آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
اگر می‌خواهید اکانت اسنپ چت خود را حذف کنید با این مقاله همراه باشید تا روش‌های حذف اکانت اسنپ چت در اندروید، iOS و دسکتاپ را به شما آموزش دهیم.

یکی از بهترین پیام‌رسان‌هایی که محبوبیت بالای خود را مدیون افکت‌های متنوع و سرگرم‌کننده خود جهت عکس‌برداری یا فیلم‌برداری است، اسنپ چت نام دارد که روزانه تعداد زیادی کاربر از آن استفاده می‌کنند. با این حال برخی افراد نیز وجود دارند که به هر دلیلی قصد دارند تا نسبت به دیلیت اکانت اسنپ چت خود اقدام کنند.

به همین منظور اگر شخصی هستید که قصد حذف اکانت اسنپ چت خود را دارید، در ادامه با آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت در گوشی های اندروید و iOS همراه شما خواهیم بود. تا انتهای این مطلب با کالاتیک همراه باشید. برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می‌کنیم مقالات معرفی 10 تا از بهترین فیلترهای اسنپ چت و هر آنچه باید در مورد اسنپ چت بدانید را مطالعه کنید.

قیمت گوشی موبایل

آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت

پیش از اینکه بخواهید دیلیت اکانت از اسنپ چت را انجام دهید، نیاز است تا آن را غیرفعال کنید؛ از همین رو اگر در طول این مدت نظر شما در رابطه با حذف اکانت خود از اسنپ چت تغییر کرد، به‌راحتی می‌توانید مجددا با ورود به حساب خود بدون هیچ‌گونه تغییری از آن استفاده کنید. در غیر این صورت پس از گذشت مدت‌زمان 30 روز حساب شما غیرفعال شده و برای همیشه حذف می‌شود.

آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت

هر آنچه که برای دیلیت اکانت اسنپ چت نیاز دارید:

یک گوشی هوشمند یا تبلت با یکی از سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS

یک حساب اسنپ چت برای حذف

در ادامه با استفاده از روش دیلیت اکانت اسنپ چت قادر به حذف حساب کاربری خود خواهید بود.

استفاده از سایت دیلیت اکانت اسنپ چت

با توجه به اینکه حذف اکانت اسنپ چت تنها از طریق وب‌سایت صورت می‌گیرد شما می‌توانید با دنبال کردن روش‌هایی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، روش دیلیت اکانت اسنپ چت را در گوشی‌های اندروید و iOS متوجه شوید.

نحوه دیلیت اکانت اسنپ چت iOS

برای دیلیت اکانت اسنپ چت در گوشی های ایفون طبق مراحل زیر پیش بروید:

نحوه دیلیت اکانت اسنپ چت iOS

1. ابتدا باید وارد برنامه شده و روی نماد آواتار خود ضربه بزنید.

2. سپس روی آیکون تنظیمات که به‌صورت چرخ‌دنده است، ضربه بزنید.

3. در بخش پایینی منو تنظیمات وارد قسمت Delete Account شوید.

4. در این مرحله برای کامل‌کردن فرایند حذف اکانت اسنپ چت وارد وب ‌سایت SnapChat خواهید شد که باید نام کاربری و پسورد خود را در بخش مربوطه وارد کنید.

5. پس اینکه مجددا به برنامه اسنپ چت وارد شدید، صفحه حذف اکانت اسنپ چت را مشاهده خواهید کرد که باید بار دیگر با واردکردن نام کاربری و رمز عبور خود و فشردن دکمه Continue حذف حساب خود را تأیید کنید.

6. در نهایت صفحه‌ای را با پیام «حساب شما غیرفعال شد» مشاهده می‌کنید.

روش دیلیت اکانت اسنپ چت اندروید

برای دیلیت اکانت اسنپ چت در گوشی های اندروید نیز باید از طریق وب‌سایت این پیام‌رسان محبوب اقدام کنید که در ادامه مراحل آن را به شما خواهیم گفت:

روش دیلیت اکانت اسنپ چت اندروید

1. با استفاده از مرورگر گوشی موبایل یا کامپیوتر وارد سایت دیلیت اکانت اسنپ چت شوید.

2. در این مرحله باید نام کاربری و رمز عبور خود را در بخش مربوطه وارد کنید و روی دکمه Continue ضربه بزنید.

3. کدی را که به شماره‌تلفنتان پیامک می‌شود در بخش مربوطه بنویسید تا وارد صفحه حذف اکانت شوید.

4. در این صفحه مجدداً نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید.

5. پس از تأییدیه آخر، اکانت اسنپ چت شما حذف خواهد شد.

روش حذف اکانت اسنپ چت در دسکتاپ

اگر به هر دلیلی به گوشی هوشمند دسترسی ندارید یا نمی‌خواهید با گوشی هوشمند اکانت اسنپ چت خود را حذف کنید، می‌توانید از طریق مرورگر دسکتاپ نسبت به حذف آن اقدام کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

حذف اکانت اسنپ چت از طریف دسکتاپ

1. به صفحه حساب‌های اسنپ چت مراجعه کنید و نام کاربری و رمز عبور اکانتی را که می‌خواهید حذف کنید، وارد کنید.

2. در مرحله بعد با صفحه حذف اکانت مواجه می‌شوید. در این مرحله رمزعبور حساب خود را وارد می‌کنید و سپس روی Continue کلیلک می‌کنید.

بعد از اینکه این مرحاحل را طی کردی، حساب اسنپ چت شما به مدت سی روز غیرفعال و بعد کلا حذف می‌شود. اگر می‌خواهید دوباره حساب خود را فعال کنید، باید این کار را در همان سی روز انجام دهید؛ جرا که بعد از سی روز حساب شما کاملا از بین خواهد رفت.

نحوه فعال سازی مجدد اکانت اسنپ چت

این پیام‌رسان محبوب جهت فعال سازی مجدد اکانت اسنپ چت مدت‌زمان 30 روز به شما مهلت می‌دهد تا دوباره نسبت به فعال‌سازی حساب خود اقدام کنید. به این صورت که پس از اینکه با همان نام کاربری و رمز عبور وارد اکانت خود شدید، از شما پرسیده می‌شود که آیا قصد دارید حساب خود را دوباره فعال کنید؟ روی «بله» ضربه بزنید.

در نهایت یک ایمیل با مفهمم اینکه چه زمانی حساب شما آماده استفاده است برایتان ارسال می‌شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید این کار در حین مدت‌زمان 30 روز پس از حذف حساب اسنپ چت انجام می‌گیرد.

سخن آخر

در مطلب آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت به هر آنچه که باید درباره نحوه دیلیت اکانت اسنپ چت در گوشی های اندروید و iOS بدانید پرداختیم تا اگر به هر دلیلی قصد انجام این کار را دارید به‌راحتی نسبت به انجام آن اقدام کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و طریقه دیلیت اکانت اسنپ چت را به‌خوبی یاد گرفته باشید. اگر سؤالی در این باره برای شما به وجود آمده است می‌توانید از طریق بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

دیلیت اکانت اسنپ چت چگونه است؟

در مقاله فوق تحت عنوان آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت به هر آنچه که باید در این باره بدانید پرداختیم که با مراجعه به آن می‌توانید به‌راحتی نسبت به حذف اکانت اسنپ چت خود اقدام کنید.

سایت دیلیت اکانت اسنپ چت چیست؟

شما می‌توانید با مراجعه به لینک https://accounts.snapchat.com/accounts/delete_account دیلیت اکانت اسنپ چت با لینک مستقیم را انجام دهید.

دیلیت اکانت اسنپ چت با شماره چگونه انجام می‌شود؟

دیلیت اکانت اسنپ چت با شماره انجام نمی‌شود و تنها راهی که می‌توانید با کمک آن اکانت اسنپ چت خود را حذف کنید استفاده از طریق سایت پیام‌رسان Snapchat است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.