دیلیت اکانت روبیکا با آموزش گام به گام


زهرا طریقتی ثانی
نظرات 0
content-main-img
پیام رسان‌های داخلی با گذشت زمان به تکنولوژی و پیشرفت‌های فراوانی دست یافته‌اند. یکی از این پیام رسان‌ها شبکه اجتماعی روبیکا است. در این مقاله به نحوه دیلیت اکانت روبیکا می‌پردازیم تا اگر به هر نحوی نیاز به حذف حساب کاربری خود داشتید خیالتان از این بابت راحت باشد.

روبیکا (Rubika) به عنوان یکی از بهترین پیام رسان های داخلی توانسته کاربرهای بسیاری به دست آورد. این شبکه اجتماعی دارای قابلیت‌های زیادی مانند ارسال و دریافت پیام، روبینو، ویترین و بخشی جهت مشاهده فیلم و سریال ایرانی و خارجی است. گاهی به هر دلیلی نیاز پیدا میکنیم که اکانت (Account) یا همان حساب کاربری خود را حذف کنیم. در این مقاله به آموزش گام به گام دلیت اکانت روبیکا و نحوه حذف حساب کاربری خود در این پیام رسان ایرانی می‌پردازیم.

آموزش گام به گام حذف اکانت روبیکا

نحوه دیلیت اکانت روبیکا در اندروید

برای دیلیت اکانت روبیکا در گوشی‌های اندرویدی باید از مسیر زیر عمل کنید.
1. در قسمت پیام رسان (Messenger)، در بالای صفحه علامت شبه به چرخ دنده و یا همان تنظیمات را انتخاب کنید. صفحه را کمی به سمت پایین اسکرول کرده و گزینه حریم خصوصی و امنیت (Privacy and Security) را انتخاب کنید.
2. مجددا صفحه را کمی به سمت پایین اسکرول کنید تا به بخش حذف حساب کاربری برسید و روی گزینه حذف حساب کاربری من (Delete my account) ضربه بزنید.

نحوه حذف حساب کاربری روبیکا
3. روی گزینه بله (OK) ضربه بزنید.
4. در این قسمت یک گزینه برای شما نمایش داده می‌شود که برای حذف حساب کاربری روبیکای شما یک اس ام اس حاوی لینک برای شما ارسال شده است.

آموزش گام به گام دلیت اکانت روبیکا

5. در قسمت پیام‌های خود رفته و روی لینک ضربه بزنید. از این طریق می‌توانید حذف اکانت روبیکا با لینک مستقیم را انجام دهید.
6. در این قسمت یک صفحه توسط مرورگر شما باز می‌شود که برای حذف حساب کاربری از شما یک کد می‌خواهد. روی گزینه "درخواست رمز" ضربه بزنید.

دلیت اکانت روبیکا با لینک
6. یک کد برای شما از طرف روبیکا ارسال می‌شود. کد را در باکس مخصوص وارد کرده و گزینه مرحله بعد را بزنید.
7. در مرحله آخر از شما دلیل حذف حساب کاربری خود در روبیکا را می‌پرسد و به شما هشدار می‌دهد که با این کار تمامی اطلاعات شما حذف خواهد شد. برای حذف کامل اکانت، روی گزینه حذف حساب کاربری ضربه بزنید. توجه داشته باشید انتخاب این گزینه باعث حذف حساب کاربری روبیکا برای همیشه خواهد شد و تمامی اطلاعات شما از قبل چت‌ها و فیلم‌ها و عکس‌های شما به طور کلی حذف می‌شود و قابل بازگشت نخواهد بود.

این مطلب را هم بخوانید:
آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت

اگر خواستید پس از مدتی دور بودن از حساب کاربری خود، اکانت شما به صورت خود به خود حذف شود پس از انجام مسیر بالا در قسمت حذف حساب کاربری من روی گزینه If away for بزنید و در این قسمت زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

دلیت اکانت روبیکا در اندروید و سامسونگ
در این قسمت ما گزینه 2years را انتخاب کرده ایم. یعنی اگر برای 2 سال وارد حساب خود نشویم، اکانت کاربری روبیکای ما به صورت خودکار حذف خواهد شد.

نحوه دیلیت اکانت روبیکا در ایفون

برای حذف حساب کاربری روبیکا در گوشی آیفون نیسز باید از همان روش گوشی‌های سامسونگ پیروی کرد.

سخن آخر
روبیکا یک پیام رسان داخلی است که قابلیت‌های فراوانی دارد. در این مقاله به تنها روش موجود برای حذف اکانت کاربری روبیکا پرداختیم. امیدواریم برای شما مفید واقع شود.

پرسش‌های متداول

1. آیا روش دیگری برای حذف اکانت روبیکا وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! دیلیت اکانت روبیکا با شماره تلفن و تنها از طریق خود برنامه امکان پذیر است و هیچ اپلیکیشنی با نام برنامه دیلیت اکانت روبیکا وجود ندارد.

2. آیا امکان دیلیت اکانت روبیکا با گوگل وجود دارد؟

خیر. برخی از سایت‌ها می‌گویند از طریق روبیکا تحت وب می‌توان حساب کاربری را برای همیشه حذف کرد اما متاسفانه این کار امکان پذیر نیست.

3. آیا می‌توان به محض ساخت اکانت روبیکا آن را دلیت زد؟

خیر. شما برای حذف اکانت روبیکای تازه نصب شده باید 10 روز منتظر بمانید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.