معرفی بهترین برندهای تلویزیون خانگی ایرانی و خارجی


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img

همه ما پایان روز، خستگی‌مان را با دیدن یک سریال یا یک فیلم جذاب در تلویزیون به در می‌کنیم. با توجه به اهمیت تلویزیون در تمامی منازل، خرید این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید با توجه به نیازها و بودجه‌ای که برای خرید تلویزیون در نظر گرفته‌اید، به دنبال بهترین برند تلویزیون باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین برندهای تلویزیون خانگی ایرانی و خارجی بپردازیم.

معرفی بهترین برند تلویزیون خانگی خارجی

بهترین تلویزیون های خارجی

1. تلویزیون‌های سامسونگ

برند سامسونگ یکی از شناخته شده‌ترین برندها در دنیای تکنولوژی است که توانسته در تولید لوازم صوتی و تصویری مانند سایر لوازم خوش بدرخشد. به جرئت می‌توان گفت تلویزیون‌های سامسونگ یکی از بهترین تلویزیون‌های دنیا محسوب می‌شود. سامسونگ تلویزیون‌های خود را با استفاده از تکنولوژی LCD و LED تولید و وارد بازار می‌کند.

در حال حاضر تلویزیون‌های سری Q سامسونگ یکی از جدیدترین سری‌های تلویزیون‌های سامسونگ است. همچنین سامسونگ تلویزیون‌های خود را در سایزهای 40 اینچ تا 75 اینچ تولید کرده که تنوع اندازه این تلویزیون‌ها هم یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن تلویزیون‌های سامسونگ است.

بررسی کیفیت تصاویر تلویزیون‌های سامسونگ:

در طی سال‌های گذشته، کیفیت تصویر تلویزیون‌های سامسونگ به OLED ارتقا یافته است که همین موضوع باعث محبوبیت تلویزیون‌های سامسونگ در بازار لوازم خانگی شده است. در رابطه با کیفیت تصاویر در تلویزیون‌های سامسونگ باید گفت، تصاویر در این دستگاه‌ها از کیفیت بسیار بالایی به نسبت سایر تلویزیون‌های هم رده، برخوردار هستند. سیستم 4k تلویزیون‌های سامسونگ برای افرادی که علاقه‌مند به بازی کردن در تلویزیون هستند، مناسب است.

بررسی کیفیت صدای تلویزیون‌های سامسونگ:

یکی از نقاط مثبت تلویزیون‌های سامسونگ، کیفیت بالای صدای آن است. این تلویزیون‌ها می‌توانند به کمک ساندبارها، باکیفیت‌ترین، شفاف‌ترین و قدرتمندترین خروجی صدا را ارائه بدهند.

بررسی سایر خصوصیات تلویزیون‌های سامسونگ:

بهره‌مندی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از سیستم تایزن

یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیم به حساب می‌آیند

امکان اتصال به وای‌فای در تلویزیون‌های سامسونگ وجود دارد

اکثر تلویزیون‌های سامسونگ مجهز به گیرنده‌های دیجیتال هستند

مجهز به پورت USB

دارای خروجی HDMI

مجهز به بلوتوث

مقالات مرتبط:

چگونه تلویزیون را به اینترنت متصل کنیم

تلویزیون هوشمند چیست و چه تفاوتی با تلویزیون معمولی دارد؟

2. تلویزیون‌های شیائومی

اگر علاقه‌مند به دنیای تکنولوژی باشید، قطعاً نام شیائومی را بارها شنیده‌اید؛ اما شنیدن این نام در دنیای لوازم خانگی شاید برای شما کمی عجیب باشد. تلویزیون‌های شیائومی یکی دیگر از تلویزیون‌های با کیفیت بازار است که با نام MI در بازار شهرت دارند و جزء محصولات بسیار حرفه‌ای به حساب می‌آیند. در حال حاضر چهار نسل از تلویزیون‌های شیائومی در بازار با سایزهای 43، 45، 55 اینچ موجود هستند.

بررسی کیفیت تصویر تلویزیون‌های شیائومی:

در رابطه با کیفیت تصویر در تلویزیون‌های شیائومی باید گفت، تصاویر در این دستگاه‌ها دارای کیفیت و شفافیت بسیار طبیعی هستند که این موضوع باعث تعجب بسیار کاربران شده است.

بررسی کیفیت صدای تلویزیون‌های شیائومی:

یکی از مزایای تلویزیون‌های شیائومی، کیفیت بالا صدای این دستگاه‌ها است. بهره‌مندی از تکنولوژی دالبی به همراه دو بلندگوی با کیفیت، خروجی صدای بسیار شفافی را برای این تلویزیون‌ها پدید آورده.

بررسی سایر خصوصیات تلویزیون‌های شیائومی:

مجهز به سیستم عامل اندروید

دارای سرعت بالای عملکردی

گرافیک بسیار بالا

مجهز به پورت USB

دارای پورت HDMI

دارای دستیار هوشمند صوتی

بهترین برند تلویزیون

3. تلویزیون‌های هایسنس

یکی از برندهای خارجی که تلویزیون‌های اقتصادی با کیفیت مطلوبی را وارد بازار کرده است، برند هایسنس است. هایسنس یک برند چند ملیتی است که محصولات خود را در کشور چین تولید می‌کند و باید گفت که تلویزیون‌های این برند یکی از پرفروش‌ترین محصولات هایسنس است.

بررسی کیفیت تصویر در تلویزیون‌های هایسنس:

در رابطه با کیفیت تصویر این تلویزیون‌ها باید گفت، اکثر تلویزیون‌های هایسنس دارای خروجی تصویر درخشنده و بسیار شفافی هستند.

بررسی کیفیت صدای تلویزیون‌های هایسنس:

تلویزیون‌های هایسنس مجهز به تکنولوژی صدای دالبی هستند و همین موضوع کیفیت صدای این دستگاه‌ها را تضمین می‌کند.

بررسی سایر خصوصیات تلویزیون‌های هایسنس:

مجهز به پورت USB

دارای درگاه خروجی HDMI

دارای گیرنده دیجیتال

امکان اتصال به اینترنت

دارای پردازشگر هسته‌ای قدرتمند

قیمت مناسب به نسبت کیفیت بالا

4. تلویزیون سونی

همه ما برند سونی را با تلویزیون‌ها و سیستم‌های صوتی با کیفیتش می‌شناسیم و این را می‌دانیم که تلویزیون‌های سونی یکی از باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های دنیا هستند. یکی از ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت تلویزیون‌های سونی شده است، طول عمر بالای این تلویزیون‌ها است.

بررسی کیفیت تصویر تلویزیون‌های سونی:

تلویزیون‌های جدید سونی با صفحه نمایش‌های OLED و رزولوشن 4K یکی از باکیفیت‌ترین و شفاف‌ترین تصاویر را به کاربر ارائه می‌کند.

بررسی کیفیت صدای تلویزیون‌های سونی:

استفاده از تکنولوژی صدای Cognitive Processo XR در تلویزیون‌های سونی توانسته صدای بسیار با کیفیتی را با جزئیات بالا به کاربر ارائه دهد و لذت دیدن یک فیلم اکشن را با صدای بسیار واضح را به ارمغان بیاورد.

بررسی سایر خصوصیات تلویزیون‌های سونی:

قابلیت اتصال به وای‌فای

مجهز به گیرنده داخلی

قابلیت جستجوی صوتی

قابلیت Mirroring که به کمک این قابلیت می‌توانید تلفن همراه هوشمندتان را به دستگاه وصل کنید

معرفی بهترین برند تلویزیون خانگی ایرانی

1. تلویزیون‌های ایکس ‌ویژن

اگر شما به دنبال یک تلویزیون با کیفیت ایرانی هستید، می‌توانید روی تلویزیون‌های ایکس ویژن حساب باز کنید. ایکس‌ویژن در طی سال‌های اخیر توانسته محصولات بسیار با کیفیتی را با مناسب‌ترین قیمت و ضمانت نامه معتبر به بازار ارائه کند.

بررسی کیفیت تصویر تلویزیون‌های ایکس ویژن:

یکی از ویژگی‌های مهم در تلویزیون‌های ایکس ویژن، وضوح بالای تصاویر است. وضوح بالای تصاویر و درخشش بالای رنگ‌ها در این تلویزیون‌ها در ایجاد تصاویر طبیعی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

بررسی کیفیت صدای تلویزیون‌های ایکس ویژن:

قرارگیری اسپیکرها در قسمت جلویی تلویزیون‌های ایکس‌ویژن، باعث شده تا صدای رساتری به گوش کاربر برسد. همچنین باید به این موضوع هم اشاره کرد که تلویزیون‌های ایکس‌ویژن دارای قابلیت پخش صدای دالبی هم هستند.

بررسی سایر خصوصیات تلویزیون‌های ایکس ویژن:

دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر

قیمت مناسب به نسبت سایر تلویزیون‌ها

مجهز به درگاه USB

دارای خروجی HDMI

پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 10

بهترین تلویزیون های ایرانی

2. تلویزیون‌های جی پلاس

اگر برای خرید تلویزیون به دنبال محصولی اقتصادی هستید، ما به شما خرید تلویزیون‌های جی پلاس را پیشنهاد می‌کنیم. تلویزیون‌های جی پلاس یکی از محصولات با کیفیت تولید داخل است که از سوی شرکت نام آشنای گلدیران در انواع مدل‌ها تولید و وارد بازار می‌شوند.

بررسی کیفیت تصاویر در تلویزیون‌های جی پلاس:

تلویزیون‌های جدید برند جی پلاس مجهز به پنل‌های تصویر با کیفیت +A هستند که می‌توانند بهترین و بالاترین کیفیت تصویر را به کاربر ارائه بدهد. همچنین در بعضی مدل‌های جدید تلویزیون‌های جی پلاس از پنل‌های OLED استفاده شده است که کیفیت مطلوب‌تر تصویر را به کمک این پنل می‌توان از تلویزیون دریافت کرد.

بررسی کیفیت صدای تلویزیون‌های جی پلاس:

یکی از قابلیت‌های بسیار کارآمد در تلویزیون‌های جی پلاس، امکان تغییر تنظیمات صدا و کنترل میزان صدا دستگاه برای هر برنامه است.

بررسی سایر خصوصیات تلویزیون‌های جی پلاس:

امکان جابه جایی زمان

امکان ضبط برنامه‌ها بر روی حافظه خارجی

قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند

مجهز به بلوتوث

3. تلویزیون‌های اسنوا

به جرئت می‌توان گفت یکی از قدرتمندترین برندها در حوزه لوازم خانگی ایرانی، برند اسنوا است. اسنوا توانسته با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از قطعات باکیفیت، بادوام‌ترین تلویزیون‌های تولید داخل را وارد بازار کند.

بررسی کیفیت تصویر در تلویزیون‌های اسنوا:

اکثر تلویزیون‌های اسنوا دارای پنل IPS هستند که به کمک آن کاربر می‌تواند تلویزیون را از زوایای دلخواه و با کیفیت تصویر بالا، تماشا کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تلویزیون‌های اسنوا، کیفیت بالای تصویر تا حد 4K و درخشندگی و شفافیت تصاویر است.

بررسی کیفیت صدای تلویزیون‌های اسنوا:

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تلویزیون‌های اسنوا، کیفیت بالای صدا تا قدرت 30 وات است که می‌تواند کاربر را به وجد بیاورد.

بررسی سایر خصوصیات تلویزیون‌های اسنوا:

اتصال به وای‌فای

مجهز به پورت USB

دارای پورت HDMI

امکان اتصال تلفن هوشمند به کمک قابلیت Screen Mirroring

مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی

دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر

4. تلویزیون‌های دوو

یکی از رقبای سر سخت و محبوب اسنوا، برند دوو است. دوو یک شرکت بزرگ کره‌ای است که سابقه بسیار طولانی در زمینه تولید قطعات الکتریکی و لوازم خانگی دارد؛ اما در حال حاضر محصولات دوو ساخت ایران هستند و کیفیتی مشابه با محصولات خارجی دارند. دوو متنوع‌ترین تلویزیون‌های ال ای دی را با کیفیت‌های تصویری متفاوت HD، 4K و Full HD وارد بازار کرده است که این محصولات توانسته‌اند پس از ورود به بازار به فروش بالایی برسند.

بررسی کیفیت تصویر در تلویزیون‌های دوو:

بعضی تلویزیون‌های دوو دارای کیفیت تصویر فول اچ دی Full HD و برخی دیگر دارای کیفیت تصویر اولترا اچ دی Ultra HD هستند که این هردو مورد، می‌توانند باکیفیت‌ترین و شفاف‌ترین تصاویر را به کاربر ارائه کند.

بررسی سایر خصوصیات تلویزیون‌های دوو:

امکان اتصال به اینترنت

پشتیبانی از سیستم عامل اندروید

امکان اتصال تلویزیون به گوشی‌های هوشمند

مجهز به سینمای سه بعدی و چهار بعدی

سخن آخر

در این مقاله ما قصد داشتیم به معرفی بهترین برندهای تلویزیون موجود در بازار و ویژگی‌های آن بپردازیم تا شما بتوانید با اطلاعات بیشتری بهترین تلویزیون را خریداری کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً پیش از خرید تلویزیون به توقعاتی که از تلویزیون دارید و امکانات مورد نظرتان توجه داشته باشید و سپس آن را خریداری کنید.

پرسش‌های متداول

در بین برندهای داخلی کدام تلویزیون را بخریم؟

همان‌طور که در این مطلب گفتیم، تلویزیون ایرانی زیادی در بازار موجود هستند که هر کدام از کیفیت قابل قبول و خوبی برخوردارند و دارای امکانات و دوام بالایی هم هستند. شما می‌توانید با توجه به نیازها و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید و با خواندن این مطلب بهترین تلویزیون ایرانی را خریداری کنید.

آیا در زمان خرید تلویزیون باید به گارانتی توجه کنیم؟

یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد را ترغیب به خرید تلویزیون‌های ایرانی می‌کند، گارانتی دستگاه است. گارانتی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کیفی تلویزیون‌ها است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً در زمان خرید تلویزیون به آن توجه داشته باشید.

کدام تلویزیون را بخریم؟ ایرانی یا خارجی؟

در حال حاضر محصولاتی در بازار عرضه شده که قادر به رقابت با برندهای خارجی نیز هستند. با این حساب بستگی دارد کدام مدل تلویزیون را در نظر بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.