آموزش تغییر پس زمینه تماس در اندروید و iOS


سارا میرشریف
نظرات 0
content-main-img
نمی‌دانید که چگونه پس زمینه تماس گوشی خود را تغییر دهید؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با آسان‌ترین روش و کوتاه‌ترین زمان ممکن، عکس دلخواه خود را بر روی پس‌زمینه گوشی اندروید یا iOS قرار دهید.

در گوشی‌های اندرویدی و آی او اس، روش‌های زیادی برای شخصی سازی فضای تلفن همراه وجود دارد. یکی از روش‌های شخصی سازی گوشی‌های هوشمند، تغییر پس زمینه تماس است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی آسان‌ترین روش تغییر پس زمینه تماس درگوشی‌های اندرویدی و آیفون بپردازیم.

مشاهده قیمت روز گوشی موبایل


چگونه پس زمینه تماس را درگوشی‌ های اندرویدی تغییر دهیم؟

برای تغییر پس زمینه صفحه تماس دستگاه اندرویدی روش‌های گوناگونی وجود دارد که از روش‌های متداول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. تغییر پس زمینه تماس به کمک تنظیمات داخلی گوشی

 برای تغییر پس زمینه تماس درگوشی‌های اندرویدی به کمک تنظیمات باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید و گزینه display را انتخاب کنید.

در منوی display، گزینه style را انتخاب کرده و پس‌زمینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین اگر می‌خواهید رنگ پس‌زمینه را سفارشی کنید، می‌توانید گزینه Advanced را انتخاب کرده و رنگ مورد نظر خود را در لیست انتخاب کنید.

تغییر زمینه تماس با تنظیمات

2. تغییر پس زمینه تماس به کمک برنامه iCallScreen

اگر طرح‌های گرافیکی مینیمال را می‌پسندید و قصد تغییر پس زمینه تماس گوشی اندرویدی‌تان را دارید، به شما استفاده از برنامه iCallScreen را پیشنهاد می‌کنیم. به کمک این برنامه با دریافت تماس ورودی، تم شما فعال می‌شود و تصاویر گرافیکی جذاب و جدیدی را نمایش می‌دهد.

دانلود برنامه iCallScreen برای اندروید


3. تغییر پس زمینه تماس به کمک برنامه Vani Caller Theme

اگر شما کاربر گوشی‌های اندرویدی باشید می‌دانید که در این گوشی‌ها روش‌های و اپلیکیشن‌های متنوعی برای تغییر پس زمینه تماس وجود دارند که با نصب این اپلیکیشن‌ها میتوانید زمینه تماس گوشی را مطابق نظر خود تغییر داده و شخصی‌سازی کنید.

اپلیکیشن تغییر پس زمینه تماس

یکی از اپلیکیشن‌های بسیار جذابی که شما می‌توانید با آن پس زمینه تماس خود را به آسانی با چندین عکس تغییر دهید، اپلیکیشن Vani Caller Theme است. علاوه بر قابلیت تغییر پس زمینه تماس از اپلیکیشن Vani Caller می‌توانید به عنوان شماره گیر گوشی اندرویدی هم استفاده کنید.

دانلود برنامه Vani Caller برای اندروید

 

چگونه پس زمینه تماس را در آیفون تغییر دهیم؟

تا به اینجای کار بهترین و آسان‌ترین روش‌های تغییر پس زمینه درگوشی‌های اندرویدی را معرفی کرده‌ایم. حال نوبت به معرفی آسان‌ترین روش‌هایی که به کمک آن می‌توانید پس زمینه تماس درگوشی‌های آیفون را تغییر دهید، می‌رسد. برای تغییر پس زمینه تماس در گوشی‌های آیفون باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1. وارد Settings در گوشی آیفون خود شوید.

2. وارد تب Phone را در بالای صفحه شوید.

3. گزینه Call Screening را انتخاب کنید.

4. سوئیچ کنار Call Screening را در حالت on قرار دهید.

5. حال باید گزینه Choose Photos را انتخاب کنید.

6. در این مرحله تصاویر مورد نظرتان را برای تغییر پس زمینه صفحه تماس انتخاب کنید و در نهایت از تنظیمات خارج شوید.

توجه داشته باشید که اگر قصد برگرداندن حالت تماس به وضعیت پیش‌فرض را داشتید، می‌توانید به راحتی با غیرفعال‌کردن گزینه Call Screening این کار را انجام دهید.

تغییر پس زمینه تماس آیفون

همچنین می‌توانید سری به مقاله علت خاموش شدن صفحه گوشی هنگام تماس برنید و از اینکه چرا هنگام تماس صفحه گوشی خاموش می‌شود، مطلع شوید.

سخن آخر

در انتها باید گفت تغییر تم تماس‌های ورودی درگوشی‌های هوشمند یکی از کارهای جالب و آسان برای شخصی سازی فضای تلفن همراه است. شما به کمک روش‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم می‌توانید این کار را به راحتی و سرعت بالایی انجام دهید و از تغییرات محیط تلفن همراهتان با همین کارهای ساده لذت ببرید.

پرسش‌ های متداول

آیا می‌توانیم پس زمینه تماس را در گوشی‌های هوشمند تغییر دهیم؟

بله؛ در این مقاله کاربردی‌ترین روش‌های تغییر پس زمینه تماس درگوشی‌های هوشمند را معرفی کرده‌ایم که شما می‌توانید با امتحان کردن این روش‌ها، پس زمینه مورد نظرتان را برای تماس‌های ورودی اعمال کنید.

بهترین روش برای تغییر دادن پس زمینه تماس گوشی‌های شیائومی چیست؟

درگوشی‌های شیائومی مانند تمامی دستگاه‌های اندرویدی، روش‌های گوناگونی برای تغییر دادن پس زمینه تماس وجود دارد اما بهترین روش برای انجام این کار، نصب اپلیکیشن‌های معرفی شده است.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.