بهترین گوشی سامسونگ تا 12 میلیون تومان


غزاله لواسانی
نظرات 0
content-main-img
اگر می‌خواهید تا رنج ۱۲ میلیون تومان یک گوشی مناسب و کاربردی از برند سامسونگ خریداری کنید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

اگر در بازار تلفن همراه به بازه‌های قیمتی مختلف نگاهی بیاندازیم، بی‌شک نمایندگان سامسونگ خوش می‌درخشند. طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، آپدیت‌های نرم‌افزاری منظم و بهبود مستمر رابط کاربری One UI، همگی جزو ویژگی‌هایی است که کاربران را به خرید گوشی سامسونگ ترغیب می‌کند.

در ادامه این مطلب از کالاتیک قصد داریم به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون تومان بپردازیم. اگر بودجه محدودتری برای خرید گوشی کنار گذاشته‌اید، مطالعه مطلب بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان را به شما توصیه می‌کنیم!

بهترین مدل های گوشی سامسونگ زیر 12 میلیون

قبل از اینکه به معرفی بهترین گوشی های سامسونگ در این بازه قیمتی بپردازیم، باید بگوییم به‌طور کلی افزایش ناگهانی قیمت‌ها، خرید گوشی اقتصادی را با دشواری مواجه و بیش از پیش دایره انتخاب را برای کاربران محدودتر کرده است. با این حال در ادامه تلاش نموده‌ایم تا بهترین گزینه‌هایی را که برای خرید گوشی سامسونگ تا 12 میلیون تومان در پیش رو دارید، به شما معرفی کنیم.

گوشی موبایل Galaxy A25

گوشی موبایل گلکسی A25 را که اواخر سال 2023 عرضه شده است، می‌توان بهترین گوشی سامسونگ تا 12 میلیون تومان لقب داد. گلکسی A25 با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت و رم با ظرفیت‌ 4، 6 و 8 گیگابایت راهی بازار شده است که در حال حاضر، در این بازه قیمتی حافظه داخلی 128 گیگابایت به همراه 6 گیگابایت رم این دستگاه قابل خریداری است.

این گوشی اقتصادیِ 197 گرمی، 161 میلی‌متر طول و 76.5 میلی‌متر عرض دارد و ضخامت آن به 8.3 میلی‌متر می‌رسد. بدنه Galaxy A25 از پنل پشتی گرفته تا فریم آن از پلاستیک ساخته شده و از جدیدترین ترند طراحی سامسونگ یعنی بدنه و فریم تخت به همراه برآمدگی جزیره کلیدها در فریم سمت راست بهره‌مند است.

گوشی موبایل Galaxy A25

سامسونگ برای گلکسی A25 با توجه به عملکرد قابل قبول و مناسب تراشه اگزینوس 1280 که تا پیش از این در برخی از گوشی های میان رده سال‌های پیش کمپانی کره‌ای دیده بودیم، نیز از همین تراشه استفاده کرده است. با بهره‌مندی از قدرت پردازشی اگزینوس 1280، این میان رده اقتصادی از خود عملکرد مناسبی در امور روزمره و بازی‌های سبک نشان می‌دهد.

صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی از نوع سوپر امولد است که با کیفیت +FHD و نرخ نوسازی آن 120 هرتز عرضه شده است. با توجه به ویژگی‌های ذکر شده اگر حاشیه‌های صفحه نمایش را در نظر نگیریم، گلکسی A25 را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌ها از نظر صفحه‌ نمایش ارزیابی کرد.

در پنل پشتی Galaxy A25 سامسونگ سه دوربین وجود دارد که عبارتند از: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو. دوربین سلفی با حسگر 13 مگاپیکسلی نیز به‌صورت ناچ قطره‌ای شکل در پنل جلویی قرار گرفته است. در مجموع می‌توان گفت عکس‌های ثبت شده با دوربین‌های سامسونگ A25 کنتراست و دقت رنگ بالایی دارد و محدوده دینامیکی در آن وسیع است.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده در این گوشی در استفاده‌های نیمه‌سنگین تا یک روز شارژدهی دارد و با پشتیبانی از شارژ 25 وات طی 90 دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ می‌شود.

طراحی زیبا، بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید 14، رابط کاربری روان و کیفیت نسبتا خوب تصاویر ثبت شده با دوربین های این گوشی، عمر باتری قابل قبول، A25 سامسونگ را به بهترین گوشی سامسونگ تا 12 میلیون تومان تبدیل می‌کند.

این مطلب را هم بخوانید:
بهترین گوشی تا 12 میلیون تومان

گوشی موبایل Galaxy A15

گوشی موبایل Galaxy A15 با حافظه و رم 256/8 گیگابایت را می‌توان یکی از گزینه‌های خرید گوشی سامسونگ تا 12 میلیون تومان در نظر گرفت.

صفحه نمایش سوپر امولد 6.5 اینچی این گوشی، 90 هرتزی است و به‌همین دلیل انیمیشن‌های رابط کاربری در آن روان و با سرعت مناسبی اجرا می‌شود. رزولوشن +FHD و تراکم 396 پیکسل در هر اینچ این صفحه نمایش موجب شده تا تصاویر با جزئیات بالایی نمایش داده شوند.

گوشی موبایل Galaxy A15

تراشه مدیاتک هلیو G99 که یکی از بهترین تراشه‌های اقتصادی به‌شمار می‌رود، در این گوشی به کار رفته است که گرچه قدرت کمتری نسبت به Exynos 1280 گلکسی A25 ارائه می‌دهد، اما در اموری نظیر وب‌گردی و بازی‌های سبک عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد.

مانند اکثر گوشی‌ها، در پنل پشتی این گوشی سه دوربین وجود دارد؛ یک دوربین عریض با حسگر 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و ماکروی 2 مگاپیکسلی همراه با سلفی 13 مگاپیکسلی پکیج دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهند. جدای از دوربین ماکرو، عکس های ثبت شده با دیگر دوربین‌های گلکسی A25 از کیفیت نسبتا خوب و راضی‌کننده‌ای برخوردارند.

سامسونگ برای تامین انرژی قطعات این دستگاه مطابق معمول از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی کمک گرفته که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی موبایل Galaxy F15

گوشی موبایل گلکسی F15 یکی از گزینه‌های خرید گوشی سامسونگ تا 12 میلیون تومان است که می‌توانید در سبد خرید خود داشته باشید. این گوشی با صفحه نمایش 6.6 اینچی از نوع سوپر امولد با رفرش‌ریت 90 هرتزی است که با کیفیت +FHD عرضه شده است. تراشه اقتصادی +Dimensity 6100 تعبیه شده در این دستگاه قدرت نسبتا مناسبی برای پردازش امور روزمره و بازی‌های سبک به آن می‌دهد. این گوشی تنها با حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 4، 6، 8 گیگابایت عرضه شده است. البته میزان حافظه داخلی این گوشی را با اسلات کارت حافظه، (مشترک با سیم کارت دوم) می‌توان افزایش داد.

گوشی موبایل Galaxy F15

مانند دیگر گوشی های اقتصادی سامسونگ، گلکسی F15 از دوربین سه گانه با حسگرهای 50 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است. همچنین، در پنل جلویی دوربین سلفی با حسگر 13 مگاپیکسلی در یک ناچ قطره‌ای قرار دارد. نقطه قوت این گوشی برخورداری از باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی است که با توان 25 وات شارژ می‌شود.

سخن پایانی

بازار گوشی های اقتصادی چندی است که روزهای ملتهبی را سپری می‌کند؛ افزایش قیمت‌ها باعث شده برخی مدل‌ها که تا چندی پیش با صرف بودجه حدود 10 میلیون تومان قابل خریداری بودند، حدود دو الی سه میلیون گران‌تر شوند. بنابراین دو راه را به شما توصیه می‌کنیم؛ اولین و بهترین راه این است که در صورت امکان بودجه خود را کمی افزایش داده تا بتوانید از میان بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان خرید خود را انجام دهید. در صورتی که این مورد برای شما ناممکن باشد توصیه می‌کنیم که با صرف زمان بیشتر و پرسش از افراد مطلع و منابع معتبر شناخت کافی از گوشی های سامسونگ در بازه قیمتی 12 میلیون تومان به دست آورید تا از میان گزینه‌های موجود در این بازه قیمتی بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید.

پرسش‌های متداول

بهترین گوشی سامسونگ تا 12 میلیون تومان کدام است؟

در این بازه قیمتی، گلکسی A25 بهترین انتخاب برای خرید محسوب می‌شود.

آیا سری F گوشی های سامسونگ در کشور هند تولید می‌شود؟

بله؛ سری F به طور اختصاصی در هند ساخته می‌شود.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.