معرفی بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید


زهرا آریایی
نظرات 0
content-main-img
اگر به دنبال بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید هستید، ما ۱۸ تا از آن‌ها را برای شما لیست کرده‌ایم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید کدام‌اند؟ گوشی موبایل یکی از در دسترس‌ترین گجت‌ها برای اجرای بازی‌های متنوع است. وقتی از یک روز خسته‌کننده به خانه می‌روید و نیاز به یک بازی جذاب و سرگرم‌کننده دارید تا نیاز به تفریح شما اقناع شود، باید پیشنهادهای هیجان‌انگیزی روی میز داشته باشید.

بسیاری از بازی‌ها با امکانات ویژه و متنوعی که در اختیار شما قرار می‌دهند، برای ساعتی می‌توانند شما را از مشغله‌های روزمره دور کنند تا با یک دنیای جذاب و متفاوت آشنا شوید.

بهترین بازی های رایگان اندروید

هرکسی دوست دارد بدون صرف حتی یک ریال بازی مورد علاقه‌اش را روی گوشی اجرا کند. معمولا بازی‌های رایگان اندروید کم هستند ولی این به معنی وجود نداشتن بازی باکیفیت و رایگان نیست. بازی‌هایی که اینجا به شما معرفی می‌کنیم، از سری گیم‌هایی است که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

۱. Alto’s Odyssey

بازی اندروید Altos odyssey

بازی Alto's Odyssey یک انتخاب عالی بین بازی‌های اندروید است. از ویژگی‌های این بازی می‌توانیم به مکانیک ساده، گرافیک خوب و سبک آرامش‌بخش آن اشاره کنیم. شما به‌عنوان بازیکن علاوه بر اینکه باید از موانع مختلف اجتناب کنید، پرش‌های بلندی را با اسکی کردن تجربه خواهید کرد.

در ضمن جوایزی برای جمع‌آوری وجود دارد که می‌توانید بعدا آن‌ها را برای کالاهای سفارشی‌سازی‌شده خرج کنید. این بازی تا حد زیادی با گرافیک بالایی که دارد مورد توجه قرار می‌گیرد؛ زیرا با پس‌زمینه تیره‌رنگ و جزئیات چشمگیر فضای جالبی را می‌سازد. این بازی سرگرم‌کننده به‌صورت کاملا رایگان قابل دانلود کردن است و برای رده سنی کودکان هم مناسب خواهد بود.

۲. Asphalt 9: Legends

بازی Asphalt 9

با گوشی اندروید هم می‌توانید هیجان مسابقه ماشین را تجربه کنید. فرنچایز Asphalt یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در این سبک است که Asphalt 8: Airborne و Asphalt Xtreme بهترین‌های آن بودند. بازی Asphalt 9: Legends جدیدترین این سری گیم است و نسخه بعدی یعنی Asphalt 10 در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

بازی Asphalt: Legends با ۵۰ گیم مختلف شما را به یک رقابت نفسگیر و جذاب دعوت می‌کند. شما می‌توانید این چالش‌ها را به‌صورت تک‌نفره، چندنفره آنلاین و موارد دیگر تجربه کنید. در مجموع می‌توان از این بازی به‌عنوان یکی از بازی‌های رقابتی کاملا متوسط یاد کرد که برای ساعاتی شما را سرگرم می‌کند.

۳. Brawl Stars

بازی اندروید Brawl stars

ستارگان جنگ و جدال جدیدترین بازی از سری بازی‌های موفق شرکت ساخت بازی Supercell است. این شرکت بازی‌های پرطرفدار دیگری مثل Clash of Clans و Clash Royale را هم ساخته است ولی بازی Brawl Stars سبک و فضایی کاملا متفاوت با این دو دارد. در بازی ستارگان جنگ و جدال نبردهای سنگینی را به‌صورت ۳ به ۳ با شخصیت‌های متنوع تجربه خواهید کرد.

برای بازی کردن در Brawl Stars از کنترل‌های لمسی ساده استفاده کنید. این یکی از بهترین بازی‌های اندروید است که همچون دیگر بازی‌های شرکت سوپرسل به پرداخت پول برای خرید آن نیازی نیست ولی اگر بخواهید قفل شخصیت‌های جدید را باز کنید، باید هزینه‌ای برای آن بپردازید. در نهایت اگر به دنبال یک مسابقه کوتاه و رقابتی هستید، این مورد از بهترین پیشنهادهاست.

۴. Honkai: Star Rail

بازی اندروید honkai

هنکای یکی از بهترین بازی های رایگان اندروید در سبک RPG است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد و نقدهای مثبتی هم دریافت کرد. در بازی به همراه دیگر شخصیت‌های بازی از Astral Express برای سفر بین سیاره‌ها استفاده می‌کنید تا به مردم ساکن آن سیاره برای بهتر کردن اوضاع کمک کنید.

«RPG یکی از سبک‌های بازی ویدیویی و به معنی نقش‌آفرینی است؛ در این سبک بازی داستان‌محور باید روی رشد یک تا چند شخصیت بازی تمرکز کنید.»

ارائه عالی بازی، موسیقی متن خوب و سیستم مبارزه سرگرم‌کننده از ویژگی‌هایی است که شما را به دفعات جذب Honkai: Star Rail خواهد کرد. بازی Honkai یکی از آن بازی‌هایی است که می‌توانید برای ماه‌ها یا حتی سال‌ها آن را دنبال کنید.

۵. Disney Mirrorverse

بازی اندروید disney mirrorverse

Disney Mirrorverse یکی از بازی‌های شگفت‌انگیز برای موبایل است. در این بازی از مکانیک اکشن RPG استفاده شده و باید از اطراف میدان نبرد برای حمله به دشمنان خود وارد بازی شوید. در این بازی شخصیت‌های مختلف دیزنی را در یک گروه جمع می‌کنید تا مهمانی آغاز شود و به مرور در بازی پیشرفت می‌کنید.

این بازی همچون هر بازی دیگری نقص‌هایی دارد ولی در حال توسعه و به طور مداوم رو به بهبود است. اگر از طرفداران دیزنی و انیمیشن‌های آن هستید، احتمالا از تجربه این بازی مدت‌ها لذت خواهید برد.

۶. Fifa Soccer 10

بازی اندروید ea sports

شرکت EA یکی از توسعه‌دهندگانی است که در زمینه طراحی و تولید بازی‌های ورزشی فعالیت می‌کند. بازی‌هایی مثل FIFA Soccer، NBA live Mobile، EA Sports UFC از جمله نمونه‌های این شرکت طراحی و تولید بازی هستند. یکی از ویژگی‌هایی که نمی‌توان در بازی EA Sports نادیده گرفت، گرافیک باکیفیت آن است. بازی Fifa Soccer یکی از پرطرفدارترین بازی‌های EA به حساب می‌آید که از جنبه‌های مختلف بصری و اجرای بازی مورد توجه قرار گرفته است.

۷. Final Fantasy Brave Exvius

بازی اندروید final fantasy brave

بازی Final Fantasy Brave Exvius یکی از پیشنهادها در لیست بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید محسوب می‌شود. این بازی با وجود عناصر گوناگونی مثل اکتشافات مختلف در شهر، وجود سیاه‌چاله‌ها، گنجینه‌های پنهان و افسانه‌ها به یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز اندروید تبدیل شده است. برای اینکه بتوانید حریفان سرسخت خود را در بازی Final Fantasy شکست دهید، باید تفکر استراتژیک خود را به کار بگیرید.

۸. Genshin Impact

بازی اندروید genshin impact

بازی Genshin Impact عنوانی غافلگیرکننده بود که به یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین بازی‌های اندرویدی در تمام دوران تبدیل شد. این بازی ترکیبی از سبک RPG اکشن با عناصر گاچاست. با توجه به گرافیک بالا و گیم‌پلی باکیفیت Genshin Impact می‌توان آن را در لیست بهترین بازی های رایگان اندروید قرار داد.

۹. Call of Duty

بازی اندروید call of duty

وقتی درباره بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید صحبت می‌کنیم امکان ندارد اسم بازی Call Of Duty را از قلم بیندازیم. کالاف دیوتی یکی از بازی‌های بتل رویال ۱۰۰ نفره است که شباهت زیادی به بازی PUBG و Fortnite دارد.

کالاف دیوتی هم از آن دسته بازی های رایگان اندروید است که خریدهای درون‌برنامه‌ای دارد. سازندگان کالاف دیوتی در طی سال‌های اخیر، دائما در حال آپدیت کردن نسخه‌های این بازی هستند. این بازی برای کسانی که به تیراندازی و مبارزه دسته‌جمعی علاقه دارند، پیشنهاد خوبی خواهد بود. با توجه به محبوبیت بالایی که این گیم‌پلی دارد، بازی های شبیه کالاف دیوتی توسط سازندگان مختلف به بازار گیم عرضه شد.

۱۰. Hay day

بازی اندروید hay day

اگر از تجربه بازی‌های شلوغ و پرهیاهو خسته شده‌اید، وقت آن است که یک بازی جذاب و بامزه در مزرعه را روی گوشی اندروید خود نصب کنید. هی دی از بازی های رایگان اندروید است که حس مشارکت جمعی، گیم‌پلی جذاب و گرافیک بالای بصری را برای شما تداعی می‌کند.

در این بازی می‌توانید با دیگر کشاروزان تعامل و همکاری کنید تا شاهد رشد و رونق روزبه‌روز مزرعه و زمین کشاورزی خود باشید. از نکات جذابی که در این بازی وجود دارد، گرافیک بصری عالی آن است. رنگ‌‎های زنده، جزئیات طراحی‌شده با مناظر سبز و چشم‌نواز از ویژگی‌های گرافیکی این بازی رایگان اندروید است.

۱۱. Clash of Clans

بازی اندروید clash of clans

با بازی کلش اف کلنز در یک دنیای بی‌پایان با استراتژی بجنگید و سرزمین‌های بیشتری فتح کنید. آیا آمادگی این را دارید که با ورود به یک دنیای جدید، با قبیله‌ها و دهکده‌ها رقابت کنید؟ قطعا بازی clash of clans یکی از محبوب‌ترین‌ها در لیست بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید محسوب می‌شود که از سال ۲۰۱۳ گیمرهای زیادی را جذب خود کرده است.

داستان این بازی در عین سادگی جذاب است؛ شما رئیس یک دهکده هستید که باید از آن در برابر دیگر قبیله‌ها محافظت کنید. در صورتی که به‌خوبی پیشرفت کنید، می‌توانید به گروه‌ها بپیوندید و در جنگ‌های قبیله‌ای شرکت کنید. این یکی از بازی‌هایی است که به‌صورت مداوم در به‌روزرسانی‌های جدید شما را شگفت‌زده می‌کند و چالش‌های جدیدی را برای شما به همراه آورد.

بهترین بازی های پولی اندروید

بازی‌های پولی گوشی موبایل صرفا برای خرج کردن پول و بازی کردن نیست. این بازی‌ها یک تفاوت مهم با بازی‌های رایگان دارند. با انتخاب یک بازی پولی اندروید می‌توانید بدون اینکه تبلیغات متعدد آزارتان دهد یا مجبور شوید بسته‌ها یا هر چیز دیگر را باز کنید، با خیال راحت از گیم لذت ببرید. همه این امتیازات ارزش این را دارد که یک تا چند تا بازی پولی اندروید در گوشی همراه خود نصب کنید. در ادامه چند تا از بهترین بازی های پولی اندروید را معرفی می‌کنیم.

۱. The Banner Saga

بازی اندروید the banner saga

اولین بازی در لیست بهترین بازی های پولی اندروید، The Banner Saga است که در دسته بازی‌های RPG قرار می‌گیرد. انتخاب‌های شما در حین بازی و دنباله آن اهمیت زیادی دارد. اگر از طرفداران سبک بازی نقش‌آفرینی یا RPG هستید، باید حتما آن را دانلود کنید.

در این بازی یک ماجراجویی فانتزی یا سفری حماسی خواهید داشت. به یاد داشته باشید که بازی The banner Saga یک نبرد تاکتیکی است و باید بهترین استراتژی را برای آن بچینید.

۲. Company of Heroes

فیلم company of heroes

یکی دیگر از بازی‌هایی که به‌صورت پولی می‌توانید از گوگل‌پلی دانلود کنید، بازی گروه قهرمانان است. این بازی استراتژی در سال ۲۰۲۰ برای گوشی‌های هوشمند از جمله گوشی‌های اندروید بازسازی شد. فضای این بازی شباهت زیادی با سری بازی های کالاف دیوتی و نجات سرباز رایان دارد.

۳. GRID Autosport

بازی اندروید grid autosport

GRID Autosport از بهترین بازی های ماشینی اندروید است که رانندگی ماشین را به‌خوبی شبیه‌سازی می‌کند. با این بازی احساس می‌کنید که در بهترین اتومبیل‌های عجیب دنیا یا سریع‌ترین ماشین‌های F1 هستید. به جرئت می‌توان گفت که GRID Autosport یکی از رقبای جدی سری بازی‌های Gran Turismo است. به طور کلی بازی GRID Autosport یکی از بهترین بازی‌های پولی اندروید محسوب می‌شود که به‌خوبی هیجان و سرعت ماشین‌سواری را به شما القا می‌کند.

۴. Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: San Andreas

نیازی به توضیح نیست که چرا بازی GTA را در لیست بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید قرار داده‌ایم. سری بازی GTA پس از گذشت سال‌ها هنوز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی است که هرگز قدیمی نمی‌شود. این بازی یک ماجراجویی در سطح شهر است که در گوشی اندروید با وضوح بالا اجرا می‌شود.

بازی GTA در اندروید همه امکانات بازی معمولی از جمله سلاح گرم، مواد مخدر، کشتار و هرج‌ومرج را دارد. شما در نقش کارل جانسون به این بازی پرطرفدار وارد می‌شوید؛ او یک حکم ۵ ساله زندان را به‌تازگی تمام کرده است و در لوس سانتوس زندگی می‌کند. بازی GTA هنوز در حال آپدیت شدن در نسخه‌های جدید است که جی تی ای ۶ برای کنسول‌های خانگی و کامپیوتر با ویژگی‌های منحصربه‌فرد به‌زودی منتشر می‌شود.

۵. Minecraft

بازی اندروید minecraft

یکی دیگر از بهترین بازی های پولی اندروید Minecraft است که می‌توانید از گوگل پلی آن را خریداری کنید. در این بازی می‌توانید از منابع موجود استفاده کنید و هر آنچه که فکرش را می‌کنید، در زمین خود بسازید. در جهان Minecraft آزاد هستید تا هر چیزی را خلق یا کشف کنید. گرچه نسخه اندروید بازی Minecraft چند نسخه پایین‌تر از نسخه‌های PC و Mac خواهد بود ولی همه چیزهایی را که در نسخه Bedrock وجود دارد، در بر می‌گیرد.

۶. Bright Memory Mobile

بازی اندروید bright memory mobile

Mobile Bright Memory یکی از بازی های پولی اندروید است که تجربه تیراندازی شخص اول را برای شما فراهم می‌کند. با این بازی یک سفر نفس‌گیر به دنیای اکشن و علمی-تخیلی خواهید داشت. شما باید به‌عنوان یک مامور ویژه در دنیای هیجان‌انگیز بازی، درگیر چالش‌ها و حل معماهای زیادی شوید.

رابط کاربری این بازی با دقت بالایی طراحی شده است و در عین کاربرپسند بودن، کشش لازم برای یک گیم‌پلی جذاب را فراهم می‌کند. شروع بازی با سربازانی به همراه اسلحه‌های مدرن و پیشرفته نوید یک بازی گیرا و هیجان‌انگیز در سبک اکشن را می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‎ها در بازی Bright Memory Mobile گرافیک خیره‌کننده آن است که با جزئیات بی‌نظیر، بازی را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

۷. Hitman Sniper

بازی اندروید hitman snipers

به‌جرئت می‌توان گفت که بازی Hitman Sniper بهترین بازی هیتمن (آدم‌کش) برای گوشی‌های هوشمند است. در این بازی باید در نقش یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای چندین هدف را شناسایی و ترور کنید. بازی Hitman Sniper حدود ۱۵۰ ماموریت در طی ۱۰ قرارداد پیش روی شما می‌گذارد که برای دستیابی به اهداف خود راه‌های مختلفی خواهید داشت و باید بهترین آن را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید از بین ۱۶ اسلحه، مورد مناسب را انتخاب کنید یا پیش از حمله، از ترفندهایی مثل قطع کردن برق استفاده کنید.

سخن آخر

در مقاله بالا بهترین بازی های رایگان و پولی اندروید را برای شما لیست کردیم تا برای لحظاتی از دنیای واقعی فاصله بگیرید و با دنیای پرهیجان و مرموز بازی‌ها آشنا شوید. هر یک از این بازی‌ها با سبک و ژانرهای مختلف برای انواع سلیقه‌ها طراحی شده‌اند. از نظر شما جای کدام یک از بازی های رایگان و پولی اندروید در این لیست خالی است؟

پرسش‌های متداول

منظور از بازی های پولی اندروید چیست؟

منظور از بازی پولی اندروید، آن دسته از گیم‌هاست که برای دانلودشان باید پول بپردازید.

برای نصب کالاف دیوتی در موبایل به چه میزان حجم نیاز دارید؟

حجم بازی ویدیویی کالاف دیوتی در گوشی موبایل اندروید،‌ حدود ۲.۵ گیگابایت است.

بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی کدام است؟

بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی شامل گوشی‌هایی مثل شیائومی Poco F4، وان پلاس Ace Pro، سامسونگ S21 و سایر موارد می‌شود.

خرید گوشی موبایل و لوازم جانبی

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.