معرفی بهترین لوازم جانبی بازی Call of Duty Warzone Mobile


کالاتیک
نظرات 0
content-main-img

در این مطلب قصد داریم بهترین لوازم جانبی بازی Call of Duty Warzone Mobile را به شما معرفی کنیم. با افزایش روز افزون گیمرهای موبایل و پیشرفت تکنولوژی، افراد زیادی به این فکر افتاد‌ه تا تجربه بازی کردن خود با گوشی‌های هوشمند را بهبود ببخشند. لازمه این امر، استفاده گجت های گیمینگ موبایل است؛ بنابراین فرقی نمی‌کند به چه بازی‌هایی در گوشی موبایل علاقه داشته باشید، استفاده از لوازم جانبی گیمینگ مخصوص گوشی می‌تواند تجربه شما را از بازی تا حد زیادی بهبود ببخشد.

مشاهده لیست قیمت و خرید بهترین لوازم جانبی در فروشگاه اینترنتی کالاتیک

در این مقاله فهرستی از بهترین لوازم جانبی گیمینگ برای اجرای بازی وارزون موبایل را برای شما قرار داده‌ایم تا اگر به این فکر می‌کنید که چگونه تجربه بازی خود را ارتقا دهید، بهترین انتخاب‌ها را با توجه به نیاز خود انجام دهید. با کالاتیک همراه باشید.

 

فهرست بهترین لوازم جانبی بازی Call of Duty Warzone Mobile

استفاده از لوازم جانبی برای اجرای بازی با گوشی موبایل می‌تواند گیمرها را تا حد زیادی از مشکلاتی مانند اتمام باتری گوشی، کیفیت پایین صدا و موارد دیگر رفع کرده و تجربه غنی تری را به کاربران عرضه کند. در ادامه با بهترین لوازم جانبی بازی کال آف دیوتی وارزون موبایل شما خواهیم بود تا بتوانید لوازم جانبی مربوط به آن را به راحتی خریداری کنید.

 

هدفون بی ‌سیم گیمینگ

یکی از بهترین لوازم‌‌های جانبی که به نوعی یک نیاز بوده تا برای بازی WarZone Mobile از آن استفاده کنید، هدفون بی ‌سیم گیمینگ محسوب می‌شود. هدفون به شما کمک کرده تا صداهای داخل بازی را به خوبی بشنوید. همچنین تاثیر بسیار زیادی در حذف صداهای آزاردهنده محیط اطرافتان دارد و تا حد بسیار زیادی تجربه بازی کردن شما را بهبود می‌بخشد.

هدفون بی ‌سیم گیمینگ

افزون بر موارد فوق برای صحبت با سایر افراد داخل گیم نیاز به یک میکروفون باکیفیت دارید تا صداها را به خوبی انتقال دهد و از انتقال صدای اطراف به افراد دیگر جلوگیری کند؛ به همین منظور باید خرید هدفون بلوتوثی را در اولویت خود قرار دهید. باید در نظر داشته باشید که انواع مختلفی از هدفون‌‌های بی‌سیم مخصوص بازی با قیمت‌های متفاوتی در بازار موجود هستند و شما باید بر اساس نیاز خود، مدل مورد نظر را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید تا بُعد تازه‌ و جذابی از بازی را تجربه کنید.

خرید هدفون بلوتوثی از کالاتیک

 

دسته‌های بازی

یکی دیگر از لوازم‌های جانبی که بازی را برای شما آسان‌تر می‌کند؛ دسته بازی موبایل است. این گجت قادر است تا دسترسی به تمامی دکمه‌های موجود روی صفحه را به دسته انتقال داده و بازی کردن را برای شما بسیار راحت و جذاب کند. در واقع می‌توان گفت دسته بازی تجربه‌ای مشابه بازی با کنسول را در اختیار کاربران قرار داده و باعث شده تا احساس بسیار نزدیک‌تری با محیط بازی وارزون موبایل و دسترسی با دکمه‌های آن را داشته باشید. در صورتی که علاقه‌مند به تجربه بازی ها به سبکی جدید و با حس و حال متفاوت هستید، می‌توانید به سراغ دسته بازی آمده و از این گجت‌ جذاب استفاده کنید.

دسته‌های بازی بهترین لوازم جانبی برای بازی کال آف دیوتی

کارت حافظه

کارت حافظه Micro SD را می‌توان به عنوان نیاز هر گیمر معرفی کرد که در دسترس بودن این لوازم جانبی برای آن‌ها بسیار کارآمد است. دلیل این امر را می توان عدم دغدغه کاربران درباره احتمال پر شدن حافظه گوشی هوشمند خود دانست. این حافظه ها به نوعی ضروری است، چرا که امکان دارد حجم آپدیت دریافتی برای بازی کال آف دیوتی وارزون موبایل زیاد باشد و در نهایت باعث پر شدن دستگاه شما شود. در نهایت کارت حافظه را می‌توان یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی برای اجرای بازی کال آف دیوتی دانست؛ البته پیش از اقدام به خرید این لوازم جانبی حتما از پشتیبانی آن توسط دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

طبق تحقیقات ما، برخی از کارت حافظه‌های خاص که توسط شرکت SanDisk تولید می‌شوند، به طور خاص برای دنیای گیم طراحی شده و علاوه بر افزایش فضای داخلی دستگاه، سرعت بالایی را برای اجرای بازی به گیمرها هدیه می‌دهند.

خرید کارت حافظه از کالاتیک

 

دستکش یا کاورهای انگشتی از بهترین لوازم جانبی گیمینگ موبایل

کاورهای انگشتی یکی از کارآمدترین لوازم‌های جانبی برای اجرای بازی وارزون موبایل محسوب شده که علاوه بر پوشش دادن انگشت‌های شما، از لیز خوردن دست‌هایتان روی صفحه گوشی جلوگیری می کند. این محصول که توسط برخی از کمپانی‌های معروف لوازم جانبی گیمینگ مانند ریزر ساخته شده، معمولا توسط گیمرهای حرفه‌ای که رقابت آن‌ها بسیار حساس و مهم است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستکش یا کاورهای انگشتی از بهترین لوازم جانبی گیمینگ موبایل

این کاورها معمولا تنها بند انگشتان شما را پوشش داده و قابلیت استفاده از برای تمامی گیمرها وجود دارد؛ به این صورت که در صورت استفاده، فرمی مشابه با انگشت شما را می‌گیرد و برای قرارگیری آن مشکلی نخواهید داشت. در نهایت اگر از گیمرهای حرفه‌‌ای بازی Call of Duty Warzone Mobile هستید،‌ استفاده از دستکش یا کاورهای انگشتی مخصوص بازی می‌تواند باعث بهبود تاچ گوشی و جلوگیری از لیز خورد دستتان از روی صفحه نمایش گوشی شود. همچنین از تعریق دست‌ها نیز جلوگیری کرده تا بتوانید به بهترین شکل ممکن بازی کال آف را اجرا کنید.

 

فن خنک‌ کننده گوشی

بالا رفتن دمای گوشی موبایل، یکی از مشکلات شایعی است که احتمالا حین اجرای طولانی بازی کال آف دیوتی با آن مواجه شده‌اید؛ این موضوع زمانی اتفاق می‌افتد که بازی‌هایی با گرافیک سنگین را با گوشی خود اجرا کنید که Call of Duty Warzone Mobile نیز جزو همین دسته محسوب می‌شود.

فن خنک‌ کننده گوشی مخصوص بازی کال آف دیوتی

بالا رفتن دمای دستگاه به مرور می‌تواند به سخت افزار گوشی شما آسیب‌هایی جدی وارد کرده که بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از فن خنک‌ کننده گوشی است؛ به همین منظور یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی گیمینگ که هر گیمری باید برای اجرای بازی وارزون موبایل به فکر خرید آن باشد، فن خنک کننده گوشی موبایل است.

 

پاوربانک

اتمام شارژ گوشی حین اجرای بازی Call of Duty Warzone Mobile یکی دیگر از چالش‌هایی است که بسیار زیاد با آن مواجه خواهید شد؛ به همین منظور ذخیره باتری گوشی برای بازی با گوشی یکی از مهم‌ترین مواردی بوده که باید به آن توجه کنید. ابزاری که می‌تواند به راحتی مشکل شما را برطرف سازد، پاوربانک است. البته هنگام خرید پاوربانک باید مواردی را از جمله گارانتی، مشخصات فنی، درگاه‌ها، توان خروجی و غیره را در نظر گرفته تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید پاوربانک از کالاتیک

 

پایه نگه دارنده یا هولدر گوشی | بهترین لوازم جانبی بازی Call of Duty Warzone Mobile

برخی مواقع نگه داشتن گوشی موبایل هنگامی که تایم بازی کال آف دیوتی زیاد می‌شود، می تواند امری طاقت فرسا به نظر برسد؛ به همین منظور یکی از بهترین لوازم جانبی گیمینگ که راه حل این مشکل اشت، پایه نگه دارنده یا هولدر گوشی است. همچنین نیاز به این وسیله هنگام استفاده از دسته بازی نیز بیشتر هم می‌شود.

پایه نگه دارنده یا هولدر گوشی از بهترین لوازم جانبی بازی Call of Duty Warzone Mobile

علاوه بر موارد فوق با استفاده از هولد گوشی موبایل می‌توانید ارتفاع و زاویه مناسب خود را برای اجرای بازی کال آف دیوتی تنظیم کرده و از بروز گردن درد و موارد این چنینی جلوگیری کنید. رایج‌ترین هولدرها دو نوع ساده و رومیزی است. البته مدل دیگری که به طور خاص برای گیمینگ ساخته شده به شما این امکان را می‌دهد تا با اتصال به دسته بازی به راحتی بازی کنید.

 

کابل تبدیل USB Type-C به HDMI

اگر قصد دارید تصاویر بازی کال آف دیوتی را به تلویزیون انتقال داده و تجربه ای بزرگتر و دلچسب را کسب کنید،‌ کابل تبدیل USB Type-C به HDMI برای شما امکان انجام این کار را فراهم می‌کند. علاوه بر این می‌توانید از گوشی خود به عنوان کنسول خانگی استفاده کرده، بدون اینکه بخواهید هزینه زیادی برای آن صرف کنید.

در مجموع با استفاده از مبدل USB Type-C به HDMI می‌توانید از بازی کردن در اندازه‌ای بزرگتر نهایت لذت را ببرید؛ به خصوص اگر به صورت گروهی درحال اجرای بازیCall of Duty Warzone Mobile هستید.

 

هاب گیمینگ

در صورتی تمایل به استفاده از لوازم جانبی‌های گیمینگ مختلفی دارید، احتمالا با مشکل کمبود درگاه مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل می‌توانید با هاب گیمینگ نسبت به حل آن اقدام کنید. به همین منظور پس از خرید تمامی لوازم جانبی‌های فوق که نیاز به اتصال به گوشی را دارند، می‌توانید با استفاده از هاب تمام آن‌ها را به دستگاه متصل کنید.

هاب گیمینگ

 

هدست واقعیت مجازی

برای اینکه بتوانید واقعیت مجازی را با گوشی موبایل تجربه کنید، باید به سراغ خرید هدست واقعیت مجازی بروید. با توجه به اینکه هدست واقعیت مجازی در طبق مختلفی از قیمت و ویژگی‌ها در بازار موجود هستند، می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

پیش از خرید این محصول باید در نظر داشته باشید آن را در کنار سایر لوازم جانبی‌های گیمینگ پیشرفته استفاده کرده تا نهایت لذت را از بازی در دنیایی مجازی را تجربره کنید.

 

دستمال پاک کننده MagicFiber | بهترین لوازم جانبی برای بازی کال آف دیوتی وارزون موبایل

صفحه نمایش کثیف یا روغنی باعث می‌شود تا دید شما نسبت به محیط بازی کاهش یافته و دست‌ها هنگام بازی روی صفحه نمایش دچار لغزش شوند. به همین منظور می‌توانید از دستمال‌های پاک کننده MagicFiber استفاده کرده که عملکرد فوق العاده‌ای در از بین بردن گرد و غبار، روغن، کثیفی، اثر انگشت و انواع خرده ریزه‌ها از خود نشان می دهند.

دستمال پاک کننده از بهترین لوازم جانبی برای بازی کال آف دیوتی وارزون موبایل

 در واقع این دستمال‌ها به قدری نرم هستند که به هیچ عنوان روی گوشی شما اثری از خط و خش باقی نگذاشته و به‌خوبی صفحه نمایش گوشی شما را تمیز می‌کنند. علاوه بر این به راحتی با یکبار شستن به حالت اولیه خود باز می‌گردند.

 

سخن آخر

اگر گیمری هستید که قرار است به‌تازگی وارد دنیای بازی شوید، ما در این مطلب تلاش کردیم تا بهترین لوازم جانبی بازی گوشی‌ هوشمند برای بازی وارزون موبایل برای شما فهرست کنیم تا بتوانید با توجه به نیاز خود نسبت به خرید آن‌‌ها اقدام کنید. در نظر داشته باشید که تمامی محصولات قرار گرفته در این مقاله می‌توانند به افزایش تجربه بازی شما بازی در گوشی هوشمندتان کمک شایانی کنند.

 

پرسش‌‌های متداول

بهترین لوازم جانبی بازی کال آف دیوتی WarZone Mobile کدام است؟

از جمله بهترین لوازم‌ جانبی‌هایی که می‌توانید برای اجرای بازی Call of Duty Warzone خریداری کنید هدفون بی ‌سیم گیمینگ، دسته‌های بازی، کارت حافظه، دستکش یا کاورهای انگشتی، پاوربانک و تمامی مواردی که در مقاله فوق به آن اشاره کرده‌ایم، هستند.

از کابل تبدیل USB Type-C به HDMI برای چه کاری استفاده می‌شود؟

برای اینکه بتوانید تصویر بازی را جهت بزرگ‌تر شدن به تلویزیون انتقال دهید به مبدل USB Type-C به HDMI نیاز است.

برای خرید کارت حافظه باید به چه مواردی توجه کرد؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که نیاز است هنگام خرید کارت حافظه در نظر بگیرید این است که آیا گوشی شما از درگاه کارت حافظه استفاده می‌کند یا خیر؛ چرا که امروزه بسیاری از گوشی‌های هوشمند از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کنند.

هولدر یا پایه نگهدارنده چه استفاده‌ای برای اجرای بازی دارد؟

اگر طولانی مدت بازی می‌کنید، یکی از بهترین لوازم جانبی‌ های گیمینگ که می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید هولدر گوشی است تا بتوانید با کمک آن گوشی را نگه داشته و زاویه موردنظر خود را برای بازی تعیین کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

۳.۵/۵ - (۴ امتیاز)
مطالب مرتبط

نظرات (0)

برای ثبت نظر خود وارد شوید.