بهترین پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله به معرفی 10 مدل از بهترین پاوربانک‌های 20000 میلی‌آمپر ساعتی می‌پردازیم تا برترین پاوربانک‌ها را باهم مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

این روزها پاوربانک به یکی از لوازم جانبی ضروری برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. پاوربانک محصولی کاربردی به شمار می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید هرجایی که هستید، دستگاه‌های خود را شارژ کنید و دیگر نگران خاموش شدن آن‌ها نباشید.

قیمت انواع پاوربانک

قطعا شما هم دلتان نمی‌خواهد وقتی بیرون از منزل یا محل کار هستید با باتری کم یا موبایل خاموش مواجه شوید؛ به همین دلیل است که ضرورت خرید پاوربانک حس می‌شود. اگر به دنبال خرید بهترین پاوربانک های 20000 میلی آمپری برای دستگاه‌های الکترونیکی خود هستید، ما گزینه‌های متعددی را بررسی کرده‌ایم تا شما بهترین پاوربانک متناسب با نیاز خود را پیدا کنید. اگر می‌خواهید پاوربانک تا 500 هزار تومان خریداری کنید، می‌توانید مقاله راهنمای خرید پاوربانک تا 500 هزار تومان را مطالعه کنید.

فهرست بهترین پاوربانک های 20000 میلی آمپری ساعت

در دنیای امروز، داشتن یک پاور بانک با کیفیت بسیار مهم است و ما با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند ظرفیت باتری، سرعت شارژ، کیفیت ساخت و ارزش کلی برای خرید پاوربانک‌هایی 20000 میلی‌آمپر ساعتی را به شما پیشنهاد کرده‌ایم. در ادامه بهترین پاوربانک‌های 20000 میلی‌آمپر را بررسی کرده‌ایم تا بهترین انتخاب را در این ظرفیت داشته باشید. 

  1. پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

این پاوربانک یکی از وسایل جانبی کاربردی است که با خرید آن دیگر نگران تمام شدن باتری وسایل الکترونیکی خود نیستید. Xiaomi Redmi PB200LZM 20000 mAh دو درگاه USB دارد و از انواع پروتکل‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. پاوربانک 20000 میلی‌آمپر شیائومی می‌تواند به طور همزمان دو دستگاه را شارژ کند و شارژ ورودی متناسب با هر دستگاه را در نظر می‌گیرد. این محصول سبک و قابل‌حمل است و به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید.

Xiaomi Redmi PB200LZM 20000 mAh

پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت نسخه گلوبال، از پورت خروجی دوگانه USB_A و پورت ورودی دوگانه USB-C و MicroUSB برخوردار است. این پاوربانک دو درگاه ورودی MicroUSB - TypeC برای شارژ دارد و با تمامی گجت‌های هوشمند شما سازگار است.

  • نقاط قوت: قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت همزمان، دارای دو درگاه ورودی microUSB و USB-C، قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ، شدت جریان، ولتاژ، دارای کابل USB، دارای قابلیت شارژ سریع 18 وات
  • نقاط ضعف: -

خرید پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

2. پاوربانک INIU Portable Charger 20000mAh

پاوربانک INIU محصولی قابل‌اعتماد و قدرتمند است که می‌تواند دستگاه‌های شما را در حال حرکت به‌سرعت شارژ کند. با ظرفیت باتری 20000 میلی‌آمپر ساعتی و فناوری PD 3.0+QC 4.0، می‌تواند تنها در 30 دقیقه گوشی شما را تا 50 درصد شارژ کند. صفحه‌نمایش LED میزان قدرت باقیمانده را نشان می‌دهد و باعث می‌شود تا راحت‌تر به اعداد دسترسی داشته باشید.

واپربانک iniu portable charger 20000mah

پاوربانک INIU Portable Charger 20000mAh با تعداد زیادی از دستگاه‌ها از جمله آیفون، سامسونگ، گوگل و تبلت‌ها سازگار است. اندازه جمع و جور و طراحی شیک آن، جابه‌جایی این پاوربانک را آسان کرده است. همچنین این پاوربانک یک چراغ‌قوه دارد که می‌توانید در مواقع اضطراری یا فعالیت‌های خارج از خانه از آن استفاده کنید. 

  • نقاط قوت: شارژ سریع، سازگاری با بسیاری از دستگاه‌ها
  • نقاط ضعف: وزن نسبتا بالا نسبت به باقی مدل‌ها

3. پاوربانک Anker Portable Charger 20,000mAh

پاوربانک قابل حمل Anker یکی از بهترین پاوربانک‌های 20000 میلی‌آمپر ساعتی این فهرست است. با بسته باتری 20K و فناوری PowerIQ، می‌تواند آیفون 15 ،15 پلاس، 15 پرو، 15 پرو مکس، سری آیفون 14،13،12 یا سامسونگ گلکسی شما را سریع و کارآمد شارژ کند. پورت USB-C برای شارژ خود پاوربانک عالی است و ظاهر محصول هم طراحی شیک و بادوامی دارد.

پاوربانک Anker Portable Charger 20000mAh

چه در حال مسافرت باشید، چه در حال رفت و آمد به خارج از منزل، پاوربانک Anker Portable Charger 20,000mAh راهی مطمئن و راحت برای شارژ نگه داشتن دستگاه‌های شماست.

  • نقاط قوت: باتری 20K با ظرفیت بالا، پشتیبانی از فناوری PowerIQ برای شارژ سریع، شارژ مجدد USB-C برای راحتی بیشتر
  • نقاط ضعف: دارای ظاهری نسبتا بزرگ برای حمل

4. پاوربانک Durecopow Solar Charger 20000mAh Red

شارژر خورشیدی Durecopow یک پاوربانک قابل حمل 20000 میلی آمپر ساعتی است که برای استفاده در فضای باز مناسب است. طراحی ضدآب و دو درگاه USB این پاوربانک را برای سفرهای کمپینگ، پیاده‌روی و دیگر ماجراجویی‌ها به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل کرده است.

پاوربانک durecopow solar charger 20000mah

چراغ های LED داخلی و قطب‌نما از دیگر ویژگی‌های پاور بانک Durecopow Solar Charger 20000mAh Red هستند. شارژر خورشیدی Durecopow با ظرفیت بالا و طراحی بادوام خود یک منبع انرژی مطمئن برای رفع نیازهای شما در فضای باز است.

  • نقاط قوت: ظرفیت بالا، ضد آب، دو پورت USB
  • منفی: وزن نسبتا بالا

5. پاوربانک Baseus Power Bank 65W 20000mAh Portable Charger

اگر به دنبال خرید پاوربانک هستید، پاوربانک بیسوس گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید. این شارژر قابل حمل با توان خروجی 65 وات و ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند به سرعت  لپ تاپ، آی پد، آیفون، سامسونگ و حتی استیم دک (Steam Deck) و سوییچ (Switch) شما را شارژ کند. این پاوربانک مجهز به چهار پورت USB-C PD3.0، است که می‌تواند تا چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ کند.

Baseus Power Bank 65W 20000mAh

طراحی شیک و وزن سبک آن قابلیت حمل آن را آسان کرده و رنگ آبی آن ظاهری جذاب به آن بخشیده است. فارغ از اینکه دانشجو هستید، مسافر یا به هر کار و حرفه‌ای مشغول هستید، پاور بانک Baseus یک گزینه قابل اعتماد و راحت برای خرید پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی است.

  • نقاط قوت: شارژ سریع، ظرفیت زیاد، 4 پورت PD3.0
  • نقاط ضعف: وزن نسبتا سنگین

6. پاوربانک Anker Portable Charger 20K

پاوربانک Anker Portable Charger 20K و 2 پورت، می‌تواند به سرعت آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو، 15 پرومکس، سری آیفون  13،12، 14، سامسونگ گلکسی و دستگاه‌های دیگر را شارژ کند. با شارژ پرسرعت 15 واتی، نیازی نیست برای شارژ کامل منتظر بمانید. اندازه جمع و جور این پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی حمل آن را در کیف یا جیب آسان می‌کند و طراحی مشکی براق آن شیک و مدرن است.

anker portable charger 20k

  • نقاط قوت: شارژ با سرعت بالا، ظرفیت باتری زیاد، سازگار با دستگاه‌های مختلف
  • نقاط ضعف: ممکن است کمی سنگین باشد.

7. پاوربانک AsperX Portable Charger Power Bank 20000mAh

 AsperX Portable Charger Power Bank 20000mAh پاوربانکی قدرتمند و فوق‌العاده جمع‌وجور است که گزینه‌ای مناسب برای خرید پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی است. با شارژ سریع 5 ولت 3 آمپر و دو درگاه USB-A، می‌توانید آیفون، سامسونگ و دستگا‌ه‌های اندروید خود را سریع‌تر و کارآمدتر شارژ کنید. علاوه بر این، پورت ورودی و خروجی USB-C امکان شارژ سریع‌تر را فراهم می‌کند و شارژ مجدد پاوربانک را در صورت نیاز آسان می‌کند. این پاوربانک برای مسافرت یا استفاده روزمره مناسب است و طراحی مشکی و براق آن جذابیت ویژه‌ای دارد.

AsperX Portable Charger Power Bank 20000mAh

  • نقاط قوت: شارژ سریع، دو پورت USB، ظرفیت زیاد
  • نقاط منفی: اندازه نسبتا بزرگ

8. پاور بانک LILIO Portable Charger, 20000mAh

پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی LLIO با قابلیت شارژ سریع 20 واتی تضمین می‌کند که دستگاه‌های شما همیشه شارژ و آماده کار هستند. صفحه نمایش دیجیتال به شما امکان می‌دهد تا به راحتی سطح باتری را کنترل کنید و درگاه‌های USB-C و USB-A به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه‌های مختلفی از جمله iPhone 14/13، Samsung، Pixel، AirPods و غیره را شارژ کنید.

LILIO Portable Charger

طراحی جمع و جور و وزن سبک آن قابلیت حمل آسان را دارد و به شما این امکان را می‌دهد که هرکجا که می‌روید این پاوربانک هم همراه خود داشته باشید. با پاوربانک LILIO با دردسرهای عمر کم باتری خداحافظی کنید.

  • نقاط مثبت: ظرفیت زیاد 20000 میلی‌آمپر ساعت، شارژ سریع، خروجی دوگانه USB-C/USB-A
  • نقاط منفی: طراحی نسبتا حجیم بدنه

9- پاوربانک FOCHEW Portable Charger 2-Pack 20000mAh

پاوربانک FOCHEW با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت و دو خروجی USB، می‌تواند به سرعت چندین بار دستگاه‌های شما را قبل از نیاز به شارژ مجدد شارژ کند. طراحی فوق‌العاده باریک این محصول حمل آن را در جیب یا کیف شما آسان می‌کند و با انواع دستگاه‌ها از جمله آیفون، سامسونگ و تبلت سازگار است. به علاوه، ظاهر آن هم از طراحی جذابی برخوردار است.

FOCHEW Portable Charger 2 Pack 20000 mAh

  • نقاط مثبت: دو خروجی USB، ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت، باریک و قابلیت حمل آسان
  • نقاط منفی: ممکن است با همه دستگاه‌ها کار نکند.

10- پاوربانک Silicon Power QS55 20000 mAh

این پاور بانک یکی از بهترین پاوربانک‌های 20000 میلی‌آمپر ساعت است که با وزن مناسب و اندازه‌ای جمع‌وجور در بازار به فروش می‌رسد. این محصول بدنه‌ای پلاستیکی با طراحی مات دارد که نمایشگر LCD هم برای نشان دادن مقدار شارژ باقی‌مانده بر روی آن تعبیه شده است. این پاوربانک با ظرفیت بالا و اندازه‌ای مناسب محصولی کاربردی است که می‌توانید به راحتی آن را همه‌جا با خود حمل کنید. پاوربانک Silicon Power QS55 20000 mAh شش درگاه مختلف دارد که شامل سه پورت ورودی تایپ سی، میکرو USB و لایتنینگ است. 

Silicon Power QS55 20000 mAh

چهار پورت خروجی شامل دو عدد USB معمولی، یک عدد USB با قابلیت QC و فست شارژ و یک عدد تایپ سی است که به خاطر PD بودن می‌توان به عنوان پورت ورودی و خروجی از آن استفاده کرد. توان خروجی این پاور بانک 18 وات و توان کلی آن 22.5 وات است که می‌تواند هنگام شارژ همزمان بین ۴ دستگاه تقسیم شود.

  • نقاط مثبت: سازگار با تبلت، موبایل، ساعت هوشمند، ایربادز، قابلیت شارژ سریع، حمل آسان
  • نقاط منفی: -

سخن پایانی

با پیشرفت فناوری، اکنون پاوربانک‌ها می‌توانند دستگاه‌ها را سریع‌تر و کارآمدتر از قبل شارژ کنند. چه به دنبال طراحی باریک پاوربانک برای راحتی در حین حرکت باشید و چه به دنبال ظرفیتی بیشتر برای استفاده طولانی‌تر، مطمئن باشید که در این لیست یک پاور بانک متناسب با نیازهای شما وجود دارد. با گزینه‌هایی مانند نمایشگرهای LED، درگاه‌های متعدد و حتی قابلیت‌های شارژ بی‌سیم، جای تعجب نیست که چرا پاوربانک‌ها به یکی از لوازم جانبی ضروری برای بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند. بنابراین اگر به دنبال یک پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی کاربردی هستید، توصیه می‌کنیم به محصولاتی که معرفی کرده‌ایم، نگاهی دقیق بیندازید و پاوربانک مناسب خود را انتخاب کنید.

پرسش‌های متداول

تفاوت بین پاوربانک 20000 میلی‌آمپری و پاوربانک 30000 میلی‌آمپری چیست؟

تفاوت اصلی بین پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی و پاوربانک 30000 میلی‌آمپر ساعتی در ظرفیت آن است. یک پاوربانک 30000 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند شارژ بیشتری را نگه دارد، به این معنی که می‌تواند دستگاه‌های شما را بیشتر از یک پاور بانک 20000 میلی آمپر ساعتی شارژ کند. با این حال، یک پاور بانک 30000 میلی‌آمپر ساعتی بزرگتر و سنگین‌تر از یک پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود، بنابراین مهم است که قبل از خرید نیازهای خود را در نظر بگیرید.

چقدر طول می‌کشد تا یک پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی شارژ شود؟

زمان شارژ یک پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعتی به شارژری که استفاده می‌کنید و سطح فعلی باتری بستگی دارد. به طور کلی، حدود 6 تا 8 ساعت طول می‌کشد تا یک پاوربانک 20000 میلی آمپری با شارژر 2 آمپری به طور کامل شارژ شود. با این حال، برخی از پاوربانک‌ها ممکن است دارای گزینه شارژ سریع باشند که می‌تواند زمان شارژ را کاهش دهد.

خرید آنلاین موبایل، لپ تاپ و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.