معرفی بازی های گروهی سرگرم کننده، مخصوص دورهمی و مهمانی


مینو زمانی
نظرات 0
content-main-img
حتما برای شما هم پیش آمده است هنگامی که در کنار دوستان یا خانواده خود حضور دارید، تصمیم می‌گیرید اوقات خود را هیجان‌انگیزتر سپری کنید تا هم خوش گذرانده باشید و هم از زمان خود به بهترین صورت استفاده کنید. به این منظور سراغ انجام بازی های گروهی مفرح و سرگرم کننده می‌روید.

شاید در گذشته بازی‌کردن بیشتر مخصوص کودکان بود؛ اما امروزه افراد در سنین مختلف سعی می‌کنند در اوقات فراغت خود به بازی مشغول شده و لحظات خود را به بهترین حالت ممکن سپری کنند. بازی های گروهی یکی از تفریحات ثابت افراد در دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی است که باتوجه‌به تعداد نفرات انواع مختلفی داشته و از قوانین و چالش‌های خاصی پیروی می‌کنند.

لیست قیمت روز گوشی موبایل

بنابراین، بهتر است متناسب با افراد حاضر و سنین آنها، بازی را انتخاب کنید تا همگی بتوانند از آن لذت برده و اوقات خوشی را سپری کنند. با ما همراه باشید تا با انواع بازی های گروهی آشنا شده و لحظاتی به‌یادماندنی را برای خود و سایر افراد رقم بزنید.

بازی های گروهی آنلاین

هنگامی که خسته از کارهای روزمره و تکراری به منزل بازمی‌گردید، بهترین کار برای رهایی از خستگی و روزمرگی، مشغول‌شدن به بازی های مهیج گروهی است که به‌صورت آنلاین انجام خواهد شد. اکنون به چند مورد از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین بازی های آنلاین که امکان دانلود و بازی در تلفن همراه را برای شما فراهم می‌کنند، معرفی می‌کنیم.

بازی Call of Duty

Call of Duty یکی از پرطرفدارترین بازی های ویدئویی گروهی اول‌شخص است که در سال 2019 برای اندروید و ios منتشر شد. در این بازی اکشن و مهیج، دو گزینه بازی‌های رتبه‌بندی شده یا رتبه‌بندی نشده وجود دارد که می‌توانید گزینه مدنظر خود را در حالت چند نفره انتخاب کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید به همراه دوستان خود، دور هم جمع شده و توانایی‌هایتان را در حالت رتبه‌بندی آزمایش کنید.

از نظر کسب اعتبار برای خرید اسلحه‌های مختلف و شخصیت‌ها، باید گفت که می‌توانید هم در طول بازی اعتبار کسب کنید و هم به‌صورت پرداخت هزینه واقعی، امتیاز COD خریداری کرده و از طریق آنها به خرید وسایل مدنظر خود اقدام کنید.

توجه کنید که در این بازی امکان خرید برخی از شخصیت‌ها و پوسته‌های انحصاری اسلحه، تنها با امتیاز COD امکان‌پذیر است. بازی کال آف دیوتی نیز مانند سایر بازی های اکشن و تیراندازی، ویژگی‌هایی چون استفاده از اسلحه‌های جنگی متنوع، هدف‌گیری و شلیک دقیق به هدف را به گیمرها ارائه می‌دهد.

بازی Call of Duty

Call of Duty سه حالت زیر را برای بازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

حالت چند نفره: حالت چند نفره، یک بازی تیراندازی اول‌شخص است که از سلاح‌های خاصی برخوردار است که هنگام رسیدن بازیکنان به امتیازهای خاص، در دسترس آنها قرار می‌گیرد.

حالت بتل‌رویال: این حالت این بازی شامل حداکثر 100 بازیکن است که هنگام آماده شدن سوار هواپیما شده و پرواز میکنند.

یک بازیکن می‌تواند در تیم دو یا چهار نفره بازی کند و به هر تیم به‌صورت خودکار یک رهبر پرش داده می‌شود که مشخص‌کننده مسیر و زمان و مکان فرود هواپیما است.

حالت زامبی: در این حالت، بازیکنان تیم‌هایی را تشکیل داده و باید با زامبی‌ها وارد مبارزه شوند. در طول بازی نیز افراد باید وسایلی را جمع‌آوری کرده و با استفاده از آنها به جنگ با زامبی‌ها بروند.

به‌این‌ترتیب با نصب Call of Duty برروی گوشی موبایل خود می‌توانید لحظاتی مهیج را تجربه کرده و از جنگیدن با دشمنان خود و زامبی‌ها لذت ببرید.

بازی Call of Duty برای اندوید

بازی Call of Duty برای آی او اس

بازی گروهی Among Us

Among Us یک بازی فریبنده و جذاب است که در اندروید و Ios به‌صورت رایگان و در کامپیوترهای شخصی با پرداخت هزینه، قابل‌دسترسی است. هنگام میزبانی بازی، کدی به شما ارائه خواهد شد که می‌توانید آن را با سایر افراد به اشتراک بگذارید. اگر این کد را روی حالت خصوصی تنظیم کنید، فقط افرادی که اجازه دسترسی به بازی را دارند، قادر به پیوستن به بازی خواهند بود. اما اگر در حالت عمومی باشد، تمام افراد می‌توانند با استفاده از آن به بازی بپیوندند.

بازی گروهی Among Us

این بازی بین 4 تا 10 بازیکن انجام می‌شود که افراد میتوانند با دوستان خود یا افراد ناشناس به بازی پیوسته و بازی را آغاز کنند. نحوه بازی به این صورت است که به بازیکنان حاضر، نقش خدمه یا فریبکار داده می‌شود. افرادی که به‌عنوان خدمه انتخاب می‌شوند، باید یک لیست از اموری که لازم است انجام شود تا سفینه فضایی آماده حرکت شود را آماده می‌کنند. فرد خائن نیز در طول بازی سعی می‌کند کشتی را خراب کرده و خدمه را به قتل برساند؛ بنابراین حضور حداقل یک خائن در این بازی الزامی است. در ادامه بازی که خائن شروع به کشتن خدمه می‌کند، بازی متوقف شده و جلسه‌ای بین افراد تشکیل می‌شود تا در آن افراد شیاد شناسایی شده و از بازی اخراج شوند.

بازیکنان باید به رفتار افراد در طول بازی توجه کنند و در این جلسه به فردی که مشکوک هستند، رای دهند. اگر یک بازیکن به تعداد کافی رای کسب کند، از بازی اخراج می‌شود و خود را معرفی می‌کند که آیا از خدمه بوده است یا یک فریبکار. خدمه باید برای برنده‌شدن در بازی کارها را به‌درستی انجام دهند یا فریبکار را شناسایی کنند. در غیر این صورت اگر فریبکار بتواند از شناسایی خود جلوگیری کند و خدمه را بکشد، برنده بازی خواهد شد.

بازی Among Us برای اندروید

بازی Among Us برای آی او اس

بازی Last Day on Earth: Dead War

بازی آخرین روز روی زمین، بازی یک یا چند نفره با سبک MMO است که دنیای آخرالزمان و جنگیدن برای زنده‌ماندن را به تصویر می‌کشد. این بازی که برای گوشی‌های موبایل طراحی شده است به این صورت است که باید در طول بازی تمام تلاش خود را برای جنگیدن با زامبی‌ها و زنده‌ماندن انجام دهید.

در ابتدای بازی مجموعه‌ای از منابع اولیه مثل سنگ، چوب، ذخایر آهن، غذا، آب، زامبی، گرگ، گوزن و... در اختیار شما قرار داده خواهد شد که باید محدود بوده و به پایان می‌رسد؛ بنابراین باید در طول بازی به جمع‌آوری آنها بپردازید.

بازی Last Day on Earth: Dead War

پس هدف اول شما در بازی زنده‌ماندن و جمع‌آوری غذا برای رفع گرسنگی است. سپس باید منطقه‌ای که در آن اقامت دارید را گسترش داده و ساختمان‌های مفیدی را در آن بسازید. در طول بازی با یک وانت قدیمی روبه‌رو خواهید شد که در آن وسایلی چون ضایعات فلزی، طناب، ژاکت ضخیم و بطری آب وجود دارد و می‌توانید آنها را برداشته و استفاده کنید.

در بازی Last Day on Earth: Dead War با انواع زامبی‌ها، گرگ، روباه و قلمون وحشی مواجه می‌شوید که برای کشتن آنها باید نقشه‌ای مناسب در سر داشته باشید. اگر به جنگ با زامبی‌ها و حیوانات وحشی علاقه‌مند هستید و از کشتن آنها لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم که این بازی گروهی آنلاین را در کنار دوستان خود تجربه کنید.

بازی Last Day on Earth: Dead War برای اندروید

بازی Last Day on Earth: Dead War برای آی او اس

بازی Forza Street

یکی دیگر از بازی های گروهی که می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستان خود یا افراد ناشناس به آن مشغول شوید، Forza Street است. این بازی یک اسپین‌آف مسابقه‌ای مهیج و خیابانی است که درگوشی‌های موبایل، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس قابل‌دسترسی است. در این بازی شما وارد مسابقات مختلفی شده وبا ماشین‌های مسابقه‌ای مختلف با سرعتی فوق‌العاده و سرگیجه‌آور مسابقه داده و برای برنده‌شدن تلاش می‌کنید. اکثر رقابت‌ها در بازی Forza Street به‌صورت یک‌به‌یک انجام خواهد شد و شما طی مراحل مختلف به‌صورت دو نفره رقابت کرده و باید برای حذف رقیبان خود از مسابقه تلاش کنید.

بازی Forza Street

در بازی Forza Street هر مسابقه از سه پیچ تشکیل شده است که باید هنگام رسیدن به هرکدام از آنها سرعت خود را کنترل کرده و به‌خوبی ترمز بگیرید تا از مسیر خارج نشوید. همچنین هنگام خروج از پیچ نیز باید با یک گاز عالی، شتاب خودرو را بالا برده و سرعت خود را به نهایت برسانید. در این بازی از انواع ماشین‌های قدیمی و کلاسیک برای ایجاد تنوع و سرگرمی استفاده شده است که می‌توانید با پیروزی در مسابقه‌های مختلف، قفل یک ماشین کمیاب را باز کرده و به رقابت با سایر بازیکنان بپردازید.

بازی Garena Free Fire

 Garena Free Fire یک بازی شناخته شده و محبوب است که توسط Garena در دسامبر 2017 برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر شد. این بازی پرطرفدار در سپتامبر 2021 با گرافیکی بهبود یافته و جلوه های صوتی، نورپردازی و بافت های بهتر منتشر شد. در این بازی افراد می‌توانند شخصیت و سلاح‌های خود را مطابق با شرایط بازی شخصی‌سازی کرده و لحظاتی هیجان‌انگیز و لذت‌بخش را تجربه کنند.

در طی بازی و پیشرفت بازیکنان، تعدادی جوایز و آیتم برای شما باز شده و می‌توانید گیم‌پلی خود را افزایش دهید. پشتیبانی از زبان‌های مختلف، کنترل‌های بصری و گیم‌پلی یکپارچه، مواردی هستند که جایگاه Garena Free Fire را به‌عنوان یکی از بازی های محبوب در گوشی در سال‌های اخیر تثبیت کرده است.

بازی Garena Free Fire

نحوه بازی به این صورت است که در هر بازی 10 دقیقه ای، به جزیره ای دورافتاده می روید و در مقابل 49 نفر قرار می گیرد. در ادامه هر بازیکن نقطه امن خود را با چتر نجات انتخاب کرده و هدف هم این است که تا زمانی که بتوانند در منطقه خود بمانند. در طول بازی از نقشه‌ای وسیع بهره‌مند خواهید بود که می‌توانید از روی آن بازی را پیش ببرید . رانندگی، پنهان‌شدن در طبیعت و شکاف زمین، تیراندازی‌کردن، حملات زمینی و هوایی از جمله مواردی هستند که در طول بازی آن را تجربه کرده و نبردی لذت‌بخش را برای شما مهیا می‌کنند.

بازی Garena Free Fire برای اندروید

بازی Garena Free Fire برای آی او اس

بازی Modern Combat 5

یکی از بهترین بازی های آنلاین روی پلتفرم گوشی، بازی Modern Combat 5 است که به‌صورت تک یا چند نفره انجام‌پذیر خواهد بود. Modern Combat 5 که به‌عنوان یکی بازی پرطرفدار در زمینه تیراندازی شناخته می‌شود، رقابتی سرگرم‌کننده و جذاب با اسلحه‌هایی قدرتمند را برای شما فراهم می‌کند.

بازی Modern Combat 5

در Modern Combat 5، مانند سایر بازی های تیراندازی و جنگی، می‌توانید از قابلیت‌هایی چون نشستن و سنگرگرفتن، تعویض خشاب، هدف‌گیری دقیق استفاده کنید و حملات دشمن را خنثی کنید. یکی از قابلیت‌های جالب این بازی، این است که افراد می‌توانند اسلحه‌های خود که در بخش یک‌نفره به دست آورده بودند را وارد بخش چندنفره کرده و از آنها استفاده کنند. به‌این‌ترتیب با دانلود این بازی آنلاین، علاوه بر تجربه یک بازی جذاب و فوق‌العاده با گوشی، می‌توانید اوقات فراغت خود را به بهترین صورت ممکن سپری کنید.

بازی Modern Combat 5 برای اندروید

بازی Modern Combat 5 برای آی او اس

بازی ARK: Survival Evolved

ARK: Survival Evolved یکی از بهترین بازی‌های ویدئویی برای گوشی‌های موبایل است که در سال 2017 توسط Studio Wildcard ساخته شد. در این بازی اکشن ماجراجویی بقا، افراد باید در میان دایناسورها و هیولاهای خیالی و وحشتناک، خطرات طبیعی و دشمنان خود زنده مانده و نقشه را پیش ببرند.

بازی ARK: Survival Evolved

این بازی از دید اول‌شخص یا سوم‌شخص انجام شده و فرد می‌تواند با پای پیاده یا سوار بر یک حیوان، به جنگ دشمنان خود برود. در Survival Evolved می‌توانید پایگاه‌هایی را به‌عنوان منطقه امن خود ساخته و از سلاح‌‌هایی گرم یا دست‌ساز برای دفاع از خود استفاده کنید. Survival Evolved به دو صورت تک‌نفره یا گروهی قابل‌انجام است و نحوه انجام آن به این صورت است که باید برای خود ساختمان‌ها و پناهگاه‌هایی را ساخته و برای زنده‌ماندن با دایناسورها بجنگید.

بازی ARK: Survival Evolved برای اندروید

بازی ARK: Survival Evolved برای آی او اس

بازی های گروهی خلاق

یکی از مدل بازی های گروهی که می‌توانید در جمع دوستان و خانواده خود تجربه کنید، بازی های گروهی خلاق است که نیاز به کمی تفکر برای حل معما یا مشکل را دارد. بازی های گروهی خلاق سبب ایجاد شکوفایی و خلاقیت در افراد می‌شود و کمک می‌کند تا ایده‌های جدیدی در ذهن آنها شکوفا شود. این بازی‌ها برای کودکان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چراکه با حضور و مشاهده نحوه همکاری بزرگسالان، ذهن خلاق در آنها پرورش‌یافته و نحوه مشارکت با یکدیگر را می‌آموزند. حال در قسمت زیر چند نمونه از بازی های گروهی خلاق را معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن بتوانید لحظاتی شاد و به‌یادماندنی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید.

بازی مافیا

می‌توان گفت که بازی مافیا یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی های گروهی است که در دورهمی‌های دوستانه مورد استقبال افراد بسیاری قرار می‌گیرد. نحوه بازی مافیا به این صورت است که در ابتدای بازی یک نفر به عنوان کدخدای بازی انتخاب می‌شود. مرحله بعد مشخص کردن نقش افراد با استفاده از پخش کارت‌ها است. حتی اگر کارت‌های بازی را تهیه نکرده‌اید نیز می‌توانید نقش‌ها را روی کاغذ نوشته و بین افراد پخش کنید.

بازی مافیا

پس از مشخص شدن نقش‌ها (شهروند، مافیا، پزشک، کارآگاه و...)، کدخدای بازی اعلام می‌کند که شب شده و تمام افراد باید چشمان خود را ببندند. سپس اعلام می‌کند که افراد مافیا چشمان خود را باز کرده و پس از شناسایی یکدیگر و حذف یکی از شهروندان با زبان اشاره، دوباره به خواب بروند. با اعلام کد خدا روز می‌شود و افراد باید بر اساس واکنش‌هایی که در شب گذشته و رفتار سایر اعضا دیده ‌می‌شود، افراد مافیا را شناسایی کرده و برای حذف آن تصمیم بگیرند. در این بازی افراد مافیا نیز تلاش می‌کنند تا خود را در نقش یک شهروند ساده نشان داده و از شناسایی خود جلوگیری کنند. به این صورت بازی تا زمانی که یکی از گروه‌های شهروند یا مافیا برنده شوند، ادامه خواهد داشت.

بازی طراحی پشت به پشت

یکی دیگر بازی‌هایی که می‌تواند شما را در میهمانی‌های خانوادگی یا دورهمی‌های دوستانه سرگرم کند، بازی گروهی طراحی پشت‌به‌پشت است. در این بازی به یک کاغذ، خودکار، نقاشی‌های از پیش آماده شده نیاز دارید تا بتوانید در مسابقه از آنها بهره بگیرید.دستورالعمل بازی به این صورت است که شما به گروه‌هایی دونفره تقسیم شده و هر جفت باید پشت به هم بنشینید.

در هر تیم، یک عضو نقاشی پرینت گرفته شده و دیگری نیز کاغذ و خودکار را دریافت می‌کنند. سپس شخصی که تصویر را در دست دارد، به‌صورت شفاهی هم تیمی خود را راهنمایی می‌کند تا فرد بتواند تصویر را نقاشی کند (بدون اینکه به‌صورت واضح به نقاشی یا تصویر اشاره شود. پس از مدت‌زمان تعیین شده، نقاشی تیم‌های حاضر در بازی با یکدیگر مقایسه می‌شود و تیمی به‌عنوان برنده اعلام خواهد شد که تصویر بهتر و دقیق‌تری را نقاشی کشیده باشد.

بازی برج اسپاگتی مارشمالو

برج اسپاگتی مارشمالو یکی از بازی های خلاقانه و مهیج گروهی است که ایده‌پردازی و همکاری تمامی اعضای تیم را می‌طلبد. پیش از شروع بازی باید 1 بسته اسپاگتی نپخته و 1 بسته مارشمالو برای هر تیم آماده کرده و در اختیار آنها قرار دهید. سپس مدت زمانی را برای مسابقه و ساخت یک برج اسپاگتی مشخص کنید. هر تیم باید بتواند برج خود را طی مدت‌زمان تعیین شده به همراه اسپاگتی و مارشمالو به‌صورت اصولی و غیر قابل ریزش بسازد. تیمی به‌عنوان برنده اعلام می‌شود که برج آن بدون دخالت دست و تکیه بر جایی، به مدت 20 ثانیه بایستد.

بازی گروهی فرار زامبی

فرار زامبی یکی از بازی های مهیج و معمایی گروهی است که برای شروع باید طناب، کلید اتاق، 5 یا 10 معما یا سرنخ را آماده کنید. نحوه بازی نیز به این صورت است که به همراه تیم وارد اتاقی خالی شده و در را قفل می‌کنید. یکی از اعضای تیم را به‌عنوان زامبی انتخاب کرده و در گوشه اتاق با طناب او را می‌بندید.

بازی گروهی فرار زامبی

سپس باید بتوانید معماهای مطرح شده را حل کنید تا بتوانید کلید مخفی را پیدا کنید. هر 5 دقیقه طنابی از زامبی باز شده و یک قسمت بدن آن آزاد می‌شود و اگر نتوانید معما را حل کنید و کلید اتاق را بیابید، پس از باز شدن طناب ها زامبی آزاد شده و شما را خواهد کشت.

بازی میدان مین

 یک نمونه از بازی های گروهی ساده و درعین‌حال بسیار سرگرم‌کننده، بازی میدان مین است. در این بازی تنها به چند وسیله کوچک به‌عنوان مین نیاز خواهید داشت تا بتوانید بازی را شروع کنید. نحوه بازی میدان مین به این صورت است که وسایل مختلفی چون بطری آب، لیوان، جعبه و وسایل این‌چنینی که در منزل یا محیط کار دارید، را در یک مسیر قرار می‌دهید. سپس گروه‌های 2 نفری تشکیل داده و چشم های یک نفر از آنها را میبندید.

فردی که چشم‌هایش بسته شده است در ابتدای مسیر میدان ایستاده و هم تیمی دیگر بیرون از میدان قرار می‌گیرد و باید بتواند هم تیمی خود را در مسیر طوری راهنمایی کند که فرد به مین برخورد نکند. تیمی برنده است که مسیر را بدون برخورد به مین طی کند.

بازی های گروهی خنده دار

انواع بازی های خنده‌دار که مناسب دورهمی‌های خانوادگی هستند، این امکان را برای اعضای خانواده فراهم می‌کنند تا بتوانند از لحظات خود به‌خوبی استفاده کرده و از کنار هم بودن لذت ببرند. اکنون به چند مورد از بازی های گروهی خنده‌دار اشاره کرده و شما را با نحوه بازی‌ها آشنا می‌کنیم:

تشخیص اشیا درون ظرف

در این بازی می‌توانید حس لامسه دوستان یا خانواده خود را امتحان کنید. بازی به این صورت است که ابتدا چشمان یک نفر را بسته و انواع مختلفی از اشیا را درون ظرفی می‌ریزید. سعی کنید از وسایلی عجیب و غیرمعمول در این بازی استفاده کنید. سپس ظرف را مقابل فرد قرار می‌دهید و او با لمس وسایلی که در دست دارد باید بگوید که آن وسیله چیست و چه چیزی را لمس کرده است. حدس شرکت‌کنندگان در این بازی بسیار جالب بوده و می‌توانید اوقاتی شاد و خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

حدس بزن کیه

در این بازی اسم افراد شرکت‌کننده در بازی، روی کاغذ نوشته می‌شود. سپس باید تمامی کاغذها را تا بزنید و درون شیشه یا جعبه‌ای ریخته و هم بزنید. مرحله بعد هر فرد باید یک کاغذ برداشته و فردی که نام او درون کاغذ نوشته شده است را، به‌صورت غیرمستقیم توصیف کند. در این هنگام سایر افراد وظیفه دارند طبق توضیحاتی که فرد ارائه می‌دهد، شخص مدنظر را حدس کرده و شناسایی کنند. این بازی هم به‌صورت تیمی و هم به‌صورت فردی امکان‌پذیر است و می‌توانید بر اساس نظر سایر بازیکنان، نوع بازی را مشخص کنید.

پانتومیم

یکی از بازی های محبوب و پرطرفدار در میهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه، پانتومیم است.

پانتومیم

در این بازی شرکت‌کنندگان به گروه‌های حداقل 2 نفری تقسیم می‌شوند و هر زمان که نوبت به بازی آنها رسید، کاغذی را که از پیش نوشته شده و درون پاکت یا ظرف قرار داده شده را برمی‌دارند. سپس باید با حرکات دست و بدن هم تیمی خود که در حال نمایش کلمه است، آن را تشخیص داده و اعلام کنند. در پایان گروهی به‌عنوان برنده اعلام خواهد شد که بتواند تعداد کلمات بیشتری را در طول بازی حدس بزند.

جرات یا حقیقت

در این بازی یک سینی روی زمین یا میز قرار داده و داخل آن یک بطری می‌گذارید. سپس افراد شرکت‌کننده دور سینی نشسته و آماده چرخش بطری می‌شوند. بطری دو مرتبه چرخانده خواهد شد. در مرتبه اول، سر بطری مقابل هرکس که قرار گرفت، به‌عنوان پرسش‌گر و مرتبه دوم فرد به‌عنوان پاسخ‌دهنده انتخاب خواهد شد و باید بین دو گزینه جرات یا حقیقت یکی را انتخاب کند.

اگر شخص جرات را انتخاب کند، باید هر کاری که فرد مقابل از او می‌خواهد را انجام دهد. از جمله کارهایی که در انتخاب گزینه جرات از شخص خواسته می‌شود می‌توان به معمولاً ریختن آب داخل پارچ روی سر، رقصیدن بدون موسیقی، آواز خواندن، دوش‌گرفتن به همراه لباس و... اشاره کرد که لحظاتی شاد را برای افراد رقم خواهند زد. اما اگر فرد گزینه حقیقت را انتخاب کند باید به سوالی که شخص مقابل از او می‌پرسد پاسخ صحیح دهد.

سخن آخر

حتما برای شما نیز پیش آمده است با اینکه در کنار دوستان یا خانواده خود هستید، احساس بی‌حوصلگی می‌کنید و دوست دارید زمان خود را با انجام کارهایی لذت بخش انجام دهید. بازی های گروهی بهترین گزینه برای دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه است و به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار عزیزان خود لحظاتی شاد و لذت بخش را تجربه کنید.

در این مطلب مواردی از بازی های گروهی جالب را به شما معرفی نمودیم تا بتوانید زمان خود را به بهترین نحو سپری کنید. اگر شما نیز بازی های گروهی دیگری را می‌شناسید که از این لیست جا مانده است، می‌توانید در پایین صفحه به ما معرفی کنید.

سؤالات متداول

بهترین بازی های گروهی آنلاین، چه بازی‌هایی هستند؟

  • Last Day on Earth: Dead War
  • Garena Free Fire
  • Modern Combat 5
  • Forza Street
  • ARK: Survival Evolved
  • call of Duty

مزایای بازی های گروهی چیست؟

  • بهبود همکاری
  • ارتباط قوی‌تر
  • حل مسئله گروهی بهتر
  • مشارکت بیشتر کارکنان
  • افزایش بهره‌وری و انرژی 

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.