GTA 6؛ تاریخ عرضه و جدیدترین اخبار


آنیا عباسی
نظرات 0
content-main-img
در این مقاله به تازه‌ترین اطلاعات افشا شده از بازی GTA 6، مورد انتظارترین بازی سال آینده می‌پردازیم.

باور کنید یا نه، از آخرین بازی عرضه شده GTA بیش از یک دهه گذشته است. این در حالی است که با گذشت چند سال هنوز هم هزاران نفر، ساعت‌ها از وقت خود را صرف بازی GTA می‌کنند. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها برای علاقه‌مندان به دنیای گیم است و عده زیادی بی‌صبرانه منتظر سری جدید این بازی، یعنی GTA 6 هستند.

قیمت انواع کنسول بازی

تا اواخر سال 2023، اطلاعات و شایعات زیادی از این بازی پرطرفدار افشا شد تا در نهایت Rockstar تایید کرد که سری جدید جی تی ای در راه است! براساس اطلاعات منتشر شده، GTA 6 احتمالا بهترین بازی سری GTA خواهد بود و به همین دلیل طرفداران این بازی به‌شدت منتظر جدیدترین اطلاعات از این بازی و انتشار آن هستند.

تاریخ انتشار GTA 6

همراه با معرفی رسمی تریلر GTA 6، اطلاعاتی از تاریخ انتشار آن دریافت کردیم. در حالی که این اخبار رسمی نیست، اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که کارکنانی که در حال کار روی این بازی هستند، تصور دارند که تاریخ پخش GTA 6 ممکن است تا سال 2026 به تعویق بیفتد.

تاریخ عرضه جی تی ای VI

طبق گفته Kotaku، ابتدا قرار بود که این بازی در اوایل سال 2025 منتشر شود، اما اکنون به نظر می‌رسد در خوش‌بینانه‌ترین حالت انتشار آن اواخر سال 2025 باشد و حتی احتمال دارد تاریخ انتشار آن سال 2026 هم باشد! در حال حاضر تاریخ انتشار رسمی GTA سال 2025 است اما به نظر می‌رسد باید خودمان را برای تاخیرهای احتمالی پخش این بازی آماده کنیم.

تریلر GTA 6

تریلر رسمی GTA 6 در تاریخ 5 دسامبر 2023 منتشر شد و سروصدای زیادی به پا کرد. البته باید بگوییم که تریلر جی تی ای 6، یک روز پیش از انتشار رسمی توسط سازنده، به صورت آنلاین افشا و پخش شد.

قهرمانان بازی GTA VI مانند بازی‌های گذشته به جای یک شخصیت یا سه نفر، دو نفر خواهند بود. اولین شخصیت لوسیا است که با یونیفرم زندان نشان می‌دهد که سابقه کارهای خلاف داشته است. شخصیت اصلی دیگر یک شخصیت مرد است که هنوز نام او را نمی‌دانیم، اما به نظر شریک عاطفی و البته کارهای جنایی لوسیا است.

یکی از جذابیت‌های بازی‌های GTA تنظیمات آن است و برای جی تی ای 6، Rockstar ما را به Vice City برمی‌گرداند. البته، این بار به جای اواخر دهه 1980، در دوران مدرن هستیم. تریلر GTA 6، سواحل و خیابان‌های شلوغ، حومه شهر و باتلاق را نشان می‌دهد.

پلتفرم های GTA 6

به صورت رسمی تایید شده است که GTA 6 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری S و X عرضه خواهد شد. عدم انتشار این بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی بعید خواهد بود، چرا که GTA 5 هم بعد از دو سال و Red Dead Redemption 2 هم بعد از دو هفته برای رایانه‌های شخصی عرضه شدند، بنابراین ممکن است نسخه PC بازی GTA 6 کمی دیرتر عرضه شود اما به احتمال خیلی زیاد عرضه خواهد شد.

گیم‌پلی GTA 6

تریلر منتشر شده از بازی GTA 6 گیم‌پلی واقعی را نشان نمی‌دهد و حقیقتا تریلری تمام سینمایی بود. با این حال، بر اساس همین تریلر هم می‌توانیم کمی در مورد گیم‌پلی GTA 6 حدس بزنیم. می‌توانیم مطمئن باشیم که GTA 6 مملو از تیراندازی، رانندگی و کارهای مجرمانه خواهد بود. تریلر منتشر شده از این بازی، دزدی، تعقیب و گریزهای زیاد و مهمانی‌های فراوان را نشان می‌دهد.

بازی GTA6

با این حال به نظر می‌رسد، به طور کلی بخش‌هایی از گیم‌پلی کلی GTA در این سری هم ادامه پیدا کند. با چیزی که در تریلر دیدیم، به نظر می‌رسد جهان GTA 6 شلوغ‌تر و فشرده‌تر از جی تی ای 5 خواهد بود. هر NPC (شخصیت غیرقابل‌بازی) منحصربه‌فرد و بسیار واقعی به نظر می‌رسد. به غیر از تیراندازی و دویدن آن‌ها، امیدواریم راه‌های بیشتری برای تعامل با NPC‌های معمولی در GTA 6 شاهد باشیم. در دنیای بزرگ GTA 6، انتظار داشته باشید که هیجان، شخصیت و مینی‌بازی‌های زیادی را کشف کنید که هر کدام می‌توانند حواستان را حسابی پرت کنند.

آیا GTA 6 دارای نسخه آنلاین خواهد بود؟

یکی از برجسته‌ترین ارتقاهای GTA 5، نسخه آنلاین آن بود. حالت آنلاین بسیار مورد استقبال هواداران قرار گرفت و میلیون‌ها نفر به بازی آنلاین GTA 5 رو آوردند؛ یکی از دلایلی که باعث شده گیمرها بعد از یک دهه هنوز هم GTA 5 را بازی کنند، نسخه آنلاین آن است. در مورد GTA 6 هم تقریبا این اطمینان وجود دارد که دارای حالت آنلاین خواهد بود. با توجه به موفقیت GTA Online، بعید است که Rockstar عملکرد چند نفره را از قسمت جدید یعنی GTA 6 حذف کند.

سوال اصلی این است که آیا این GTA Online جدید در زمان انتشار GTA 6 در دسترس خواهد بود یا این موضوع مشخص نیست. نسخه اول آنلاین تقریبا یک ماه پس از GTA 5 منتشر شد و Red Dead Online تقریبا هفت ماه طول کشید. ما انتظار نداریم که عرضه نسخه آنلاین بازی GTA 6 آنقدر طولانی شود، اما Rockstar ممکن است بخواهد قبل از اینکه بازیکنان را با حالت آنلاین وسوسه کند، چند هفته فرصت دهد تا بازی اصلی را انجام دهند.

چه زمانی می‌توان GTA 6 را پیش خرید کرد؟

همانطور که انتظار می‌رفت، پیش خرید GTA 6 هنوز در دسترس نیست. از آنجایی که بازی تا سال 2025 منتشر نمی‌شود، پیش‌بینی نمی‌کنیم که اطلاعاتی برای پیش‌سفارش دریافت کنیم تا زمانی که تاریخ دقیق عرضه مشخص شود.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.