از کجا تشخیص دهیم که در لینکدین بلاک شده‌ایم؟


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
حتما تاکنون برایتان پیش آمده است که شخصی را بنا به دلایل مختلف در شبکه‌های اجتماعی چون لینکدین بلاک کنید. برعکس آن هم اتفاق افتاده و ممکن است توسط اشخاصی از لینکدین بلاک شوید. برای اینکه بتوانید تشخیص دهید که در لینکدین بلاک شده‌اید یا خیر، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

همیشه مواقعی وجود دارد که لازم است افرادی را به دلیل رخ دادن اتفاقات مختلف در شبکه‌های اجتماعی بلاک کنید. همچنین ممکن است بنا به دلایل مختلف توسط افراد دیگر مسدود شوید. لینکدین یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب است که افراد بسیاری در آن عضو هستند و مانند یک خانواده در کنار هم فعالیت می‌کنند. با این حال ممکن است افرادی شما را در این رسانه بلاک کنند که فهمیدن آن کار دشواری نیست.

مشاهده لیست قیمت گوشی موبایل


حال چگونه می‌توان فهمید که در لینکدین بلاک شده‌اید یا خیر؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

از کجا بفهمیم که در لینکدین بلاک شده‌ ایم؟

اغلب اگر نمایه یا پروفایل فردی از لیست مخاطبین شما حذف شده باشد یا گزینه ارسال پیام به او در دسترس نباشد، ممکن است نشان‌دهنده این باشد که شما توسط او از لینکدین بلاک شده‌اید. علاوه بر این، اگر قبلاً می توانستید تصاویر موجود روی پروفایل فردی را ببینید اما اکنون قادر به انجام این کار نیستید، این هم می‌تواند نشانه دیگری از بلاک شدن شما توسط شخص مذکور باشد.
یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید تشخیص دهید که در لینکدین بلاک شده‌اید این است که هنگامی که به فردی مشکوک می‌شوید نام او را در نوار جستجو سرچ کنید. در صورتی که در این جستجو نتوانستید فرد را بیابید، نام او را در گوگل نیز جستجو کنید. اگر گوگل نشان داد که فرد در لینکدین حساب دارد اما شما نمی‌توانید آن را در اپلیکیشن لینکدین مشاهده کنید، احتمالا توسط آن فرد بلاک شده‌اید.

از کجا بفهمیم که در لینکدین بلاک شده‌ ایم؟
برای اطمینان هم می‌توانید هنگامی که در گوگل حساب آنها به شما نمایش داده شد، روی آن صفحه کلیک کنید؛ اگر توسط شخص بلاک شده باشید، با پیام “This page doesn’t exist” مواجه می‌شوید. اگر در لینکدین فردی شما را بلاک کند، دیگر از جانب او پیامی دریافت نخواهید کرد و تمامی پیام‌های قبلی که به یکدیگر ارسال کرده بود به صورت کلی حذف خواهد شد. همچنین پروفایل شما به عنوان افرادی که ممکن است بشناسد به او پیشنهاد نخواهد شد.
البته بر اساس ادعای لینکدین اگر توسط فردی بلاک شوید، اجازه دنبال کردن و برقراری ارتباط با او را ندارید؛ اما به محتوای پیج او دسترسی دارید و می‌توانید مطالبی که در طول روز منتشر می‌کند را مشاهده کنید.

چرا باید کسی را در لینکدین بلاک کنیم؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی محبوب است که بیشتر هدف از معرفی آن، نمایش حرفه و کسب و کار افراد است. به این صورت اگر صاحب کسب و کاری باشید و به نیروی کار احتیاج داشته باشید، یا فردی متخصص در حوزه کاری خود باشید و به دنبال کار متناسب با توقعتان باشید، می‌توانید در لینکدین به اهداف خود دست یابید.

چرا باید کسی را در لینکدین بلاک کنیم؟
با این حال افرادی نیز هستند که با شما فرق دارند و ممکن است به هر دلیلی تمایلی به ارتباط با آنها نداشته باشید و دست به بلاک کردن این افراد بزنید.عکس این موضوع هم ممکن است پیش آید و افرادی که شما را هم‌مسیر با خود نبینند یا تمایلی به برقراری رابطه و صحبت با شما نداشته باشند، شما را در لینکدین بلاک کنند.

✔️ برای آشنایی با ۱۰ روش تشخیص بلاک شدن در اینستاگرام نیز می‌توانید به مقاله چطور بفهمیم در اینستاگرام بلاک شده ایم مراجعه کنید.

چه کسانی در خطر بلاک شدن در لینکدین هستند؟

همانطور که گفتیم افراد به هدف‌های مختلفی در لینکدین فعالیت می‌کنند؛ یکی در جستجوی شغلی بهتر است و دیگری به دنبال کارمندی نمونه. برخی افراد هم که شاید تعدادشان خیلی کم باشد، از امور روزمره خود پستی منتشر کرده و اینگونه در این رسانه مجازی به فعالیت می‌پردازند. 
به این صورت اگر هدف افراد با یکدیگر یکسان نباشد، ممکن است برای جلوگیری از برقراری ارتباط همدیگر را بلاک کنند. افراد بلاک شده در لینکدین اغلب ویژگی‌های زیر را دارند:

ارسال بیش از حد پیام های تبلیغاتی

اگر از آن دسته افرادی هستید که بخش پیام‌رسانی مخاطبانتان را با ارسال پیام‌های بازاریابی و تبلیغاتی پر می‌کنید، احتمالا به زودی از جانب آنها در لینکدین بلاک می‌شوید.

تلاش برای برقراری رابطه اجتماعی

یکی از دلایلی که ممکن است در لینکدین بلاک شوید، این است که در یک محیط رسمی و کاری به دنبال برقراری رابطه اجتماعی هستید. لینکدین عموما برای نشان دادن حرفه شما به دیگران است و اگر غیر از این عمل کنید ممکن است در آن بلاک شوید.

ایجاد مزاحمت برای کاربران

لینکدین یک پلتفرم جهانی است بنابراین باید مراقب رفتار خود با کاربران باشید. بدون کسب اجازه با مخاطبین خود تماس نگیرید و زمانی که آنها را شخصا ملاقات نکرده‌اید، خود را جزو دوستان صمیمی آنها حساب نکنید.
همیشه مراقب لحن خود باشید و از الفاظ مناسب و محترمانه استفاده کنید. به خصوص هنگامی که با کاربران خارج از کشور در حال گفتگو هستید، یک کلمه ساده می‌تواند از نظر آنها بی احترامی تلقی شده و بلاک شدن شما را در لینکدین به دنبال داشته باشد.

اکانت های تقلبی

برای فعالیت در لینکدین یا سایر شبکه‌های اجتماعی سعی کنید از اکانت‌های فیک و تقلبی استفاده نکنید. استفاده از تصاویر و اطلاعات جعلی در حساب کاربری لینکدین، باعث می‌شود تا اعتبار پیج شما کاهش یافته و افراد شما را بلاک کنند.
بنابراین همیشه سعی کنید با اطلاعات صحیح و تصاویر اصل حساب لینکدین را راه‌اندازی کرده و در آن فعالیت خود را آغاز کنید.
اگر تمامی این موارد را رعایت کردید و باز هم بلاک شدید، باید بدانید که برخی از افراد از بلاک کردن دیگران لذت می‌برند؛ بنابراین بدون توجه به آنها به سایر امور خود رسیدگی کنید.

اکانت های تقلبی 

سخن آخر

در این مقاله در مورد این موضوع که "از کجا تشخیص دهیم که در لینکدین بلاک شده‌ایم؟" صحبت کردیم و بررسی کردیم که چه کارهایی باعث این اتفاق می‌شود. اگر نمی‌توانید پیامی را به فرد موردنظرتان ارسال کنید، با استفاده از راهکارهای بیان شده می‌توانید متوجه شوید که توسط او بلاک شده‌اید یا خیر.
در حالت کلی باید تمام موارد بیان شده قسمت بالا را رعایت کنید تا از خطر بلاک شدن در لینکدین در امان بمانید.

پرسش های متداول

وقتی کسی را در لینکدین بلاک می‌کنیم، دسترسی او به ما قطع می‌شود؟

وقتی شخصی را در لینکدین بلاک می‌کنید، دیگر نمی‌تواند به پروفایل لینکدین شما دسترسی داشته باشد، درخواست‌ دنبال کردن شما را بدهد یا مستقیما به شما پیام ارسال کند.

چرا در لینکدین بلاک می‌شویم؟

بلاک شدن در لینکدین می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد مثل تضاد شخصیتی یا حرفه‌ای، بی احترامی، مزاحمت و بسیاری موارد دیگر.

عملکرد جستجوی لینکدین وقتی کسی من را بلاک می‌کند چگونه است؟

وقتی کاربری شما را بلاک می‌کند، در نتایج جستجوی شما ظاهر نمی‌شود و شما در نتایج جستجوی او نشان داده نمی‌شوید. این شامل اطلاعات عمومی و شخصی می‌شود.

اگر در لینکدین بلاک شده باشم، آیا همچنان می‌توانم برای کاربری که مرا مسدود کرده است پیام ارسال کنم؟

خیر، اگر شخصی شما را در لینکدین بلاک کرد، نمی توانید از طریق این پلتفرم برای او پیام یا هر نوع ارتباطی ارسال کنید.

مشاهده قیمت روز محصولات دیجیتال

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.