بهترین تبلت های شیائومی سال 2024 + معرفی ۴ مدل


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
اگر به دنبال بهترین تبلت های شیائومی سال 2024 و آشنایی با امکانات و عملکرد آن‌ها هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

طی سالیان اخیر شاهد توسعه شیائومی با تولید و عرضه محصولات دیجیتالی متنوع به بازار بوده‌ایم. تبلت یکی از محصولاتی است که این کمپانی چینی با تولید آن توانست وارد دنیای رقابت با اپل شود. تبلت های شیائومی به دلیل برخورداری از قیمتی مقرون‌به‌صرفه و مناسب نسبت به سایر برندها خیلی زود توانستند محبوبیت زیادی را در میان کاربران کسب کرده و به فروش بالایی برسند.

در این مقاله با معرفی تبلت های برتر شیائومی سال ۲۰۲۴ به شما کمک می کنیم تا بتوانید هنگام خرید تبلت بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت گوشی موبایل

1- تبلت شیائومی مدل Xiaomi Pad 6S Pro 

اگر برای انجام طراحی یا نوت برداری به دنبال خرید بهترین تبلت شیائومی با قلم هستید، تبلت شیائومی Pad 6S Pro بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این محصول با پشتیبانی از قلم Stylus این امکان را به شما می‌دهد تا بتواند به آسانی روی صفحه لمسی، مواردی را یادداشت کرده یا کارهای طراحی خود را انجام دهید.

شیائومی پد ۶ اس پرو دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی از نوع IPS است که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن (2032 × 3048) پیکسل در اختیار کاربر قرار دهد. تراکم پیکسلی در نظر گرفته شده برای این محصول، در حالت پیک ۹۰۰ نیت است که نشان می‌دهد کاربر امکان استفاده از تبلت Pad 6S Pro شیائومی را در محیط‌های پر نور و حتی زیر نور مستقیم خورشید را دارد.

از دیگر قابلیت‌های این صفحه نمایش می‌توان به برخورداری از تراکم پیکسلی ۲۹۵ پیکسل در هر اینچ، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، پشتیبانی از HDR10، پشتیبانی از Dolby Vision و کاهش اشعه نور آبی مضر اشاره کرد.

تبلت شیائومی مدل Xiaomi Pad 6S Pro 

تبلت Xiaomi Pad 6S Pro به دلیل بهره‌مندی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲، پردازنده گرافیکی Adreno 740، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و حافظه رم ۱۲ گیگابایت می‌تواند به عنوان بهترین تبلت شیائومی برای گیم به شمار رود. بنابراین اگر قصد دارید محصولی را خریداری کنید که عملکرد مناسبی در انجام بازی‌های اندرویدی داشته باشد، تبلت شیائومی پد 6S Pro گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

همچنین تبلت شیائومی پد 6S پرو میتواند در بخش دوربین و عکاسی هم نیاز کاربران را رفع کند. در این تبلت از دو دوربین با کیفیت های ۵۰ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل استفاده شده که می‌توانند برای عکس گرفتن از سوژه عملکرد قابل‌قبولی را از خود به نمایش بگذارند. بنابراین تبلت شیائومی Xiaomi Pad 6S Pro از نظر دوربین می‌تواند به دلیل پشتیبانی از فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF)، قابلیت عکاسی HDR، قابلیت عکاسی پانوراما و قابلیت فیلمبرداری با دو کیفیت 4K و Full HD به عنوان بهترین تبلت شیائومی برای دانش‌ آموزان شناخته شود.

تامین انرژی تبلت شیائومی پد 6S پرو به باتری قدرتمند ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سپرده شده که طبق ادعای شیائومی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ واتی می‌تواند تبلت را تنها در ۳۵ دقیقه از صفر تا ۱۰۰٪ شارژ کند. همچنین این باتری به لطف استفاده از تکنولوژی Quick Charge 4.0، می‌تواند تبلت را تنها در ۱۰ دقیقه ۴۵ درصد شارژ کند.

با توجه به ویژ‌گی‌های بیان شده، تبلت شیائومی Xiaomi Pad 6S Pro می‌تواند در بین تبلت‌ های برتر شیائومی سال ۲۰۲۴ قرار بگیرد.

نکات مثبت: 

  • صفحه نمایش با با وضوح 3K
  • پشتیبانی از قلم Stylus
  • مناسب برای گیم های حرفه‌ای
  • عملکرد مناسب در عکاسی
  • باتری با طول عمر بالا

نکات منفی:

  • عدم وجود قابلیت مکالمه

خرید تبلت شیائومی مدل Xiaomi Pad 6S Pro 

2- تبلت شیائومی مدل Redmi Pad Pro

اگر به دنبال خرید تبلت گیمینگ شیائومی با قیمت مناسب هستید، ردمی پد پرو را به شما پیشنهاد می کنیم. این دستگاه با بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ و پردازنده گرافیکی Adreno 710، می‌تواند به خوبی از پس برنامه‌ها و بازی‌های سنگین برآمده و آن‌ها را بدون لگ و کندی اجرا کند.

از تبلت Redmi Pad Pro به دلیل پشتیبانی از قلم استایلوس (Stylus) می‌توان به عنوان بهترین تبلت شیائومی با قلم نام برد. بنابراین اگر می‌خواهید از میان بهترین تبلت های شیائومی سال 2024، محصولی را انتخاب کنید که با استفاده از آن بتوانید کارهای ظریف و حساس را با قلم انجام دهید، ردمی پد پرو گزینه خوبی برای خرید خواهد بود.

شیائومی در تبلت ردمی پد پرو از یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی IPS با رزولوشن (1600 × 2560) پیکسل استفاده کرده است. وجود نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز در پنل تبلت Redmi Pad Pro سبب می‌شود تا تصاویر با سرعت بالاتری به روز شوند؛ بنابراین این محصول می‌تواند گزینه خوبی برای تماشای فیلم و سریال یا انجام بازی‌های اندرویدی به‌شمار رود.

تبلت شیائومی مدل Redmi Pad Pro

تبلت ردمی Pad Pro شیائومی با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به بازار عرضه شد که طبق اعلام این شرکت، تا ۲ سال از آپدیت نرم‌افزاری و تا ۳ سال از آپدیت امنیتی برخوردار خواهد شد. ردمی پد پرو یکی از جدیدترین تبلت های شیائومی ۲۰۲۴ است که با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم ۸ گیگابایت وارد بازار شد. حافظه این دستگاه با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی microSDXC می‌تواند تا ۱.۵ ترابایت ارتقا یابد.

شیائومی در بخش دوربین تبلت ردمی پد پرو هم چیزی کم نگذاشته و دوربین اصلی آن را به لنز واید ۸ مگاپیکسلی مجهز کرده است. دوربین اصلی این تبلت به دلیل برخورداری از لرزشگیر دیجیتالی تصویر (DIS) می‌تواند در عکس‌ها، لرزش‌های ناشی از حرکت دست را کاهش داده و تصاویر با کیفیتی را در اختیار مخاطب قرار دهد.

برای دوربین سلفی این تبلت نیز یک لنز واید ۸ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است که به دلیل برخورداری از کیفیت بالا و پشتیبانی از لرزشگیر دیجیتالی تصویر (DIS) می‌تواند گزینه خوبی برای شرکت در کلاس‌های مجازی باشد. بنابراین اگر به دنبال خرید بهترین تبلت شیائومی برای دانش آموزان و دانشجویان هستید، پیشنهاد می‌کنیم تبلت Redmi Pad Pro را نیز در لیست خرید خود قرار دهید.

نکات مثبت: 

  • باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • میزان روشنایی حداکثر ۶۰۰ نیت
  • دوربین با کیفیت
  • پردازشگر قدرتمند

نکات منفی:

  • عدم وجود قابلیت مکالمه
  • حاشیه اطراف نسبتا زیاد

خرید تبلت شیائومی مدل Redmi Pad Pro

این مطلب را هم بخوانید:
بهترین تبلت برای دانش آموزان

3- تبلت شیائومی مدل Xiaomi Poco Pad

یکی دیگر از محصولاتی که به دلیل برخورداری از پردازنده قدرتمند، باتری مناسب و نمایشگر با کیفیت در لیست بهترین تبلت های شیائومی سال 2024 قرار می‌گیرد، تبلت پوکو پد شیایومی است.

شیائومی در تبلت Poco Pad از صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی IPS با رزولوشن (1600 × 2560) پیکسل استفاده کرده است. این تبلت به دلیل برخورداری از حداکثر میزان روشنایی ۶۰۰ نیت امکان دسترسی به محتوا در زیر نور مستقیم را برای کاربر فراهم می‌کند. وجود تراکم پیکسلی ۲۴۹ پیکسل در هر اینچ سبب می‌شود تا تصاویر با جزئیات دقیقی به کاربر نمایش داده شوند.

در این تبلت نرخ نوسازی تصویر به ۱۲۰ هرتز می‌رسد که سبب می‌شود تا محتوا با سرعت بالایی به‌روز شده و در اختیار مخاطب قرار بگیرد. بنابراین می‌توانید برای انجام بازی‌ها و تماشای فیلم و سریال روی این تبلت حساب باز کنید.

 تبلت شیائومی مدل Xiaomi Poco Pad

تبلت Xiaomi Poco Pad، یکی از تبلت های برتر شیائومی سال ۲۰۲۴، با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS وارد بازار شد که طبق اعلام شیائومی، تا ۳ سال از آپدیت‌های نرم افزاری و تا ۴ سال از آپدیت‌های امنیتی بهره‌مند خواهد شد. پوکو پد در بخش سخت‌افزاری از تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ استفاده کرده که به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 710 عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها با گرافیک متوسط تا بالا را دارد.

تبلت شیائومی Poco Pad با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و حافظه رم ۸ گیگابایت در کالاتیک به فروش می‌رسد که به دلیل پشتیبانی از حافظه جانبی می‌توانید حافظه آن را تا ۱.۵ ترابایت ارتقا دهید.

در بهترین تبلت شیائومی سال ۲۰۲۴ از باتری با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده شده که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. طبق بررسی‌های انجام شده این باتری در انجام کارهای روزمره، تماشای فیلم و پرداختن به بازی‌های سبک حدود ۸ تا ۱۰ ساعت شارژدهی خواهد داشت.

نکات مثبت: 

  • باتری با طول عمر بالا
  • برخورداری تراشه قدرتمند اسنپدراگون 7s نسل 
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • حافظه مناسب

نکات منفی:

  • عدم وجود قابلیت مکالمه
  • وزن نسبتا سنگین

خرید تبلت شیائومی مدل Xiaomi Poco Pad

4- تبلت شیائومی مدل Xiaomi Redmi Pad SE 8.7

تبلت ردمی پد SE 8.7، یکی از جدیدترین تبلت های شیائومی ۲۰۲۴ است که به تازگی وارد بازار شده و با امکانات متنوع و کاربردی خود می‌تواند پاسخگوی اکثر نیازهای کاربران باشد. تبلت Redmi Pad SE 8.7 شیائومی از یک صفحه نمایش 8.7 اینچی از نوع IPS LCD تشکیل شده و تصاویر را با وضوح 1340×800 پیکسل نمایش می‌دهد. میزان روشنایی در نظر گرفته شده برای این تبلت ۶۰۰ نیت است که نشان می‌دهد تبلت شیائومی Redmi Pad SE 8.7 در محیط با نور مستقیم هم می‌تواند عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد.

شیائومی در قسمت سخت افزار تبلت Redmi Pad SE 8.7 از تراشه ۱۲ نانومتری Helio G85 شرکت مدیاتک و پردازنده گرافیکی Mali-G52 استفاده کرده که در اجرای برنامه‌های روزمره و متوسط عملکرد خوبی دارد، اما ممکن است در پردازش نرم‌افزارهای حرفه‌ای و بازی‌های سنگین با مقدار کمی کاهش عملکرد مواجه شوید.

تبلت Xiaomi Redmi Pad SE 8.7 با دو حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایت وارد بازار شد که می‌توانید بر اساس نیازتان محصول با حافظه مورد نظر را خریداری کنید.

 تبلت شیائومی مدل Xiaomi Redmi Pad SE 8.7

در پنل پشتی تبلت Redmi Pad SE 8.7 شیائومی دوربین 8 مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید که بالای فلش LED قرار گرفته است. این دوربین در نور روز می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به همراه جزییات دقیق و رنگ‌های طبیعی ثبت کند، اما در هنگام شب ممکن است تصاویر با کمی نویز در اختیار کاربر قرار بگیرند.

دوربین سلفی قرار داده شده روی پنل جلویی تبلت ردمی پد SE 8.7 شیائومی نیز ۵ مگاپیکسل است و می‌تواند عملکرد قابل‌قبولی را از خود به نمایش گذارد. در این تبلت از یک باتری ۶۶۵۰ استفاده شده که می‌تواند هنگام اجرای بازی‌های گرافیکی ۴ تا ۵ ساعت به صورت مداوم شارژدهی داشته باشد.

در حالت کلی تبلت Redmi Pad SE 8.7 یکی از بهترین تبلت های شیائومی سال 2024 است که می‌توانید با قیمتی مقرون‌به‌صرفه خریداری کرده و از قابلیت‌های متنوع آن بهره‌مند شوید.

نکات مثبت: 

  • قیمت مناسب
  • وزن سبک
  • مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب
  • نمایشگر با کیفیت
  • دوربین مناسب

نکات منفی:

عملکرد متوسط در اجرای بازی های سنگین و گرافیکی

سخن آخر

در این مقاله چند مورد از بهترین تبلت های شیائومی سال 2024 را معرفی کردیم. هر کدام از این محصولات بنا به دلایل مختلفی می‌توانند در لیست تبلت های برتر شیائومی قرار بگیرند و گزینه خوبی برای خرید و انجام کارهای روزمره به شمار روند.

به نظر شما چه محصول دیگری می‌تواند در لیست تبلت های برتر شیائومی سال ۲۰۲۴ قرار بگیرد؟

پرسش های متداول

بهترین تبلت های شیائومی سال 2024 کدام است؟

تبلت پد ۶ اس پرو، ردمی پد SE 8.7، ردمی پد پرو و پوکو پد جزو بهترین تبلت های شیائومی در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌روند.

بهترین تبلت شیائومی برای گیم کدام است؟

تبلت شیائومی Redmi Pad Pro و تبلت Xiaomi Pad 6S Pro به دلیل برخورداری از تراشه قدرتمند می‌توانند عملکرد خوبی را در پردازش و اجرای بازی‌ها از خود نشان داده و به عنوان بهترین تبلت شیائومی برای گیم به‌شمار روند.

بهترین تبلت شیائومی با قلم کدام است؟

تبلت ردمی پد پرو شیائومی و تبلت پد ۶ اس پرو شیائومی، بهترین تبلت‌های این برند هستند که از قلم Stylus پشتیبانی می‌کنند.

بهترین تبلت شیائومی برای دانش آموزان کدام است؟

تبلت پد ۶ اس پرو شیائومی و تبلت Redmi Pad Pro به دلیل برخورداری از صفحه نمایش مناسب، دوربین باکیفیت و باتری با طول عمر بالا از بهترین تبلت های شیائومی برای دانش آموزان به‌شمار می‌روند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.