پردازنده مغز یک دستگاه محسوب می‌شود که در لپ‌تاپ مورد بحث از سری Core i5 با مدل 1235U از برند Intel است.

خرید لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان

مدل پردازنده گرافیکی آن هم NVIDIA MX550 با حافظه GDDR6 است. با این محصول ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در اختیار شما قرار می‌گیرد. حافظه رم آن هم ۸ گیگابایت و از نوع DDR4 است که عملکرد خوبی دارد. درگاه‌هایی که با این لپ‌تاپ از آن بهره‌مند می‌شوید، شامل سه درگاه USB-A، سه درگاه USB-3 و یک درگاه HDMI است.

جک ۳.۵ میلیمتری و اسپیکر دوگانه برای پخش صدای آن مناسب خواهد بود. باتری لیتیوم پلیمری ۳ سلولی که برای تغذیه این دستگاه در نظر گرفته شده است، ۱ تا ۳ ساعت امکان شارژدهی را دارد. در نهایت اقلام همراه این محصول شامل دفترچه راهنما و شارژر است.

قیمت ایسر Aspire 3 A315-59G-52KM

همه لپ‌تاپ‌هایی که معرفی کردیم در بازه قیمتی تا ۳۵ میلیون تومان قرار می‌گیرند. در صورت نیاز می‌توانید با بودجه کمتر، راهنمای خرید لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان را بررسی کنید.

بهترین لپ تاپ برای انواع کاربران

شاید اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهید، این است که در کدام یک از دسته‌بندی‌های کاربران قرار می‌گیرید؟ هر یک از افراد در رشته و شغل‌های مختلف به مدل خاصی از این لپ‌تاپ نیاز دارند. پیش از تصمیم‌گیری برای خرید بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان مشخص کنید که در کدام یک از دسته‌بندی‌های کاربران قرار می‌گیرید.

بهترین لپ‌تاپ برای رشته کامپیوتر

اگر رشته تحصیلی شما نرم‌افزار یا سایر رشته‌های مربوط به کامپیوتر است، باید یک لپ‌تاپ مناسب کار خود تهیه کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که برای خرید لپ تاپ مناسب رشته نرم افزار باید به آن توجه کنید، صفحه نمایش است.

هر چقدر صفحه نمایش بزرگ‌تر باشد، اندازه آیکون‌ها هم بزرگ‌تر می‌شود و به این ترتیب چشمان شما برای ساعت‌ها کد زدن خسته نمی‌شود. نکته مهم دیگر بررسی نوع پردازنده در لپ‌تاپ است که باید قدرت کافی را برای پردازش داشته باشد. نکته دیگری که برای این کاربران اهمیت زیادی دارد، حافظه و رم است که حداقل رم باید ۸ گیگابایت و حافظه آن SSD باشد.

بهترین لپ‌تاپ برای گیمینگ

کاربران گیمینگ باید به فاکتورهای مختلفی برای خرید لپ‌تاپ مخصوص گیمینگ توجه داشته باشند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که در خرید لپ تاپ گیمینگ وجود دارد، GPU است. پردازنده گرافیکی در لپ‌تاپ‌ها قابل ارتقا نیست و باید در زمان خرید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

نرخ نوسازی لپ‌تاپ از مهم‌ترین فاکتورها برای خرید یک لپ‌تاپ گیمینگ است که باید حداقل ۱۴۴ هرتز باشد. در مقابل قابلیت ارتقای فضای ذخیره‌سازی و رم در یک لپ‌تاپ امکان‌پذیر است و باید به آن توجه کنید.

عمر عالی باتری و صفحه کلید نرم از دیگر ویژگی‌های مهمی است که باید در زمان خرید لپ‌تاپ گیمینگ به آن توجه داشته باشید. در صورتی که نمی‌خواهید بیش از حد هزینه کنید، به یک راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ اقتصادی نیاز دارید.

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان

یکی دیگر از افرادی که لپ‌تاپ برای آن‌ها یک دستگاه ضروری محسوب می‌شود، دانشجویان هستند. یک لپ‌تاپ دانشجویی باید نیازهای مختلف کاربر مثل وب‌گردی و اجرای برنامه‌های عمومی را برآورده کند. مقاله بهترین لپ تاپ دانشجویی به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را از بین محصولات مختلف داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله به لیست راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان پرداختیم. با توجه به اینکه لپ‌تاپ یکی از ضروری‌ترین لوازم شخصی برای هر شخص به حساب می‌آید، باید در انتخاب آن دقت داشته باشید. هر یک از لپ‌تاپ‌هایی که معرفی کردیم، با ویژگی‌های خاصی که داشتند برای کاربران متفاوت کالاتیک مناسب بودند. به نظر شما کدام یک از دیگر لپ‌تاپ‌ها باید در لیست بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون تومان قرار بگیرند؟

پرسش‌های متداول

لپ‌تاپ‌های کاربری عمومی برای چه کاری مناسب است؟

لپ‌تاپ‌های کاربری عمومی برای وب‌گردی،‌ تماشای فیلم و اجرای برنامه‌های سبک مناسب هستند.

مهم‌ترین فاکتور در انتخاب لپ‌تاپ گیمینگ چیست؟

برای خرید لپ‌تاپ گیمینگ باید به نرخ نوسازی و قدرت پردازنده‌ها و کیفیت صفحه نمایش توجه کنید.

قیمت لپ تاپ گیمینگ چقدر است؟

قیمت لپ‌تاپ به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که می‌توانید در وب‌سایت کالاتیک ببینید.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.