آموزش انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ


کالاتیک
نظرات 1
content-main-img

مکالمه نوشتاری در فضای مجازی، به‌تنهایی بیانگر حالات و رفتار شما نیستند. ممکن است صرفاً به این دلیل که مخاطب چهره و حالت ما را در هنگام چت نمی‌بیند، برداشت درستی برخی از گفته‌های ما صورت نگیرد. در این شرایط، ایموجی‌ها و استیکرها به کمک کاربران آمده تا بتوانند با کمی چاشنی، ‌ احساسات خود را بهتر منتقل کنند.

 

استیکرهای موجود در تلگرام تنوع بیش‌تری نسبت به واتساپ دارد و ممکن است بخواهید از این استیکرها در چت واتساپ خود نیز استفاده کنید. خوشبختانه این امکان وجود دارد که استیکرهای واتساپ را به‌سادگی و بدون نیاز به دانش فنی خاص، از تلگرام به واتساپ منتقل کنید. کافی است مراحل ساده‌ای را که در این مطلب آمده دنبال کرده تا استیکرهای موردعلاقه خود را از تلگرام به واتساپ انتقال دهید. با کالاتیک تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

خرید و مشاهده لیست قیمت گوشی در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

قسمت 1: آیا امکان انتقال استیکر از تلگرام به واتساپ وجود دارد؟

بله، همان‌طور که در ابتدای مطلب به آن اشاره شد، شما می‌توانید استیکرها را از تلگرام به واتساپ منتقل کنید. تلگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا استیکرها و حتی بسته‌های کامل استیکر خود را دانلود، و سپس آن را به واتساپ خود منتقل کنند. راهنمای گام‌به‌گام زیر را برای انتقال سریع و آسان استیکرها از تلگرام به واتساپ دنبال کنید.

 

قسمت 2: انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ

فرایند انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ تنها شامل چهار مرحله است. ابتدا باید لینک پک استیکرها را در تلگرام کپی کنید، سپس استیکرها را از طریق ربات دانلود استیکر دانلود کرده، فایل فشرده دانلود شده را از حالت فشرده خارج نموده و در نهایت استیکرهای تلگرام را انتقال دهید. در ادامه به‌صورت گام‌به‌گام و تصویری تمامی این مراحل را شرح خواهیم داد تا کاملاً با روند کار آشنا شوید.

 

مرحله 1: لینک پک استیکرها را در تلگرام کپی کنید

برای اولین قدم باید لینک بسته استیکر را در تلگرام کپی کرده تا بتوانید آن را در یک فایل زیپ شده دانلود کنید. نحوه کپی و دانلود پک استیکرهای تلگرام، برای گوشی‌های اندرویدی و iOS کاملا یکسان بوده و تمام مراحلی که در ادامه شرح می‌دهیم، در هر دو پلتفرم قابل اجرا است.

• تلگرام را در دستگاه اندروید یا iOS خود باز کرده و روی نماد سه خط در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید. سپس، تنظیمات را انتخاب کنید.

لینک بسته استیکرها را در تلگرام کپی کنید

• به پایین صفحه اسکرول کنید تا گزینه Stickers and Masks را ببینید، سپس آن را انتخاب کنید.

 

لینک پک استیکرها را در تلگرام کپی کنید• پس از انتخاب گزینه Stikers and Masks، لیستی از بسته‌های استیکر تلگرام روی صفحه‌نمایش شما نمایان شده که پیش‌تر از آن‌ها در چت تلگرام خود استفاده کرده‌اید. روی نماد افقی سه‌نقطه در کنار بسته استیکر موردنظر خود ضربه بزنید و Copy Link را انتخاب کنید.

لینک پک استیکرها را در تلگرام کپی کنید

مرحله 2: دانلود استیکرهای تلگرام از طریق ربات استیکر دانلودر

مرحله بعدی شامل دانلود استیکرهای تلگرام به صورت فایل زیپ شده از طریق Sticker Downloader Bot در تلگرام است. شما در این مرحله باید لینکی را که کپی کرده‌اید، در این ربات وارد کرده تا فرایند دانلود انجام شود.

• وارد اپلیکیشن تلگرام شده و روی نماد جستجو (ذره‌بین) ضربه بزنید و عبارت StickerDownloadBot را تایپ کنید. سپس بر روی بالاترین نتیجه جستجو ضربه بزنید.

دانلود استیکرهای تلگرام از طریق ربات

• در صفحه جدید، روی عبارت تنظیمات (Setting) از گزینه‌های نمایش داده شده در پایین صفحه نمایش، ضربه بزنید. با انجام این کار، ربات پیامی برای شما ارسال می‌کند که از شما فرمت‌های خروجی استیکر را پرسیده و باید آن را انتخاب کنید. شما باید از بین گزینه‌های نمایش داده شده، گزینه Webp only را انتخاب کنید.

نکته؛ اگر گزینه Settings نمایش داده نشده، کافی است آن را تایپ کنید.

دانلود استیکرهای تلگرام از طریق ربات

• لینک استیکری را که قبلا کپی کرده‌اید در کادر چت ربات جای‌گذاری کنید. با انجام این کار، پیامی دریافت خواهید کرد مبنی بر اینکه یک فایل ZIP حاوی تمام استیکرهای موجود در بسته را دانلود خواهید کرد.

دانلود استیکرهای تلگرام از رطیق ربات

• هنگامی که ربات فایل ZIP را برای شما ارسال کرد، آن را دانلود کرده و در گوشی خود ذخیره کنید.

دانلود استیکرهای تلگرام از طریق ربات

مرحله 3: فایل ZIP دانلود شده را از حالت زیپ خارج کنید کنید

در مرحله بعدی، باید استیکرها را از فایل ZIP که دانلود کرده‌اید خارج کنید. اما این فرایند بسته به دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید متفاوت است. برای استخراج فایل ZIP در گوشی‌های اندرویدی باید از یک برنامه مدیریت فایل مانند ES Explorer استفاده کنید. استیکرهای شما از تلگرام در پوشه‌ای در زیر اسناد تلگرام ذخیره می‌شوند و باید آن‌ها را به پوشه Pictures خود بکشید و رها کنید. در گوشی‌های آیفون نیز پس از استخراج محتوای فایل ZIP، باید استیکرها را در Camera Roll خود ذخیره کنید.

مرحله 4: انتقال استیکرهای تلگرام را به واتساپ

در نهایت باید استیکرهای تلگرامی را که از فایل ZIP شده خارج کرده‌اید به واتساپ منتقل کنید. برای این فرآیند به کمک ابزاری مانند Sticker.ly نیاز دارید. جهت انتقال فایل استیکر به واتساپ، مراحل زیر را دنبال کنید.

• برنامه Sticker.ly را برای گوشی اندرویدی از گوگل پلی استور و برای آیفون خود از اپ استور، دانلود و نصب کنید.
• برنامه نصب شده را باز کنید و روی نماد پلاس در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس، Regular را انتخاب کنید و به برنامه اجازه دهید به عکس‌های شما دسترسی داشته باشد.

انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ

• استیکرهایی را که در گالری خود ذخیره کرده‌اید انتخاب کنید. با ضربه زدن روی Multiple می‌توانید همزمان چندین استیکر را انتخاب کنید. پس از آن، از گوشه بالا سمت راست روی گزینه Next ضربه بزنید.

انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ

• استیکرهای انتخاب شده را برای استفاده در واتساپ در صفحه جدید اضافه کنید. سپس از گوشه بالا سمت راست ذخیره کنید.
• از صفحه جدید روی New Pack ضربه بزنید. یک نام ترجیحی برای بسته استیکری که ایجاد می‌کنید، بنویسید. سپس در صورت نیاز کلید کنار Private Pack را روشن کنید.

انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ

• برای ادامه روی عبارت Create کلیک کنید.
• در نهایت گزینه Add to WhatsApp را بزنید و Save را انتخاب کنید تا عملیات تکمیل شود.

انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ

قسمت 3: انتقال استیکرهای واتساپ را از اندروید به آیفون

مراحل بالا به شما در انتقال استیکر از تلگرام به واتساپ کمک می‌کند. اما اگر بخواهید استیکرهای واتساپ را از اندروید به آیفون منتقل کنید چه مراحلی را باید طی کنید؟ برای این کار باید از برنامه‌ای به نام MobileTrans کمک بگیرید.

با کمک برنامه MobileTrans می‌توانید داده‌های مختلف واتساپ، از جمله ویدیو، عکس، استیکر و غیره را بین بیش از 6000 تلفن همراه از جمله اندروید و آیفون انتقال دهید.

سخن آخر

ما در این راهنمای مراحل ساده انتقال استیکرهای تلگرام به واتساپ را توضیح دادیم. دقت کنید که در هنگام انتقال استیکر از تلگرام به واتساپ، مراحلی را که شرح داده‌ایم، به درستی انجام داده تا نتیجه مطلوب شما حاصل شود. استفاده از ایموجی‌ها و استیکرها به شما در برقراری ارتباط موثرتر کمک می‌کند و می‌توانید به کمک آن‌ها، احساسات و حالات خود را در هنگام چت، به نحو بهتری منتقل کنید.

پرسش‌های متداول

برای انتقال استیکرهای واتساپ از اندروید به آیفون باید چه کاری انجام داد؟

اگر بخواهید استیکرهای واتساپ را از اندروید به آیفون منتقل کنید،‌ باید از برنامه‌ای به نام MobileTrans کمک بگیرید.

کاربرد Sticker.ly چیست؟

باید استیکرهای تلگرامی را که از فایل ZIP شده خارج کرده‌اید به واتساپ منتقل کنید. برای این فرآیند به کمک ابزاری مانند Sticker.ly نیاز دارید.

آیا امکان انتقال استیکر از تلگرام به واتساپ وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید استیکرها را از تلگرام به واتساپ منتقل کنید. تلگرام این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا استیکرها و حتی بسته‌های کامل استیکر خود را دانلود، و سپس آن را به واتساپ خود منتقل کنند.

 

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (1)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.
کیانا عزیزی | میهمان
20 آبان 1402

نمی دونستمممم که میشه استیکرای تلگرامو فرستاد واتساپ. کلی استیکر باحال دارم ایول ^___^