بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون تومان


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
در راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا هشت میلیون تومان بهترین گوشی های اقتصادی این کمپانی را گردآوری و معرفی کرده‌ایم!

هر ساله کمپانی سامسونگ برای طیف وسیعی از مردم با بودجه‌های متفاوت، گوشی موبایل با کیفیت تولید می‌کند. این کمپانی مدتی است سعی دارد در کنار سخت‌فزار مناسب، ظاهر گوشی‌های اقتصادی خود را هم با ترند روز گوشی‌های میان رده پریمیوم این کمپانی همراه کند. این تلاش تا حدی موثر بوده است که برای چند سال پیاپی گوشی های اقتصادی سامسونگ پس از مدل‌های مختلف گوشی آیفون، به‌عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی های جهان شناخته می‌شوند. ما نیز در این مقاله سعی داریم به معرفی گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون بپردازیم، پس با کالاتیک همراه باشید!

قیمت گوشی سامسونگ

معرفی گوشی های تا 8 میلیون سامسونگ

یکی از دشوارترین انتخاب‌های کاربران برای خرید گوشی موبایل بازه قیمتی اقتصادی است؛ چرا که کمپانی‌های سازنده گوشی آن‌چنان که باید وقت و توجه کافی صرف تولید گوشی های اقتصادی خود نمی‌کنند. اما کمپانی سامسونگ از این قاعده مستثنی است و به‌جرئت می‌توان گفت بهترین گوشی های اقتصادی را سامسونگ تولید می‌کند. در ادامه برای سهولت خرید گوشی موبایل کاربران عزیز بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم.

گوشی موبایل Galaxy A15 4G

گلکسی A15 4G بی‌شک بهترین گوشی سامسونگ تا هشت میلیون تومان است. این گوشی علاوه‌بر ظاهر جذاب و طراحی زیبا ویژگی‌های درخور توجهی دارد. بدنه سامسونگ A15 از پنل پشتی تا فریم گوشی تماما جنسی از پلاستیک دارد. با توجه به کاهش سایز بدنه دستگاه و انحنایی که در فریم سمت راستی برای قرارگیری جزیره کلیدها ایجاد شده، این گوشی خوش‌دست احساس می‌شود. در بازه قیمتی اقتصادی تراشه MediaTek Helio G99 را می‌توان یکی از بهترین تراشه موجود برای انتخاب بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان دانست؛ همان تراشه‌ای که سامسونگ برای گلکسی A15 در نظر گرفته است.

صفحه نمایش 6.5 اینچی گوشی اقتصادی سامسونگ حدود 84.3 درصد از پنل جلویی را تشکیل می‌دهد و 15.7 درصد دیگر توسط حاشیه اشغال شده است. با اینکه حاشیه‌های صفحه نمایش در نگاه اول ممکن است کمی توی ذوق بزند، اما باید بدانید چه در این بازه قیمتی و حتی بالاتر حاشیه‌های زیاد صفحه نمایش از ویژگی‌های بارز اکثر گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود. همچنین، برخورداری از صفحه‌نمایش Super AMOLED، نرخ نوسازی 90 هرتزی و قدرت نسبتا قابل قبول تراشه در بازه قیمتی 8 میلیون تومان، گلکسی A15 را به یکی از بهترین گوشی های گیمینگ ارزان تبدیل می‌کند.

گوشی موبایل گلکسی A15 4G

عملکرد پکیج دوربین سه‌گانه این گوشی به‌گونه‌ایست که می‌توانید روی عکس‌های آن حساب باز کنید. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین 5 مگاپیکسلی اولترا واید و همچنین دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو همراه با سلفی 13 مگاپیکسلی به‌کار رفته در این گوشی، عکس‌های نسبتا راضی‌کننده‌ای را ثبت می‌کنند. سامسونگ A15 با حافظه 128 و 256 گیگابایت و رم 8، 6 و 4 گیگابایت عرضه شده است. میزان حافظه داخلی دستگاه را می‌توان با استفاده از اسلات تعبیه شده حافظه تا یک ترابایت افزایش داد، البته به‌دلیل جایگاه مشترک سیم‌کارت و کارت حافظه بین استفاده از این دو، باید یک مورد را انتخاب کنید.

در نهایت، این گوشی برای تامین انرژی قطعات خود از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که مطابق معمول با آداپتور 25 واتی شارژ می‌شود. برای گلکسی A15 حداکثر 15 ساعت ماندگاری شارژ گزارش شده است که بدین ترتیب آن را به یکی از بهترین گوشی های 2023 از نظر باتری بدل می‌کند. در نهایت با توجه به بررسی گلکسی A15، می‌توانیم بگوییم این گوشی نه تنها بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان است بلکه می‌توان آن را یکی از بهترین گوشی های اقتصادی در نظر گرفت.

گوشی موبایل Galaxy A05s

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان را دارید، گوشی A05s یکی از گزینه‌های پیش روی شماست. پنل پشتی و فریم این گوشی از پلاستیک ساخته شده است؛ ابعاد نسبتا بزرگ بدنه و فریم پلاستیکی با لبه‌های گرد گوشی A05s نشان از پیروی از ترند سال 2023 سامسونگ دارد. صفحه نمایش 6.7 اینچی این دستگاه از نوع PLS LCD است و با اینکه به پای پنل‌های AMOLED نمی‌رسد اما کماکان از کیفیت مناسبی برخوردار است. رزولوشن +FHD موجب شده تا در صفحه نمایش گلکسی A05s تصاویر با کیفیت نشان داده شده و با استفاده از نرخ نوسازی 90 هرتزی انیمیشن‌های رابط کاربری به‌خوبی پرسرعت و روان اجرا شود.

گوشی موبایل Galaxy A05s

سامسونگ برای A05s تراشه اسنپدراگون 680 را در نظر گرفته که با عملکرد مناسب پردازنده هشت هسته‌ای خود برای امور روزمره گزینه‌ای منطقی به حساب می‌آید. این گوشی نیز از یک پکیج دوربین واید، ماکرو و تشخیص عمق بهره می‌برد که به ترتیب با حسگرهای 50، 2 و 2 مگاپیکسلی همراه شده است.انرژی مورد نیاز A05s از یک باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود و کمی بیش از یک روز ماندگاری شارژ دارد. همچنین آداپتور با توان 25 وات در مدت زمان یک ساعت و 26 دقیقه باتری گوشی A05s را از صفر تا صد درصد شارژ می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید:
بهترین گوشی سامسونگ تا 12 میلیون

گوشی موبایل A05

گوشی گلکسی A05 با بدنه کاملا پلاستیکی حدود 195 گرم وزن دارد که نسبتا سبک محسوب می‌شود. همچنین، اقتصادی‌ترین گوشی سامسونگ از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع PLS LCD ساخته شده که کیفیت آن به 720 در 1600 پیکسل (+HD) می‌رسد.
گوشی A05 با تراشه MediaTek Helio G85 عرضه شده که حدود 4 سال از زمان تولید آن می‌گذرد. این تراشه با معماری 12 نانومتری گرچه در زمان عرضه بهترین عملکرد و کارایی را داشت اما اکنون و در سال 2024 تنها از قدرت آن برای امور روزمره و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی می‌توان استفاده کرد.

گوشی موبایل Galaxy A05

مطابق معمول، سامسونگ در Galaxy A05 از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده که با یک روز شارژدهی در امور روزمره عملکرد آن مناسب در نظر گرفته می‌شود. حدود یک ساعت و پنجاه دقیقه طول می‌کشد تا باتری گوشی A05 با آداپتور شارژ 25 واتی از صفر تا 100 درصد شارژ شود. بد نیست بدانید، مطابق با روالی که کمپانی سامسونگ برای گوشی‌های خود در نظر گرفته، در جعبه این محصول اقتصادی نیز آداپتور شارژر حذف شده و جداگانه به فروش می‌رسد.

گوشی گلکسی M15 5G

گوشی موبایل گلکسی M15 یکی از بهترین انتخاب‌‌ها برای خرید گوشی ارزان سامسونگ به حساب می‌آید. این گوشی جدیدالورود با مشخصاتی مشابه گوشی Galaxy A15 5G اما با باتری قوی‌تر، برای بازار هند تولید شده است. گوشی M15 5G با وزن 217 گرمی از گوشی‌هایی که تاکنون در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان معرفی کرده‌ایم، وزن بیشتری دارد. این موضوع از بیشتر شدن ظرفیت باتری این گوشی تا 6000 میلی‌آمپر ساعت نشئت می‌گیرد. اصرار سامسونگ بر تامین انرژی 25 واتی باتری گوشی‌های خود در گلکسی M15 نیز مشهود است.

گوشی موبایل Galalxy M15 5G

صفحه نمایش 6.5 اینچی گلکسی M15 از نوع سوپر امولد و با رزولوشن +FHD است که با تراکم 393 پیکسل در هر اینچ در این گوشی خبر از کیفیت و جزئیات بالای تصاویر و محتوای در حال نمایش می‌دهد. نسخه 5G تراشه اقتصادی هلیو G99 با نام +Dimensity 6100 برای گوشی جدید سامسونگ در نظر گرفته شده که قدرت کافی برای پردازش بازی‌های سبک و امور روزمره را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در مجموع اگر قصد دارید نسخه جدیدتری نسبت به گلکسی A15 سامسون (البته نسخه 5G)، عرضه شده در سال 2023 خریداری کنید، گوشی M15 5G کمپانی کره‌ای یکی از بهترین گزینه ها به حساب می‌آید.
 

سخن پایانی

با افزایش نرخ دلار، افزایش تعرفه واردات گوشی‌ های زیر 150 دلار و همچنین حذف ارز نیمایی برای این گوشی ها شاهد جهش ناگهانی قیمت گوشی های اقتصادی در کشور هستیم. به‌عنوان مثال، تا چند ماه گذشته گزینه‌های بیشتری از برندهای مختلف به عنوان بهترین گوشی تا 8 میلیون تومان در سبد خریداران قرار می‌گرفت. اما اکنون دایره انتخاب  بسیار محدودتر شده است. در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان سعی کردیم بهترین گزینه‌ها را برایتان گردآوری کنیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.