معرفی بهترین اسپیکر تا 15 میلیون


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
اگر به دنبال بهترین باند برای فضای باز و بهترین اسپیکر برای مهمانی تا ۱۵ میلیون تومان هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

با توجه به تنوع اسپیکرها در بازار، ممکن است در هنگام خرید نتوانید از میان مدل‌های مختلف با هزینه‌های گوناگون، انتخاب مناسبی را داشته باشید. به این صورت در این مقاله تصمیم گرفتیم که با معرفی بهترین اسپیکر بلوتوثی تا ۱۵ میلیون تومان، به شما کمک کنیم تا بتوانید در عین پرداخت هزینه‌ای مقرون به صرفه، بهترین اسپیکر بلوتوثی بازار را خریداری کرده و به خانه ببرید.

برای آشنایی با بهترین باند برای فضای آزاد یا منزل در رنج ۱۵ میلیون تومان، در ادامه این راهنمای خرید با ما همراه باشید.

قیمت روز انواع اسپیکر

معرفی ۵ مدل بهترین اسپیکر تا ۱۵ میلیون تومان

اسپیکرها با مدل‌ها و قیمت‌های مختلفی در بازار موجود هستند که می‌توانید با توجه به بودجه و امکانات مدنظرتان، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه با معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی تا ۱۵ میلیون تومان برای استفاده در منزل یا فضای باز، به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید یک خرید مقرون‌به‌صرفه و کاربردی را تجربه کنید.

۱- اسپیکر رومیزی هارمن کاردن مدل Aura Studio 4

  • کیفیت صدای بالا
  • طراحی جذاب و چشم نواز
  • پخش ۳۶۰ درجه

اگر به دنبال خرید یک اسپیکر خوب برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های دسته‌جمعی هستید، اسپیکر رومیزی هارمن کاردن مدل Aura Studio 4 را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول با بهره‌مندی از کیفیت صدای شفاف، توانایی پخش صدای 360 درجه، طراحی زیبا و متفاوت و نورپردازی منحصر به فرد توانسته مورد توجه کاربران بسیاری قرار گیرد.

اسپیکر Aura Studio 4 هارمن، بهترین اسپیکر تا ۱۵ میلیون، در وزن سبک و ابعاد نسبتا جمع و جور 232 × 232 × 283.6 میلی‌متر طراحی شده و به راحتی قابل حمل است. یکی از ویژگی‌هایی که سبب وجه تمایز اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 با سایر اسپیکرهای ۱۵ میلیون تومانی شده، طراحی گنبدی و هاله نور جذاب داخل آن است. در این اسپیکر برای کنترل نور از دو دکمه استفاده شده که با کمک آن‌ها می‌توانید شدت نور و تغییر حالت‌های نور را مدیریت کنید. بنابراین نورپردازی داخل اسپیکر Aura Studio 4 یکی از مواردی است که سبب می‌شود تا این دستگاه برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس مورد توجه قرار گیرد.

اسپیکر 15 میلیونی هارمن کاردن مدل Aura Studio 4

استفاده از صدای ۳۶۰ درجه در اسپیکر Aura Studio 4 هارمن، سبب می‌شود که در اطراف دستگاه صدا با کیفیت بالا و وضوح مناسب شنیده شود. این اسپیکر با بهره‌مندی از اتصال باسیم و بی‌سیم، به آسانی با هر نوع دستگاه‌ سازگاری اتصال برقرار می‌کند. بنابراین می توانید آن را از طریق بلوتوث یا با استفاده از سیم، به دیوایس های مختلف متصل کرده و موسیقی مورد نظر خود را با صدای بلند پخش کنید.

به طور کلی، اسپیکر هارمن کاردن Aura Studio 4 انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال پخش موسیقی با صدای بلند و کیفیت بالا هستند. اندازه جمع و جور و وزن سبک آن نیز این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند به آسانی اسپیکر را با خود حمل کنند.

خرید اسپیکر رومیزی Aura Studio 4

۲- اسپیکر بلوتوثی انرجایزر مدل BTS495

  • کیفیت عالی صدا
  • کیفیت ساخت مناسب
  • نورپردازی زیبا
  • عمر بالای باتری

اگر به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوثی خانگی زیر ۱۵ میلیون تومان هستید، اسپیکر انرجایزر مدل BTS495، گزینه خوبی برای خرید است. این اسپیکر از وزن حدود ۸ کیلوگرم و ابعاد 330×320×720 میلی‌متر برخوردار است و نباید خیلی روی جابجایی آن به محیط‌های خارج از خانه حساب کنید. اسپیکر بلوتوثی انرجایزر مدل BTS495 از بدنه‌ای مقاوم از جنس پلاستیک سخت و فلز ساخته شده و به مرور زمان آسیب نمی‌بیند. این اسپیکر با پشتیبانی از قابلیت رقص نور، جلوه‌ای زیبا به محیط بخشیده و سبب ایجاد شور و هیجان در افراد می‌شود.

در بالای اسپیکر BTS495 انرجایزر، دکمه‌ها و درگاه‌های مختلفی به منظور تنظیم رقص نور، مدیریت موزیک‌ها، ضبط صدا و همچنین تنظیم بیس، صدای میانی، اکو و صدای میکروفون تعبیه شده است.

اسپیکر بلوتوثی انرجایزر مدل BTS495 بهترین اسپیکر 15 میلیونی

اسپیکر خانگی انرجایزر BTS495، بهترین اسپیکر تا ۱۵ میلیون، به دو روش بلوتوثی و اتصال باسیم به دستگاه‌های موردنظر وصل می‌شود. در هر دو روش این اسپیکر کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و می‌تواند تا محدوده فرکانس پاسخگویی ۵۵ تا ۲۰ هزار هرتز را در برگیرد. باتری اسپیکر بلوتوثی انرجایزر مدل BTS495 با یک بار شارژ کامل می‌تواند تا 5 ساعت در ولوم 80 درصد و تا 6 ساعت در ولوم 50 درصد برای پخش موسیقی شارژدهی داشته باشد.

به این صورت، اسپیکر بلوتوثی انرجایزر مدل BTS495، یکی از بهترین اسپیکرهایی است که علاوه بر کیفیت بالای صدای پخش‌شونده، با پشتیبانی از رقص نور، زیبایی خاصی به محیط بخشیده و گزینه مناسبی برای مجالس و مهمانی‌های خانگی به شمار می‌رود.

این مطلب را هم بخوانید:
آشنایی با بهترین اسپیکر مهمانی

۳- اسپیکر بلوتوثی مکسیدر مدل CN 1011S

  • طراحی زیبا و جمع و جور
  • کیفیت صدای بالا
  • پشتیبانی از کارت حافظه SD
  • بیس قدرتمند
  • پشتیبانی از قابلیت کنترل از راه دور

اگر به دنبال بهترین اسپیکر تا ۱۵ میلیون تومان با قابلیت های متنوع و کیفیت صدای بالا برای مهمانی‌ها، محیط‌های کاری یا فضای منزل هستید، اسپیکر مکسیدر مدل CN 1011S را نیز در لیست خرید خود قرار دهید. اسپیکر مکسیدر CN 1011S، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که به صدای بلند و باکیفیت علاقه‌مند هستند و تصمیم دارند در دورهمی‌ها یا جشن‌های خود از اسپیکری قدرتمند و شفاف برای ولووم دادن به موزیک‌های خود استفاده کنند.

این محصول، با درایورهای قدرتمند و فناوری‌های روز دنیا، قادر است صدایی شفاف و واضح را در تمام بازه‌های فرکانسی پخش کرده و تجربه‌ای لذت‌بخش را از شنیدن موسیقی برای کاربر به ارمغان آورد. اسپیکر مکسیدر مدل CN 1011S، بهترین اسپیکر رقص نور دار بزرگ تا رنج ۱۵ میلیون تومان، علاوه بر ارائه صدای با کیفیت، ظاهری جذاب نیز دارد و با پشتیبانی از قابلیت رقص نور، فضایی شاد و مهیج را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

اسپیکر بلوتوثی مکسیدر مدل CN 1011S

یکی از قابلیت‌های توجه‌برانگیز اسپیکر مکسیدر CN 1011S، بهترین اسپیکر تا ۱۵ میلیون، داشتن ریموت کنترل است که امکان مدیریت دستگاه را از راه دور برای کاربر فراهم کند. از دیگر قابلیت‌های اسپیکر مکسیدر مدل CN 1011S، پشتیبانی از بلوتوث، ورودی‌‌های AUX، USB و کارت حافظه است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به روش‌های مختلف برای پخش موزیک خود، به آن متصل شوند.

در نهایت، اسپیکر بلوتوثی مکسیدر مدل CN 1011S، به دلیل برخورداری از امکانات متنوع و جذاب، گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربرانی است که برای پخش موسیقی با صدای بلند، به دنبال خرید بهترین اسپیکر تا ۱۵ میلیون تومان هستند.

4- اسپیکر بلوتوثی میکرولب مدل BT-1004 Plus

  • قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان
  • قابلیت پشتیبانی از کارت‌های حافظه
  • حداکثر برد بلندگو تا ۱۰ متر
  • استفاده از چرخ برای جابجایی آسان

اگر به دنبال بهترین باند برای فضای باز تا ۱۵ میلیون تومان هستید، اسپیکر بلوتوثی میکرولب مدل BT-1004 Plus را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اسپیکر ۱۴ کیلوگرمی به دلیل نوع طراحی آن و استفاده از دو چرخ در زیر آن، به آسانی قابل حمل است و می‌توانید بدون هیچ مشکلی آن را به مکان‌های مورد نظر خود منتقل کنید.

اسپیکر بلوتوثی میکرولب مدل BT-1004 Plus ، بهترین اسپیکر تا ۱۵ میلیون، با پشتیبانی از قابلیت بلوتوث و برخورداری از ریموت کنترل، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا دیوایس‌های مختلف را به آن متصل کرده و بتوانید حتی از راه دور، موزیک‌های مورد علاقه خود را پخش و مدیریت کنید.

همچنین استفاده از دو ساب‌ووفر ۱۰ اینچی با توان خروجی ۱۲۰ وات در اسپیکر میکرولب مدل BT-1004 Plus سبب می‌شود تا موزیک‌ها با کیفیت بالا و وضوح مناسب پخش شوند. به این صورت می‌توانید برای پخش موسیقی در جشن‌ها و مهمانی‌ها روی این اسپیکر حساب باز کنید.

اسپیکر بلوتوثی میکرولب مدل BT-1004 Plus

یکی از امکانات حائز اهمیت اسپیکر بلوتوثی خانگی میکرولب مدل BT-1004 Plus، پشتیبانی از قابلیت اتصال به دو دستگاه به صورت همزمان است. بنابراین اگر دستگاهی از طریق بلوتوث به اسپیکر متصل باشد، برای وصل کردن دیوایسی دیگر، نیازی به خاموش کردن بلوتوث دستگاه اول نخواهد بود. به این معنا که اسپیکر به هر دو دستگاه به صورت همزمان متصل است و می‌توانید به صورت رندوم موزیک‌های هر دو دستگاه متصل شده را پخش کنید.

در اسپیکر BT-1004 Plus میکرولب، از یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۱۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده شده که قادر است موسیقی را با میزان صدای ۵۰ درصد به مدت ۵ الی ۶ ساعت، و با میزان صدای ۸۰ درصد به مدت ۴ الی ۵ ساعت پخش کند.

۵- اسپیکر بلوتوثی سیلیکون پاور مدل BS97

  • دارای میکروفون بی‌سیم با محدوده عملکرد 25 متر
  • پشتیبانی از 6 حالت نورپردازی
  • دارای تربل و باس و اکو قابل تنظیم
  • برخورداری از 5 حالت صوتی قابل تنظیم 
  • دارای 2 ساب ووفر 10 اینچی
  • پشتیبانی از قابلیت ضبط

اگر برای جشن‌ها، مهمانی‌ها یا دورهمی‌های دوستانه خود به دنبال بهترین اسپیکر رقص نور دار بزرگ در رنج ۱۵ میلیون تومان هستید، اسپیکر بلوتوثی سیلیکون پاور مدل BS97 را پیشنهاد می‌کنیم. این اسپیکر با پشتیبانی از بلوتوث، جک 3.5 میلی متری و USB می‌تواند به دیوایس های مختلف متصل شود و با سبک های نورپردازی متنوع سبب ایجاد شور و هیجان بسیاری در افراد می‌شود. در هر کدام از این روش‌های اتصال، اسپیکر BS97 کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و می‌تواند تا محدوده فرکانس پاسخگویی ۵۵ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز را پشتیبانی کند.

اسپیکر BS97 با بهره مندی از توان خروجی ۱۰۰rms سبب شنیده شدن موسیقی با کیفیت عالی خواهد شد. در این اسپیکر بلوتوثی خانگی می‌توانید با هماهنگ کردن نور با ضربات موسیقی، فضایی زیبا همراه با هیجانی وصف نشدنی را برای مهمانان خود فراهم کرده و از شنیدن موسیقی‌های دلخواه خود با صدای واضح و رسا لذت ببرید.

اسپیکر بلوتوثی سیلیکون پاور مدل BS97

همچنین می‌توانید از میکروفون بی‌سیم اسپیکر بلوتوثی سیلیکون پاور مدل BS97 برای افزایش هیجان بیشتر و ایجاد سرگرمی برای مهمانان خود استفاده کرده و در موسیقی‌های بی‌نظیر در حال پخش غرق شوید. در اسپیکر بلوتوثی سیلیکون پاور مدل BS97 از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده شده که توانایی پخش موسیقی با میزان صدای ۵۰ درصد تا ۵ ساعت را دارد.

در حالت کلی، اسپیکر بلوتوثی سیلیکون پاور مدل BS97 یکی از بهترین اسپیکرها برای مهمانی ها و مجالس است که با ارائه صدای با کیفیت و شفاف می‌تواند توجه هر کاربری را به خود جلب کند. به این صورت، اگر شما هم به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوثی تا ۱۵ میلیون تومان هستید، اسپیکر BS97 گزینه خوبی برای خرید خواهد بود.

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک، ۵ مورد از بهترین اسپیکرها تا ۱۵ میلیون تومان را معرفی کردیم. با مطالعه این مطلب میتوانید از میان اسپیکرهای متنوع موجود در بازار، بهترین مدل را بر اساس نیاز و سلیقه خود خریداری کنید. اکنون شما چه مدلی را به عنوان بهترین اسپیکر تا این رنج قیمت پیشنهاد می‌دهید؟

پرسش های متداول

بهترین اسپیکر تا ۱۵ میلیون کدام است؟

  •  اسپیکر هارمن کاردن مدل Aura Studio 4
  • اسپیکر انرجایزر مدل BTS495
  • اسپیکر مکسیدر مدل CN 1011S
  • اسپیکر میکرولب مدل BT-1004 Plus
  • اسپیکر سیلیکون پاور مدل BS97

به عنوان بهترین باند برای فضای باز کدام مدل را بخریم؟

اسپیکر بلوتوثی میکرولب مدل BT-1004 Plus، اسپیکر بلوتوثی مکسیدر مدل CN 1011S و اسپیکر بلوتوثی سیلیکون پاور مدل BS97 از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی برای فضای باز به شمار می‌روند.

بهترین اسپیکر برای مهمانی تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

اسپیکر بلوتوثی انرجایزر مدل BTS495، اسپیکر بلوتوثی مکسیدر مدل CN 1011S، اسپیکر سیلیکون پاور مدل BS97 و اسپیکر بلوتوثی میکرولب مدل BT-1004 Plus بهترین اسپیکرهای رقص نور دار، مناسب مهمانی‌ها و دورهمی‌ها هستند.

برای خرید بهترین اسپیکر بلوتوثی خانگی زیر ۱۵ میلیون تومان، چه مدلی را پیشنهاد می‌دهید؟

 اسپیکر هارمن کاردن مدل Aura Studio 4، اسپیکر سیلیکون پاور مدل BS97 و اسپیکر میکرولب مدل BT-1004 Plus از بهترین اسپیکرهای خانگی در رنج پانزده میلیون تومان به شمار می‌روند.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.