آموزش مرحله به مرحله دیلیت اکانت ایتا


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
در کمتر از ۵ دقیقه اکانت ایتای خود را برای همیشه حذف کنید! اگر به دنبال روشی سریع برای خروج از حساب کاربری ایتا هستید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ایتا، یکی از پیام‌رسان‌های داخلی است که کاربران زیادی برای تعامل با مخاطبان خود از آن استفاده می کنند. اکنون ممکن است برخی از افراد به علت امکانات بسیار و قدرت بالای پیام رسان‌های خارجی تصمیم به حذف حساب ایتا را گرفته باشند و به دنبال راه‌حلی سریع برای خروج از حساب کاربری ایتای خود باشند. بنابراین ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا با آموزش تصویری حذف اکانت ایتا، به شما کمک کنیم تا بدون هیچ مشکلی، اکانت خود را برای همیشه پاک کنید.

قیمت گوشی موبایل

آموزش تصویری دیلیت اکانت ایتا

پاک کردن حساب کاربری ایتا تنها از طریق سایت امکان‌پذیر است. بنابراین اگر قصد دارید برای همیشه از حساب کاربری خود در این پیام‌رسان داخلی خارج شوید، کافی ‌است مطابق مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا وارد سایت my.eitaa.com شوید.
  • سپس روی دکمه نارنجی رنگ "ورود" کلیک کنید.
  • اکنون شماره‌ای که با استفاده از آن حساب کاربری ایتای خود را ساخته‌اید را وارد کرده و روی دکمه "دریافت کد ورود" کلیک کنید.

پاک کردن ایتا برای همیشه

  • در این مرحله کد ورود به برنامه ایتای شما ارسال می‌شود که می‌توانید با کلیک بر روی گزینه ارسال با پیامک، کد ورود را دریافت کنید.
  • اکنون کد ارسال شده را در قسمت مربوطه وارد کنید و روی دکمه ورود ضربه بزنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.
  • اکنون در صفحه وارد شده، روی گزینه حذف حساب کلیک کنید. در این مرحله، مجموعه‌ای از شرایط و قوانین به صورت زیر به شما نمایش داده می‌شوند که باید با کلیک بر روی دکمه "مرحله بعد" آن‌‌ها را تایید کنید.

قوانین حذف حساب ایتا

  • سپس بار دیگر نیز کد تایید برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را وارد کنید.
  • در آخر، روی دکمه حذف نهایی حساب کلیک کنید تا اکانت شما برای همیشه حذف شود.

به همین سادگی می‌توانید تنها در چند دقیقه، مراحل حذف حساب ایتا را انجام داده و این اپلیکیشن را برای همیشه از روی گوشی خود پاک کنید.

توجه کنید که با دیلیت اکانت ایتا، تمامی فایل‌ها و اطلاعات شما در این پیام‌رسان حذف می‌شود و دسترسی به آن‌ها غیرممکن خواهد شد. بنابراین اگر به فایل یا تصاویر موجود در ایتای خود نیاز دارید، بهتر است پیش از خروج از حساب کاربری ایتا، آن‌ها را در حافظه‌های جانبی یا گوشی خود ذخیره کنید.

سخن آخر

در این مقاله از کالاتیک، به آموزش تصویری حذف اکانت ایتا پرداختیم و مراحل خروج از حساب کاربری ایتا را به صورت کامل بررسی کردیم. به این ترتیب می‌توانید در عرض چند دقیقه و به راحتی، اکانت ایتای خود را برای همیشه حذف کنید.

پرسش های متداول

علت حذف نشدن اکانت ایتا چیست؟

عواملی چون عدم وجود اینترنت، وارد کردن اشتباه کد تایید و عدم تطابق شماره تلفن همراه وارد شده، می‌توانند سبب حذف حساب ایتا شوند.

حذف اکانت ایتا وب چگونه است؟

برای حذف اکانت ایتا کافی‌است ابتدا وارد سایت https://my.eitaa.com/ شوید و سپس با وارد کردن شماره تماس خود کد ورود را دریافت کرده و طبق مراحل گفته شده در مقاله، حساب کاربری خود را حذف کنید.

آیا بعد از دیلیت اکانت ایتا، می‌توانیم دوباره با همان شماره ثبت‌نام کنیم؟

بله؛ پس از دیلیت اکانت ایتا می‌توانید مجدد با همان شماره قبلی اکانت جدیدی بسازید. اما توجه کنید که اگر ۵ بار به صورت مداوم با یک شماره، اکانت خود را حذف کنید، شماره شما با محدودیتی موقت مواجه خواهد شد و نمی‌توانید برای مدت زمانی کوتاه با شماره تلفن مورد نظر وارد ایتا شوید.

آیا پس از حذف حساب ایتا، کانال‌ها و گروه‌ها حذف می‌شوند؟

بله؛ پس از دیلیت اکانت ایتا تمامی کانال‌ها، گروه‌ها و اطلاعات شما برای همیشه حذف خواهند شد.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.