معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان


امیرمحمد جواهری زاده
نظرات 0
content-main-img
اگر به دنیال خرید گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان هستید با این مقاله همراه باشید تا با بهترین مدل‌ها در این بازه قیمتی آشنا شوید.

گوشی های سامسونگ همیشه از محبوبیت بالایی بین کاربران دارند و این شرکت کره‌ای توانسته با عرضه دستگاه‌های متنوع در بازه‌های قیمتی مختلف به فروش بالایی دست پیدا کند. گوشی‌های اقتصادی سامسونگ از قیمت مناسب و مشخصات فنی قابل‌قبولی برخوردارند و به همین دلیل کاربران بسیاری به دنبال خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان هستند.

لیست قیمت روز گوشی سامسونگ

تنوع بالای محصولات، نزدیک بودن قیمت و از همه شباهت در بازه قیمتی 1 تا 10 میلیون تومان، ممکن است انتخاب بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان را برای کاربران دشوار کند. در ادامه کالاتیک فهرستی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان را معرفی کرده‌ که توانایی پاسخ به نیاز طیف گسترده‌ای از کاربران را دارند. قیمت گوشی موبایل در فروشگاه اینترنتی کالاتیک.

فهرست بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

گوشی های سامسونگ در بازه قیمتی تا 10 میلیون تومان، تنوع بالایی دارند و در دسته محصولات میان رده و مقرون‌به‌صرفه قرار دارند؛ در واقع گوشی های میان رده سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌های این شرکت به حساب می‌آیند و از همین رو در ادامه به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان با کاربری‌های مختلف می‌پردازیم.

1. سامسونگ گلکسی A04 | بهترین گوشی ارزان سامسونگ

اولین دستگاهی که در فهرست بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان قرار می‌گیرد، گلکسی A04 نام دارد که در حال حاضر بهترین گوشی ارزان سامسونگ محسوب می‌شود. شرکت کره‌ای برای این دستگاه از متریال پلاستیکی استفاده کرده است که با توجه به برچسب قیمتی آن، نکته منفی به شمار نمی‌رود.

زبان طراحی این گوشی قیمت مناسب از سری گلکسی S23 پیروی می‌کند که امسال در تمامی محصولات این کمپانی کره‌ای دیده می‌شود؛ در واقع می‌توان گفت Galaxy A04 نسبت به بازه قیمتی که قرار دارد از طراحی و کیفیت ساخت مناسبی بهره می‌برد. سامسونگ برای گلکسی A04 به سراغ صفحه نمایشی 6.5 رفته است که از نظر ابعاد، محسوب می‌شود و کاربران به فضای بیشتری برای تماشای محتوا دسترسی دارند.

رزولوشن این صفحه نمایش +HD در نظر گرفته شده است که وضوح و خوانایی مناسبی را به ارمغان می‌آورد و برای کارهای روزمره و وبگردی کیفیت قابل قبولی دارد. در پشت Samsung Galaxy A04 می‌توان دو دوربین را مشاهده کرد که به‌صورت جزیره‌ای زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند و بیرون‌زدگی کمی دارند.

سامسونگ گلکسی A04

حسگر 50 مگاپیکسلی دوربین اصلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار در کنار حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی باعث می‌شود تا بتوانید لحظات زیبای خود با کیفیت مناسب به ثبت برسانید. همچنین حسگر 5 مگاپیکسل دوربین سلفی نیز توانایی ثبت عکس‌های قابل اشتراک گذاری در شبک‌های اجتماعی دارد که نکته مثبتی برای این دستگاه مقرون‌به‌صرفه به حساب می‌آيد.

گلکسی A04 به تراشه مدیاتک Helio P35 مجهز شده که شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 می‌شود؛ در واقع برخورداری از چنین سخت افزاری باعث می‌شود تا کاربران بتوانند کارهایی نظیر وب‌گردی، گشت و گذار داخل شبکه‌های اجتماعی و اجرای بازی‌های سبک را بدون مشکل انجام دهند.

در بخش حافظه نیز این دستگاه از ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و از کارت حافظه جانبی تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. از دیگر نکات مثبتی که ارزش خرید سامسونگ گلکسی A04 را افزایش می‌دهد می‌توانیم به سیستم عامل اندروید ۱۲، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با ماندگاری بالا و پشتیبانی از فناوری صدای فراگیر دالبی اشاره کرد.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی A04

2. سامسونگ گلکسی A25

اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان هستید، گوشی سامسونگ گلکسی A25 یکی از جدیدترین و بهترین گوشی‌های این فهرست است. این گوشی با طراحی زیبا و چشم‌نواز ابعادی برابر با 161 میلی‌متر در 76.5 میلی‌متر با ضخامت 8.3 میلی‌متر دارد و وزن آن 197 گرم است. طراحی گلکسی آ25، تا حدودی شبیه به گوشی‌های سری S23 سامسونگ، به‌خصوص گلکسی S23 FE است و این موضوع یکی از نقاط قوت این گوشی است.

صفحه‌نمایش Samsung Galaxy A25 با ابعاد 6.5 اینچ از نوع سوپر امولد است و کیفیت بسیار خوبی دارد. رزولوشن صفحه‌نمایش این گوشی 1080 در 2340 پیکسل است و از تراکم پیکسلی 396 پیکسل در هر اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. میزان روشنایی صفحه‌نمایش گلکسی A25 سامسونگ 1000 نیت است که باید بگوییم شدت روشنایی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل به راحتی می‌توانید زیر نور مستقیم خورشید با این گوشی کار کنید.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی A25

تراشه Exynos 1280 و پردازنده گرافیکی Mali-G68 مجموعه سخت‌افزاری گوشی Galaxy A25 سامسونگ را تشکیل می‌دهند. این تراشه قبلا هم در دیگر گوشی‌های این شرکت کره‌ای یعنی Galaxy A53 و Galaxy A33 به کار رفته بود. با این مجموعه سخت‌افزاری می‌توانید حتی بازی‌های مانند کالاف و پابجی را با تنظیمات گرفیکی متوسط بازی کنید. سامسونگ گلکسی A25 با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 روانه بازار شده است که قابلیت به‌روزرسانی هم دارد.

ماژول دوربین سه‌گانه گوشی سامسونگ مدل گلکسی A25 را سه سنسور 50، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل داده‌اند که سنسور اصلی، تصاویری با کیفیت مناسب ثبت می‌کند. دوربین سلفی هم با سنسور 13 مگاپیکسلی عملکرد مطلوب دارد و می‌توانید از آن برای تماس‌های ویدیویی یا ثبت تصاویر سلفی استفاده کنید.

سامسونگ برای گوشی موبایل Galaxy A25 5G باتری با ظرفیت 5000 میلی‌‌آمپر ساعت در نظر گرفته که از شارژ سریع با سیم 25 واتی هم پتشیبانی می‌کند. در مجموع گوشی A25 سامسونگ در بسیاری از بخش‌ها همچون نرخ نوسازی، میزان روشنایی، تراشه، باتری و حاشیه کم صفحه‌نمایش عملکرد بسیار خوبی دارد و به همین دلیل جزو بهترین گوشی های زیر ده میلیون تومان سامسونگ است که ارزش خرید بالایی دارد.

خرید گوشی سامسونگ Galaxy A25

3. سامسونگ گلکسی A04s

یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان را می‌توان Galaxy A04s معرفی کرد که ارزان ترین گوشی سامسونگ با 3 دوربین است. گلکسی A04s از طراحی مشابه دستگاه‌های بالارده سامسونگ بهره می‌برد و بدنه تمام پلاستیکی آن باعث افزایش دوام و استحکام بالا می‌شود. گلکسی a04 در ابعاد 164.7 میلی‌متری در 76.7 میلی‌متر با ضخامت 9.1 میلی‌متری ساخته شده و از وزن 195 گرمی برخوردار است که شاید برای برخی از کاربران نکته منفی به حساب آید.

صفحه نمایش این گوشی بزرگ، 6.5 اینچ از نوع PLS LCD است که وضوح در نظر گرفته شده برای آن به +HD می‌رسد. با این حال A04 سامسونگ از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند تا تمامی محتوای به نمایش آمده برای کاربران نرم و روان باشد. در بخش دوربین به سه دوربین مجهز شده است که شامل یک حسگر 50 مگاپیکسلی عریض و دو حسگر 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو و تشخیص می‌شود. برای تصاویر سلفی نیز حسگری 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که در شرایط نوری مناسب می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را به ثبت برساند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A04s

در بخش سخت افزار گلکسی A04s از تراشه اختصاصی سامسونگ یعنی Exynos 850 استفاده شده که لیتوگرافی ۸ نانومتری دارد؛ در واقع فرایند ساخت هشت نانومتری باعث می‌شود که در کنار کاهش میزان مصرف انرژی، قدرت پردازشی دستگاه افزایش پیدا کند. این تراشه یک پردازنده هشت هسته‌ای دارد که اجازه می‌دهد کاربران بدون مشکل کارهای سبک و نیمه سنگین خود را انجام دهند. همچنین وظیفه امور پردازش‌های گرافیکی را Mali-G52 برعهده دارد که از قدرت مناسبی برای کارهای گرافیکی برخوردار است.

64 گیگابایت حافظه داخلی در کنار 4 گیگابایت حافظه رم برای ذخیره‌سازی اطلاعات و کارهای مولتی تسکینگ در نظر گرفته شده است که از طریق کارت حافظه جانبی می‌توان این مقدار را یک ترابایت افزایش داد. نکات مثبت دیگر Galaxy A04s شامل سیستم عامل اندروید ۱۲ با قابلیت ارتقا به اندروید ۱۳، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی و برخورداری از حسگر اثر انگشت می‌شود که ارزش خرید Samsung Galaxy A04s را افزایش می‌دهد.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی A04s

4. سامسونگ گلکسی A14 | بهترین گوشی سامسونگ تا  5 میلیون تومان

اولین مدل اصلی از سری میان رده های سامسونگ، گلکسی A14 نام دارد که در حافظه‌های متنوعی قابل خریداری است؛ اما مدلی که قصد معرفی آن را داریم، نسخه 64 گیگابایتی به همراه 4 گیگابایت حافظه رم است که ارزش بسیار بالایی در مقایسه با رقبای خود دارد. متریال به‌کار رفته در این گوشی از جنس پلاستیک است، اما از کیفیت ساخت بالایی بهره می‌برد و به دست گرفتن آن حس گوشی ارزان را به کاربر منتقل نمی‌کند.

صفحه نمایش 6.6 اینچی Galaxy A14 از پنل PLS LCD استفاده می‌کند و می‌تواند محتوای به نمایش آمده را در هر ثانیه 90 بار به‌روزرسانی کند. رزولوشن +Full HD و تراکم 400 پیکسل در هر اینچ، منجر می‌شود تا A14 سامسونگ به گزینه مناسبی برای تماشای فیلم و سریال به حساب می‌آید. در پشت گوشی a14 سامسونگ می‌توان سه دوربین را مشاهده کرد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عریض، دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌شود. دوربین اصلی شرایط نوری مناسب می‌تواند عکس‌های بسیار با کیفیتی را به ثبت برساند و با حداکثر کیفیت Full HD نیز فیلمبرداری کند.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A14

برای گرفتن عکس‌های سلفی نیز حسگر 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که می‌تواند تصاویر مناسب برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی به ثبت برساند. در بخش سخت افزار نیز به لطف برخورداری از تراشه اگزینوس ۸۵۰ کاربران مشکلی در اجرای کارهای روزمره و سبک خود نخواهند داشت. گلکسی A14 از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان فضای ذخیره‌سازی را تا یک ترابایت افزایش داد.

از دیگر نکات که هنگام خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A14 به آن توجه داشته باشید، می‌توان به سیستم عامل اندروید ۱۳ با پشتیبانی ۴ ساله، برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با ماندگاری بالا اشاره کرد. اگر دنبال مواردی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ تا 5 میلیون تومان هستید، می‌توانید به مقاله بهترین گوشی سامسونگ تا 5 میلیون مراجعه کرده تا دستگاه مدنظرتان را پیدا کنید.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی A14

5. سامسونگ گلکسی A24 | بهترین گوشی سامسونگ تا ۷ میلیون تومان

یکی از بهترین گوشی های سامسونگ که می‌توانید تا 7 میلیون تومان خریداری کنید، سامسونگ گلکسی A24 نام دارد که از نظر طراحی بسیار به مدل گران قیمت خود یعنی گلکسی A34 شبیه است. گلکسی A24 در ابعاد 162.1 میلی‌متر در 77.6 میلی‌متر با ضخامت 8.3 میلی‌متر تولید شده است و از وزن مناسب 195 گرمی بهره می‌برد. گفتنی است که دستگاه به لطف برخورداری از ضخامت کم، به خوبی در دست قرار می‌گیرد و ارگونومی مطلوبی دارد. متریال این میان رده نیز پلاستیک است، اما تاثیر منفی در کیفیت ساخت آن نداشته و حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.

سامسونگ برای Galaxy A24 به سراغ پنل Super AMOLED رفته است که در کنار ابعاد ۶.۵ اینچی برای تماشای فیل و سریال مناسب محسوب می‌شود. همچنین از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند تا تجربه بصری دلنشینی برای کاربر رقم بخورد. A24 سامسونگ نیز مانند اکثر گوشی های ۲۰۲۳ این شرکت از سه دوربین بهره می‌برد که شامل دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عریض، دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. گفتنی است که دوربین سلفی نیز وضوح ۱۳ مگاپیکسلی دارد و می‌تواند عکس‌های بسیار باکیفیتی را به ثبت برساند. برخورداری از فوکوس خودکار تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال، فیلمبرداری Full HD با دوربین اصلی و سلفی از دیگر نکات مثبت دوربین های گلکسی A24 به حساب می‌آیند.

سامسونگ گلکسی A24

سامسونگ برای A24 از تراشه میان رده مدیاتک استفاده است که Helio G99 نام دارد که از فرایند ۶ نانومتری به تولید می‌رسد. این تراشه شامل یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 با دو هسته می‌شود که توانایی اجرای بازی‌های گرافیکی با تنظیمات متوسط را دارد و از پس کارهای نیمه سنگین و روتین بر می‌آید. از نظر حافظه گلکسی A24 مدل‌های مختلفی دارد که نسخه مورد بحث مربوط به مدل 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه رم است.

همچنین امکان افزایش حافظه داخلی نیز با استفاده از کارت حافظه میکرو نیز وجود دارد و این دستگاه می‌تواند تا یک ترابایت کارت حافظه پشتیبانی کند. اگر در خرید گلکسی A24 دچار تردید هستید، نکات مثبتی نظیر سیستم عامل اندروید ۱۳ با پشتیبانی از چهار ساله، فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و حسگر اثر انگشت جانبی را در نظر بگیرید تا به خرید آن ترغیب شوید.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی A24

6. سامسونگ گلکسی A34 | بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان که می‌توانید خریداری کنید و ارزش خرید بالایی دارد، بدون شک گلکسی A34 سامسونگ است. این دستگاه جایگزین قیمت مناسب‌تر سامسونگ گلکسی A54 به حساب می‌آید و در بسیاری از زمینه‌ها به یکدیگر شباهت دارند. گلکسی A34 از نظر ابعاد، بزرگ‌ترین گوشی سری A سامسونگ محسوب می‌شود. بدنه میان رده سامسونگ از جنس پلاستیک است، اما به‌دلیل کیفیت ساخت بالای خود، حس بسیار خوبی را کاربران منتقل می‌کند. همچنین یکی از نکات برجسته A34 را می‌توان برخورداری از استاندارد IP67 دانست که اجازه می‌دهد این دستگاه تا عمق یک متر به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد.

در بخش صفحه نمایش نیز سامسونگ از پنل 6.6 اینچ Super AMOLED استفاده کرده است که به‌لطف برخورداری از رزولوشن +Full HD کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد. نرخ نوسازی این صفحه نمایش 120 هرتز در نظر گرفته شده و نسبت به نسل قبلی خود نمایشگر روشن‌تر و شفاف‌تری دارد. همچنین غول فناوری کره‌ای از محافظ گوریلا گلس 5 برای محافظت هرچه بهتر از این صفحه نمایش استفاده کرده است که استحکام قابل قبولی در برابر ضربه و خط و خش دارد.

گلکسی A34 از سه دوربین استفاده می‌کند که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین 8 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین 5 مگاپیکسل با لنز ماکرو می‌شود. برای عکاسی سلفی نیز حسگری 13 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که می‌تواند ویدیوهایی با حداکثر کیفیت 4K نیز ضبط کند. دوربین اصلی این گوشی در شرایط نوری مناسب توانایی خوبی در ثبت عکس‌های باکیفیت دارد و می‌تواند به تمامی نیازهای کاربران پاسخ دهد.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A34

تراشه به‌کار رفته Samsung Galaxy A34 از شرکت مدیاتک است. تراشه 6 نانومتری دایمنسیتی 1080 وظیفه امور پردازشی این گوشی را بر عهده دارد. پردازنده هشت هسته‌ای این گوشی قدرت کافی برای به انجام رساندن تمامی دستورهای کاربران را دارد و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 نیز اجازه می‌دهد بازی‌های گرافیکی اندرویدی با تنظیمات مطلوب اجرا شوند. همچنین سامسونگ گلکسی A34 را می‌توانید در حافظه 128 گیگابایت به همراه 8 گیگابایت حافظه رم خریداری کنید.

لازم به ذکر است که با استفاده از کارت حافظه جانبی می‌توانید فضای ذخیره‌سازی خود را تا یک ترابایت افزایش دهید. از دیگر نکات مثبت که باعث می‌شود خرید Galaxy A34 را پیشنهاد کنیم می‌توان به برخورداری از سیستم عامل اندروید ۱۳ با پشتیبانی پنج ساله، پشتیبانی از شبکه 5G، اسپیکرهای استریو دوگانه، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

خرید گوشی سامسونگ گلکسی A34

سخن آخر

انتخاب بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان می‌تواند به علت نزدیک بودن قیمت‌ مدل‌ها و تنوع محصولات سخت باشد؛ از همین‌رو سعی کردیم در راهنمای خرید گوشی های سامسونگ زیر 10 میلیون تومان دستگاه‌هایی را معرفی کنیم تا به اکثر نیازهای کاربران پاسخ دهد. به‌نظر شما بهترین گوشی سامسونگ در بازه قیمتی 1 تا 10 میلیون تومان کدام است؟

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی ارزان قیمت سامسونگ چیست؟

یکی از بهترین گوشی های قیمت مناسب سامسونگ که می‌توانید خریداری کنید، گلکسی A04 با ظرفیت 64/4 گیگابایت است که با توجه به برچسب قیمتی خود ارزش خرید بالایی دارد.

بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ تا 10 میلیون تومان چیست؟

سامسونگ گلکسی A34 به علت برخورداری از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1080 توانایی اجرای بازی‌های گرافیکی با تنظیمات مطلوب را دارد.

آیا گوشی گلکسی A14 ضد آب است؟

خیر. گلکسی A14 به دلیل عدم برخورداری از استاندارد IP در برابر پاشش و غوطه‌ور شدن داخل آب مقاوم نیست و در صورت تماس با آب، صدماتی به آن وارد می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.