معرفی بهترین بازی‌های کنسول XBOX


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img
در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین بازی‌های کنسول XBOX بپردازیم و داستان هر کدام را بررسی نماییم.

فرقی ندارد چه سنی داشته باشید، در هر حال کنسول‌های بازی می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. یکی از کنسول‌های بازی بسیار محبوب در بین جوانان و نوجوانان، کنسول بازی XBOX است که با آن می‌توان بازی‌های گوناگونی را انجام داد.

معرفی بهترین بازی‌های کنسول XBOX

1. بازی Final Fantasy 15

اگر شما گیمر حرفه‌ای باشید، قطعاً با سری بازی‌های Final Fantasy آشناییت دارید. 15Final Fantasy یکی از بهترین بازی‌های RPG سال و یکی از بهترین بازی‌های Xbox One است که دارای گیم پلی و محیط بسیار جذابی است. دنیای این سری از بازی فاینال فانتزی ترکیبی از شخصیت‌های دنیای غرب و انیمه‌های فانتزی است که همین موضوع باعث شده تا این بازی برای طرفدارهای انیمه، بازی فوق‌العاده‌ای به حساب بیاید.

بازی فاینال فانتزی15

داستان 15Final Fantasy در رابطه با شاهزاده نوکتیس است که با خارج شدن از قصر وارد دنیای عجیب و غریب، مبارزات هیجان‌انگیز و لحظه‌ای به کمک شخصیت‌های: ایگنیس، گلادیولوس و پروموتو می‌شود. تیم سازنده بازی با قرار دادن یک سری از صحنه‌های Kingsglaive Final Fantasy XV و مونتاژ کردن آن‌ها و قرار دادنشان در بازی فاینال فانتزی 15، سبب شده تا مخاطبان از داستان کامل بازی خبردار شوند و به راحتی در محیط بازی غرق شوند.

2. بازی Cuphead

به جرئت می‌توان گفت یکی از بهترین بازی‌های ایکس باکس برای علاقه‌مندان به بازی‌های شوتری، بازی Cuphead است. از نظر گرافیکی، بازی Cuphead یکی از خلاقانه‌ترین گرافیک‌ها را در بین بازی‌های ایکس باکسی برخوردار است. در واقع Cuphead یک اثر هنری مشابه انیمیشن‌های قدیمی دهه 30 میلادی با گیم پلی‌ جذاب را ارائه کرده است.

بازی کاپ هد

در بازی Cuphead گیمر نقش کاراکترهای خیالی با کله‌ای فنجانی را ایفا می‌کنند که این کاراکترها باید بدهی‌شان را با شیطان تسویه کرده و برای او مأموریت‌های سختی را انجام دهند. شما در نقش گیمر، باید کنترل این کاراکترهای بامزه را به دست گرفته و با شکست دادن غول‌های سرسخت، طلبتان را بپردازید.

3. بازی The Witcher 3: Wild Hunt

یکی از کامل‌ترین بازی‌های RPG که تا به الان برای کنسول‌های ایکس باکس ساخته شده است، Witcher 3 می‌باشد. این بازی با وجود گیم پلی جذاب و منعطف، قراردادهای بی‌پایان کارآگاه و هیتمن و مأموریت‌های جانبی هیجان انگیز می‌تواند گیمر را ساعت‌ها غرق بازی کند.

  بازی Witcher 3 مخصوص xbox

بازی The Witcher 3 Wild Hunt با بهره‌مندی از فضای جذاب، هوش مصنوعی فوق حرفه‌ای می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های بازی در کنسول ایکس باکس را برای شما فراهم کند. بازی دارای چرخه شبانه روز است که این چرخه می‌تواند روی هیولاها و دشمنان در طی بازی تأثیر بگذارد؛ برای مثال گرگ‌ها در طول شب که ماه کامل می‌شود قدرت بیشتری به دست می‌آورند. گیمرها می‌توانند با خواندن اطلاعاتی درباره‌ دشمنان نقاط ضعف و قوت دشمنان را آنالیز و خود را آماده یک مبارزه جانانه کنند. بازیکنان در طی بازی Witcher می‌توانند آیتم‌های جالب و متنوعی را پیدا کنند و از این آیتم‌ها برای بهبود مبارزات خود و شکست دشمنان استفاده نماند.

4. بازی Red Dead Redemption 2

بازی Read Dead Redemption یکی دیگر از بازی‌های بسیار پرطرفدار ایکس باکس است که دارای گیم پلی جذاب و بسیار طولانی است. در این بازی گیمر در نقش Arthur Morgan که در گنگ Van der Linde عضو است، بازی می‌کند. داستان این سری از Read Dead Redemption ، نسبت به سری قبلی دارای جذابیت و پیچیدگی بیشتری است. در این سری تنوع مأموریت‌ها بسیار زیاد از و بخش داستانی بازی، حدود 65 ساعت طول می‌کشد.

بازی read dead

5. بازی Apex Legends

بزی ایپکس لجندز یکی از بازی‌های بسیار محبوب ایکس باکس با بیش از 100 میلیون پلیر است. این بازی در واقع یک بازی تیراندازی استراتژیک در سبک بتل رویال است. از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت اپکس لجندز، تنوع بالای اسلحه‌ها است. در مجموع در بازی 24 اسلحه وجود دارد که این اسلحه‌ها در 6 دسته مختلف قابل انتخاب هستند. تمامی اسلحه‌ها تنظیمات منحصر به فردی دارند که همین موضوع، بازی را جذاب‌تر می‌کند.

 گیم Apex Legends  برای xbox

6. بازی Assassin's Creed Odyssey

Assassin's Creed Origins  از480 سال پیش از میلاد مسیح شروع می‌شود؛ درست زمانی که خشایارشاه بزرگ، با حمله به یونان در ترموپیل به جنگ لئونیداس اسپارت می‌رود و حریف‌های خود را شکست می‌دهد.یکی از علت‌های محبوبیت Assassin's Creed Odyssey ، گیم پلی بسیار متفاوت آن است. در این بازی گیمر می‌تواند بین الکسیوس و کساندارا، یکی را برای بازی انتخاب و در نقش دلخواه به ماجراجویی بپردازد.در واقع بازی Assassin’s Creed Odysseyy از آن دسته بازی‌های نقش‌آفرینی است که به هیچ عنوان نیابد از آن گذشت. کمپانی یوبیسافت با ساخت این بازی در واقع ریسک بزرگی انجام داد و یک دنیای تازه خلق کرد.

Assassin's Creed Origins بهترین بازی کنسول xbox

7. بازی Minecraft

فرقی ندارد دنبال بازی ساده یا بازی پیچیده باشید،Minecraft در واقع نمونه کاملی از یک بازی است که هم سادگی و هم پیچیدگی دارد. در ماینکرافت چه بخواهید آثار هنری خلق کنید و چه بخواهید به بقا بپردازید باید در هر صورت دست به کار شوید و بی کار ننشینید.مهم‌ترین خصوصیت بازی ماینکرافت، وجود حالت‌های گوناگون بازی است. در حالت اول بازی، گیمر می‌توانید به کمک قابلیت Creative Mode ، یک دنیای نامحدود با آیتم‌های بی نهایت بسازد. در این بین نیز حالت‌های دیگر بازی نیز وجود دارد که می‌تواند گیمر را با چالش‌های بقا و زندگی مواجه کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Minecraft ، عدم وجود محدودیت در بازی است. شما در این بازی می‌توانید از دنیای بی نهایت لذت کافی ببرید که این موضوع برای یک گیمر بسیار جذاب است.

ماینکرفت بهترین بازی هنری ایکس باکس

8. بازی Grand Theft Auto 5

بی شک اگر از هر گیمری بپرسید که به معرفی بهترین بازی‌های کنسول x box بپردازد، محال است تا نام Grand Theft Auto 5 به زبان نیاورد. Grand Theft Auto 5 در واقع یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Rockstar North ساخته شده و Rockstar Games آن را منتشر کرده است.

 

Grand Theft Auto 5

داستان این بازی در ایالت خیالی سن آندریاس و حول قصه سه قهرمان داستان می‌چرخد. در واقع سارق بازنشسته بانک، مایکل دی سانتا، گانگستر خیابانی فرانکلین کلینتون، و فروشنده مواد مخدر و تفنگچی ترور فیلیپس برای دزدی از یک سازمان دولتی فاسد با یکدیگر متحد می‌شوند و داستان بازی ادامه پیدا می‌کند.

9. بازی Fortnite

بازی Fortnite XBOX از دسته بازی‌های آنلاین و Open World است که توسط کمپانی معروف Epic Games طراحی و ساخته شده است. فورتنایت در زمانی که زمین در عصر معاصر قرار گرفته و طوفانی خطرناک باعث مفقود شدن 98 درصد جمعیت دنیا شده است، شروع می‌شود. در Fortnite، 4 شخصیت وجود دارد که هر کدام از شخصیت‌ها دارای قابلیت‌های منحصر به فردی هستند. در طی بازی گیمر باید با استفاده از تجهیزات و ابزار آلات درون بازی برای خود پناهگاه و سلاح بسازد تا بتواند از حملات زامبی‌ها در امان بماند. Fortnite دارای چهار کلاس: نینجا، غریبه، سرباز و سازنده است. هر کدام از این کلاس‌ها دارای توانایی‌های متفاوتی هستند که می‌تواند بازی را هیجان‌انگیزتر کند.

Fortnite برای ایکس باکس

10. بازی Ori and the Will of the Wisps

بازی Ori and the Will of the Wisps در واقع یک بازی اکشن کوتاه اما بسیار هیجان انگیز است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی، موسیقی متن هیجان انگیز آن است.داستان این سری از بازی پس از حوادث سری اول شروع می‌شود. شخصیت اصلی داستان Ori در شروع باید به اعماق جنگل‌های Nibel سفر کند که در این سفر با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شود. با توجه به گفته‌ سازندگان، Ori and the Will of the Wisps پیشرفت سه برابری نسبت به نسخه‌های پیشین خود داشت.

Ori and the Will of the Wisps

11. بازی Forza Horizon 4 برای ایکس باکس

بر خلاف Forza Motorsport 7، Forza Horizon 4 یک بازی رایگان برای کنسول Xbox است. در Horizon 4 شما می‌توانید با هدایت مجموعه سندباکس به دل جاده‌های پر جنب و جوش بریتانیا بزنید و هیجان را تجربه کنید. در این سری از بازی، گیمر چالش‌های زیادی را تجربه خواهد کرد. جلوه‌های فصلی پویا یکی از نقاط قوت بازی است که می‌تواند بازیکن را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین بخش چندنفره بازی هم یکی از نکات مثبت آن است.

Forza Horizon 4 بازی ماشین

12. بازی Overwatch

به جرئت می‌توان گفت، بازی Overwatch یکی از بهترین بازی‌های سبک جنگی و اکشن در بین بهترین بازی‌های کنسول x box است که توسط شرکت Blizzard Entertainment طراحی و عرضه شد. Overwatch بازیکن را در قالب یک گروه 6 نفری که می‌توان شخصیت‌های آن را از میان 25 شخصیت از پیش ساخته شده قرار می‌دهد.

Overwatch  ویژه xbox

در این بازی، نقاطی روی نقشه مشخص می‌شود که گیمرها باید این نقاط را تسخیر و از آن محافظت کنند. در همین حین تیم رقیب قصد دارد تا با حمله به نقاط مشخص شده، مانع پیروزی بازیکن شود. در ازای پیروزی در مراحل مختلف، بازیکنان امتیازهای خاصی نظیر لباس‌های جدید، تجربه برای بازیکن و... دریافت می‌کنند که می‌تواند تجربه جذاب‌تری را برای گیمر ایجاد کند.

13. بازی Resident Evil 7: Biohazard

اگر شما یک گیمر واقعی باشید، قطعاً با سری بازی‌های رزیدنت اویل آشنا هستید. داستان بازی Resident Evil 7: Biohazard حول محور خانواده‌Bakers می‌چرخد.در نگاه اول به نظر می‌رسد که خانواده‌ Bakers از اختلالات شدید روانی رنج می‌برند؛ اما باید گفت موضوع خیلی پیچیده‌تر از یک اختلال روانی است. Ethan شخصیت اصلی بازی است که در عمارت قدیمی Baker باید به جست و جوی همسر خود Mia بپردازد و این موضوع بازیکن را با چالش مواجه می‌کند.

بازی Resident Evil 7: Biohazard

14. بازی Fallout 4 ویژه xbox

در دنیای بازی‌ها وقتی حرف بازی‌های نقش‌آفرینی می‌شود، همه یاد بازی‌هایی با داستان کهن، حماسی و افسانه‌ای می‌افتند؛ اما باید گفت بازی‌های نقش آفرینی هم دنیای متفاوت و جذابی دارند. Fallout 4 از آن دسته بازی‌های نقش آفرینی است که سبک تیراندازی، جهان باز و ماجراجویی را در برمی‌گیرد.

Fallout 4 بازی

قصه Fallout 4 متفاوت از سری قبلی این بازی است و شما مجبور نیستید برای بازی کردن از ورژن‌های قبلی کمک بگیرید. یکی از نقاط قوت این بازی، ظرافت صحنه در کنار گیم پلی مهیج آن است.داستان کلی بازی در باره برخورد دو بمب اتمی به شهرهای نیویورک و پنسیلوانیا است که طی این اتفاق، تعدادی خود را به پناهگاه‌های مخصوص می‌رسانند و عده‌ای دیگر باید در سخت‌ترین شرایط برای بقا بجنگند و این موضوع چالش‌هایی را برای بازیکن ایجاد می‌کند.

15. بازی Wolfenstein 2: The New Colossus

Wolfenstein: The New Order یکی از جذاب‌ترین سری بازی‌های تیراندازی نسل جدید است. در این بازی با انتقال جنگ شخصی BJ Blazkowicz به دنیای آلترناتیو دهه 60، و انتقال آن به آمریکای تحت حاکمیت نازی‌ها، بازیکن وارد چالش می‌شود.بازی Wolfenstein II: The New Colossus ازلحاظ بصری نسبت به نسخه‌ ابتدایی خود دارای تغییرات مثبتی است که در حین بازی گیمر را شگفت زده می‌کند. موسیقی متن این بازی به گونه‌ای طراحی شده که فضاسازی و اتمسفر بازی را به بهترین نحو به بازیکن القا می‌کند.

Wolfenstein 2 game

 

سخن آخر

تا به اینجای کار قصد داشتیم بهترین بازی‌های کنسول xbox را معرفی کنیم و شما را با قصه هر بازی آشنا نماییم. اگر شما جزء گیمرهای حرفه‌ای هستید و عاشق بازی کردن هستید، خوشحال می‌شویم نظرات خود را در رابطه با این مقاله در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

پرسش‌ های متداول

ایکس باکس یا پلی استیشن کدام یک بازی‌های بهتری دارد؟

اگر به بازی‌های پرسرعت و اکشن علاقه دارید، بهترین گزینه برای شما Xbox One است . اگر بیشتر به بازی‌های با سرعت آهسته‌تر مانند بازی‌های ماجراجویی یا پازل علاقه دارید، پلی استیشن 4 گزینه خوبی برای شما به حساب می‌آید.

بهترین بازی انیمه‌ای ایکس باکس کدام است؟

Final Fantasy یکی از بهترین بازی‌هایی است که در سبک انیمه عرضه شده است.

پرطرفدار ترین بازی کنسول ایکس باکس کدام است؟

Minecraft یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های کنسول ایکس باکس است.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.